seznam forumov / Slovenija / Škofjeloško, Cerkljansko hribovje in Jelovica / Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob
 Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob
6.5.2012 - katty
Žal mi vreme danes ni bilo naklonjeno, da bi končno stopila na vrh Golice, zato se odločim, da se nadiham svežega zraka v okoliških hribih, no ja, hribčkihmežikanje.
Od doma me je markirana pot vodila do Križne gore, kjer sem malo postala, potem pa nadaljevala proti in čez zaselek. Nekajkrat me osvežijo dežne kaplje, ki pa jih je le za vzorecnasmeh. Po lepi stezici, ki se vije tudi po grebenu, pridem do cerkvice na Planici. Razgledov danes ni, zato grem naprej...proti Lavtarskem vrhu, kjer si ogledam spominsko obeležje, ki je postavljeno v spomin na padle borce, med katerimi je tudi narodni heroj Stane Žagar. Od tu nadaljujem po cesti do Čepulj, do katerih potrebujem kake pol ure. Nato pa naprej proti sv. Mohorju. Tod so prečkale hribovje kurirske poti, večkrat so se bili boji partizanov z Nemci. Srečam par srednjih let, ki mi lepo razloži kje je Špičasti hrib, kamor bi rada šla. Vračam se v smeri Čepulj, a samo do razpotja, kjer sledim dobro uhojeni poti do Špičastega vrhanasmeh. Danes je bil že 29.pohod nanjmežikanje, ki ga organizira Ks Besnica. Hitro se vpišem v planinsko knjigo in grem v smeri Čepulj do Planice, kjer zavijem ostro levo proti Crngrobu. Pot je lepo markirana in shojena. Pri cerkvici sem nekaj čez 20h, tako da me čaka še cca. 30min do doma. Po slabih 7h sem domanasmehvelik nasmeh.
Sicer nisem štela metrov v tisočih, a je bil pohod prijeten in sproščujoč. Vesela sem, da sem spoznala spet nekaj novih vrhov in bližnje okolicenasmehmežikanje.
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob cerkvica sv.Križa na Križni gori...danes je okolica samevala1
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob lovska koča 2
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob pogled proti Škofji Loki3
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob sv. Tomaž, nad njim pa v oblakih Stari vrh4
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Lubnik, naš lokalni očak :-))5
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob obeležje NOB, ki spominja na požig Križne gore in vojne žrtve iz februarja leta 19446
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob eden izmed množice močeradov, ki sem jih videla7
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob luštna potka, ki vodi naravnost do Lavtarskega vrha, če pa zavijemo desno, pa pridemo direktno na Planico8
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob cerkev sv. nadangela Gabrijela na Planici9
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob pred vasjo Planica leži spomenik NOB v spomin borcem, ki so padli na bližnjem hribu Rovtu nad Crngrobom10
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob11
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob na tem območju je izgubilo boj z okupatorjem 12 partizanov, med katerimi je tudi Stane Žagar12
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Šmarjetna gora nad Kranjem13
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob take oznake nakazujejo pot14
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob proti Kranju15
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Čepulje...ta zemljevid je v veliko pomoč, če nimate pri roki svojega in prvič hodite v teh koncih16
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob iz Čepulj gledamo tudi že v del Selške doline17
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob proti Špičastemu hribu in Mohorju...ta dan je potekal že 29. pohod na Špičasti hrib18
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob cesta proti Špičastem vrhu je najprej asfaltna, nato se podlaga spremeni19
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob jz sem šla najprej v smeri Mohorja, nato pa se vrnila, in šla proti Joštu...po nekaj minutah sem na Špičastem vrhu20
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob takih oznak je na poti kar nekaj, zato ni skrbi, da bi se izgubili21
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob tu se združita poti iz Čepulj in Zgornje Besnice22
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob iz smeri Besnice sem šla na sv. Mohorja v januarju...pot poteka večinoma po gozdu23
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Lubnik tokrat nekoliko drugače24
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob sv. Mohor se že vidi25
GregorC
7.5.2012
Ni kaj res lepa tura. Podobno sem prejšnji teden prevozil s kolesomvelik nasmeh. S to razliko, da sem na sv. Mohorju nadaljeval naprej proti vasi Topolje in naprej proti dolini.
Res niso najvišji hribi, so pa vseeno izjemno lepe poti.nasmeh
4.1.2015
Danes po prijetni poti iz Crngroba na Planico.
Proti vrhu je močno pihalo, na klopci pred cerkvijo pa prostor, kot vedno za uživanje in razgledovanje.
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob cerkev v Crngrobu1
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob ob poti2
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob3
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob4
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob pogled proti Šmarni gori5
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob proti Lubniku6
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob pot7
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob8
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob9
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob veter se je danes močno lovil v krošnjah10
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob prav pod vrhom11
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob v smeri Blegoša12
20.3.2015
Nekaj sredinih slik z vzpona iz Crngroba na Planico in Križno Goro. Sestopil sem po nemarkirani poti v Dorfarje.
Lp, Tadej
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Crngrob2
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Cerkev v Crngrobu3
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Ob poti4
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Šmarna gora in Grmada5
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Razgled6
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Pomladanski žafran7
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Cerkev na Planici8
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Razgled9
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob razgled10
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Cerkev na Križni Gori11
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Ob poti pri sestopu v Dorfarje12
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Ob poti pri sestopu v Dorfarje13
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Ob poti14
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Ob poti15
21.3.2015
Tadej, od kje sta sliki 14 in 15? hvala vnaprej!
Ob isti poti kot sliki 12 in 13, le da že v dolini. Podroben opis bo narejen naslednji teden.
21.3.2015
Tadej, vidimo, da znaš videti lepe kotičke!
