Žvajga 626m nmv
3.2.2020 - geppo
Žvajgo sva z »Janyijem« prvič obiskala 22. januarja. Vzpon je bil tako rekoč »na pogled«velik nasmeh. Pripeljala se do ribnika Druškovič, parkirala v neposredni bližini in v breg. Kljub temu, da sva midva prelezla večina gričev v neposredni bližini, na tem vrhu ( Žvajga ) ni bil nobeden.
V strmem gozdnem grabnu imava najprej bližnje srečanje z divjem prašičem, ki se naposled le odloči, da naju ne bo preverjal od blizu ( bili smo pa na cck. 20m ). Zatem naletiva na markirano in na nemarkirano pot. Slednja se odcepi na vzhodni greben. Odločiva se za vzhodni greben. V cck. pol ure stojiva na vrhu, ki nima nobenih oznak. Nimava občutka, da sva na Žvajgi a se ne sekirava, ker naju potegne drugam…
Danes 3.2.2020 ponoviva vzpon na Žvajgo. Manjkal nama je še delček poti, da je krog zaključen. Januarja sva se sprva povzpela po nemarkiranem VZ grebenu, sedaj sva se po njem vračala. Na vrh Žvajge sva se povzpela po markirani - od grabna naprej, ko sva naletela nanjo. Naredila krog in obiskala neznani vrh ( poznan nama je od 22.1. ), ki izgleda še kakšen meter višji od Žvajge. Zatem se spustila po lepem vzhodnem grebenu - priporočam grebensko!cool lep/zanimiv/atraktiven

Žvajga 626m nmv Del VZ grebena  - po njem se danes spustiva. Pred hišo v gozdno vlako do grabna1
Žvajga 626m nmv Po tej vlaki v graben.2
Žvajga 626m nmv Jany v grabnu in po njem naprej še cck. 100m in potem levo v breg na gozdno vlako3
Žvajga 626m nmv Sedaj po markirani do vrha Žvajge4
Žvajga 626m nmv Žvajga  - vrh5
Žvajga 626m nmv Mimo spomenika padlemu partizanu6
Žvajga 626m nmv Čez podrtijo do neznanega vrha. Ta del poti sva prehodila 22.1.7
Žvajga 626m nmv Vrh v neposredni bližini Žvajge. Meni je višinomer kazal celo nekaj m višje od uradne Žvajge8
Žvajga 626m nmv Na VZ grebenu - spuščava se 9
Žvajga 626m nmv Na VZ grebenu10
Žvajga 626m nmv Na VZ grebenu11
Žvajga 626m nmv Na VZ grebenu12
Žvajga 626m nmv Na VZ grebenu13
Žvajga 626m nmv Parkirana avtomobila že vidiva v dolini14
Žvajga 626m nmv Greben Gradišča. Janyjev nepozaben spust z grebena, ki mu bo ostal v globokem spominu:))15
Žvajga 626m nmv Približno sem orisal prehojeno današnjo pot16
Lapuh207
3.2.2020
Lepo, ampak kako se pride do izhodisca?eek
andi2
Zanimivo da omenjen neimenovani vrh na zemljevidu hribi.net sploh ni vrisan. Lani sem ga obiskal naključno, ko sem v živo gledal panoramo in opazoval, kaj mi je še ostalo v območju Celje-Trojane. Kot si napisal, pa na njega vodi lepši greben, kot tisti, ki gre na Žvajgo markirano iz Prebolda. Uporaben tudi, če se dela krog iz Prebolda na Reško planino po tej strani in čez Gradišče nazaj. lp
Lapuh207
Do izhodišča se pride: A1 izvoz Šempeter - Latkova vas - Prebold
Žvajga 626m nmv1
rozka
3.2.2020
Čestitke "fanta", vidim, da dobro izkoriščata tedenski delovni urnikvelik nasmehjeziknasmeh...eni na terenu, drugi v pisarnizavijanje z očmivelik nasmeh
Hvala Rozicool
Seveda misliva tudi na tiste, ki takšne lepe sončne dopoldneve preživljajo sede za mizovelik nasmeh
Seveda pa eno soboto razkirava tudi našo gorsko kolegico...mežikanje
Jany
3.2.2020
Tudi meni kaže, da je vrh JV od Žvajge nekoliko višji, kot tisti, na katerem je skrinjica in žig. Če k temu prištejem še to, da je pot po vzhodnem grebenu veliko lepša, manj oblegana in bolj atraktivna, se ve kje bom poslej hodil na ta hrib.
Tudi parkirišče na izhodišču je prav prikladno.
Še ena nova turca za nedeljsko dopoldne, ko je treba biti pravočasno nazaj.
25.3.2020
Na izhodišču 0C - rahlo sneženje.
Višje je bolj vetrovno. Drobne snežinke nosi močan veter pravokotno na greben. Po strmem grebenu drsi in potrebno je paziti na stope. Spotoma se razkužim z dobrim starim konjakom. Spustim se mimo razpela in po strmem grabnu navzdol. Nikjer nikogar.
ps
(spotoma nabavim 12litrov Kaplerjevega cvička. Doma se stuširam poljubim ženo in naredim špricervelik nasmeh ). Selfija pod tušem ne delam, če bi bil mlajši, bi ga...velik nasmeh
Žvajga 626m nmv Danes, bi ne šel tam dol. Greben Gradišča se tu zaključi in sledi strm spust.1
Žvajga 626m nmv Po grabnu2
Žvajga 626m nmv Doma9
kitta
26.3.2020
Geppo zdej pa že preveč rajcaš s tem konjakom... da ti ga ne bo kdo zmazo za zajtrkvelik nasmeh
No js sm en tistih ki majo manj ko pol ure do Žvajge. Bom zdej orng gledo.... kje konjak raste haha pa pazi, zdej puščaš stopinje jezik
Jany
27.3.2020
Dezinfekcija kot se šika!!!
cico
Bravo velik nasmehvelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh !!!!