seznam forumov / Slovenija / Posavsko hribovje in Dolenjska / Vače - Zasavska sveta gora-Vače
 Vače - Zasavska sveta gora-Vače
11.3.2011 - starakapa
Po lepem in sončnem vremenu greva s prijateljem na Zasavsko sveto goro.Snega ni ,le nekaj malega tik pred vrhom oziroma pri izstopu iz gozda na cesto proti domu.Zopet sva bila dobro postrežena z ZASAVSKO joto in prijazno besedo v koči.Malo ljudi in lepo vreme in skoraj tri ure hoje nama je polepšalo dan.
Vače - Zasavska sveta gora-Vače Vaška situla1
Vače - Zasavska sveta gora-Vače Pot mimo kamnoloma2
Vače - Zasavska sveta gora-Vače Resje že cveti3
Vače - Zasavska sveta gora-Vače Cerkev na vrhu4
Vače - Zasavska sveta gora-Vače Zasavska sveta gora5
Vače - Zasavska sveta gora-Vače Planinski dom na Zasavski sveti gori6
Vače - Zasavska sveta gora-Vače Tukaj je do leta 1943 stal Tomazinov dom na Zasavski gori7
Vače - Zasavska sveta gora-Vače Spust v dolino8
zlatica
21.11.2016
Po obilici dežja v soboto je bilo kar težko pričakovati, da bo nedelja nadvse ugoden dan za kakšen pohod po hribih naokoli. Zato sva se s kolegico odločili za zelo enostavno pot iz Vač na Zasavsko Sveto goro, saj pot omogoča razmeroma varen korak tudi v dežju. In bili sva nagrajeni z lepim dnevom in panoramskimi razgledi po vaseh naokrog, izmenjavale so se meglice s soncem in oblaki in pri vrhu se je pridružil še veter. Pa še nekaj fotografij s te poti...nasmeh
Vače - Zasavska sveta gora-Vače začetek je bil  pri cerkvi Sv. Andreja v Vačah 1
Vače - Zasavska sveta gora-Vače prvi metri po cesti2
Vače - Zasavska sveta gora-Vače kmalu se odpre lep pogled nazaj na Vače3
Vače - Zasavska sveta gora-Vače in še enkrat pogled nazaj4
Vače - Zasavska sveta gora-Vače v vasi Klenik je poleg vaške situle zrastla nova kapelica5
Vače - Zasavska sveta gora-Vače povečana kopija Vaške Situle v vasi KLenik6
Vače - Zasavska sveta gora-Vače jutranja panorama7
Vače - Zasavska sveta gora-Vače še ena panoramska ...8
Vače - Zasavska sveta gora-Vače obnovljeno znamenje na poti 9
Vače - Zasavska sveta gora-Vače stara domačija, ki še živi10
Vače - Zasavska sveta gora-Vače pogled nazaj na prazne kmečke domove11
Vače - Zasavska sveta gora-Vače zeleni mah je med rjavim listjem kot roža pomladi12
Vače - Zasavska sveta gora-Vače pogled na kraje pod Zasavsko Sveto Goro13
Vače - Zasavska sveta gora-Vače na ZSG14
Vače - Zasavska sveta gora-Vače zanimivo obeležje za padle v  1. svetovni vojni15
Vače - Zasavska sveta gora-Vače Cerkev Marijinega rojstva na ZSG16
Vače - Zasavska sveta gora-Vače razgled z vrha je bil zaradi trenutne oblačnosti bolj pičel17
Vače - Zasavska sveta gora-Vače pa še en razgled na drugi strani cerkve18
Vače - Zasavska sveta gora-Vače listi navadnega jetrnika 30
Vače - Zasavska sveta gora-Vače zdaj greva nazaj31
Vače - Zasavska sveta gora-Vače panorama ob odhodu32
Vače - Zasavska sveta gora-Vače križišče poti čez grben ali čez meliščnat svet33
Vače - Zasavska sveta gora-Vače pot čez kamnniti del34
Vače - Zasavska sveta gora-Vače ob poti35
Vače - Zasavska sveta gora-Vače še cvet navadne zlate rozge se je našel36
Vače - Zasavska sveta gora-Vače odkrili sva tudi teloh, ki se prebuja37
Vače - Zasavska sveta gora-Vače NOB obeležje ob poti38
Vače - Zasavska sveta gora-Vače pot se lepo vije...39
Vače - Zasavska sveta gora-Vače že precej zbledeli smerokazi; morala sem odstraniti bršlanj, da se je sploh odkril napis40
Vače - Zasavska sveta gora-Vače pogled v objemu navadne trdoleske41
Vače - Zasavska sveta gora-Vače kapela pri vaški situli še od spredaj42
Vače - Zasavska sveta gora-Vače še enkrat povečana kopija Vaške situle iz halštatske dobe43
Vače - Zasavska sveta gora-Vače še zadnja panoramska slika Vač od konca vasi Klenik44
Vače - Zasavska sveta gora-Vače lesena skulptura ob poti (teh je kar nekaj )45
Vače - Zasavska sveta gora-Vače in pre dohodom še pogled skozi šipo v notranjost cerkve sv. Andreja v Vačah46