Že čakamo na opis!
6.1.2017
Križna gora je moj bližnji hribček, pa sem na njegovem vrhu zelo redko, najbrž ga malo podcenjujem. Pa si obljubim, da se bom v tem smislu poboljšala, saj je vredna vsakega koraka.
Pot me je vodila skozi vas Trnje, ker pa rada ubiram nemarkirane poti, sem se malo kasneje usmerila preko ene jase po potki na greben. Po njem se Križni gori približam na spodnji točki vasi Cavrn. Tu me nad vasjo spet potegne v desno varianto, kjer se cerkvici približam s povsem vzhodne strani. Povratek pa po cesti v Moškrin, kjer se še enkrat ozrem na greben, ki me je dodobra prepihal.
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob pogled nazaj, proti Šmarni gori1
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob lepa je pot po tem grebenčku3
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob simpatična cerkvica, nič ji ne fali4
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Tinky jo dobro pozna5
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob vas Križna gora6
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob še spodnje Bohinjske gore se vidijo7
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Stari vrh, Mladi vrh, Koprivnik v sredini8
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob10
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob ptiček na smreki11
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob ob poti12
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob moj greben13
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob mirno so se pasli14
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob utrinek ob povratku15
julika
Pri fotki 8 je na sredini Mladi vrh, zadaj pa Koprivnik
vsi trije vrhovi so v sredini slike, tako je mišljenonasmeh
julika
ups zadrega
14.5.2017
Izlet na V.Karman nam je zaradi slabe vremenske napovedi odpadel, potem me je včeraj še nekaj "štihnilo" v križu, da sem že mislila, da bo ta konec tedna izgubljen.
Pa sem se danes vseeno podala na bližnjo Križno goro po najbolj običajni markirani poti s Trnja.
In ker so bili razgledi lepi in vsa okolica prav lepo v zelenem, se mi je pot zavlekla še do Lavtarskega vrha. Na Planico k cerkvi pa nisem hodila, je bila danes menda gor maša.
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob prvi pogledi1
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob kanja v zraku (jo je preganjala vrana)2
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob ob poti3
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob pogled nazaj proti Šmarni gori4
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob cerkev na Križni gori5
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob6
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob vse v sveže zelenem7
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob s poti8
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob KSA9
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob proti Julijcem danes10
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Ratitovec, Kosmati vrh, spredaj Miklavška gora11
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob12
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Lubnik s Križne gore13
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob od Vancovca do Ratitovca14
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob tegale vmes ne morem določit, proti KSA15
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob vas Križna gora16
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob pokazala sta se še Blegoš in Porezen17
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob oblak nad Starim vrhom, Mladim vrhom, Blegošem, Koprivnikom s poti proti Lavtarskemu vrhu18
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob19
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob proti Poreznu 20
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob pogled od LV proti Lubniku21
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob22
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob23
Mrki
14.5.2017
Slika 15: Turska gora.
Mrki hvala, se mi je malo zdelo, da bi znala bit.
Rešil si mi ugankonasmeh
21.5.2017
Danes pa na Križno goro po povsem drugi poti, iz Veštra.
Ni markirana, a dobro uhojena. Lepša kot ona markirana čez Cavrn!
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob začetek poti, pogled nazaj1
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob polno svežega zelenja2
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob pogled na Cavrn danes5
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Cavrn in v daljavi Šmarna gora in Hom6
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob cerkvica od povsod dobro vidna7
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob proti Črni prsti8
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob od Starega  do Kosmatega vrha9
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob proti lovski koči10
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob današnje rožice11
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Storžič s Križne gore13
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Vancovec, zadaj Črna prst14
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob nazaj pa tu mimo, včasih so se tu preizkušali plezalci15
Tončka P
31.5.2017
Zahod s pogledom na Križno goro!
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Lep pogled na cerkvico!2
6.12.2017
Nekaj današnjih slik z izleta na Planico. Poti so shojene. Lp, Tadej
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Luna1
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Cerkev v Crngrobu2
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Razgled3
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Pri Rdečem znamenju4
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Lubnik5
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Markacija6
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Pot Pevno - Planica7
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Kočna, Grintovec8
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Sem Tinkyja slikal9
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Na vrhu10
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Pri vhodu v cerkev11
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Stari vrh12
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Storži13
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Razgled14
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Triglav in Veliki Draški vrh15
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Crngrob16
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Crngrob17
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Kočna in Grintovec18
djimuzl
14.1.2019
Prijeten sobotni izlet iz Crngroba do Planice in nazaj. Ob poti sva srečala veliko pohodnikov, kar dobro obiskani "ločankini konci" nasmeh
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Bolj slovensko ne gre :)1
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Ko si žejen...2
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Cerkev Marijinega oznanjenja, Crngrob3
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Na soncu toplo...5
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Hm... :)7
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Triglav s podaniki..8
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Lepo razločna Triglavska škrbina9
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Proti Polhograjcem in Lubniku10
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Cerkev sv. Gabriela, Planica pri Čepuljah11
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Porezen12
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Blegoš s starim in mladim :)13
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Ratitovec14
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Šoja v startu15
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Grintovci16
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Karavanke17
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Pa Šmarna gora, ni da ni...18
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Sonce se je že pridno spuščalo..19
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Ob povratku so bili kar glasni...20
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Sv. Krištof na južni steni22
12.4.2019
Tako pa je bilo danes na Križni gori. Lp, Tadej
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Narcisa1
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Ob poti2
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Utrinek4
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Tevje5
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Na Križni gori6
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Cerkev Sv. Križa7
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Lovska koča8
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Vrh soteske9
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Ob poti10
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Utrinek11
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob List12
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Čemaž13