Bevkov vrh
2.5.2008 - Lj
Danes iz Sovodnja na Bevkov vrh. Gor po strmi grebenski poti, nazaj po daljši, ki gre najprej v smeri Sivke in se nato odcepi proti Sovodnju. Idealen dan za ta izlet: sveže zelena barva travnikov in gozdov, cvetoči sadovnjaki ... skratka praznično odeta narava.nasmeh
Bevkov vrh brezov gaj in modro nebo1
Bevkov vrh Triglav in Bohinjske gore3
Bevkov vrh ovira na poti4
Bevkov vrh barve travnikov so: zelena, rumena, modra...5
Bevkov vrh mama koza in (sedem) ... samo 2 kozlička6
Bevkov vrh Ups... tole bo mama koza s kozlički7
bos
7.10.2012
pa še nekaj utrinkov z Bevkovega vrhanasmeh
Bevkov vrh tam zadaj v gozdu se skriva vrh1
Bevkov vrh ena za fotografe:)2
Bevkov vrh velikanka3
Bevkov vrh res je lepa ta naša narava4
užitkar
1.3.2013
Zdravo,

jutri zvečer ob 19h bo organizirana skupina prijateljev opravila vzpon na Bevkov vrh iz Lazca pri Cerknem, če koga mika se lahko pridruži, potrebni so čevlji in gamaše.

LP
LidijaJesih
26.1.2014
Prejšnji teden prve letošnje ture s PD Medvode ni bilo mogoče izvesti. Planirana je bila lahka snežna tura, snega pa ni bilo. In ker se držimo planiranega, je bila danes (res pa je tudi, da je prejšnji teden padal dež). Snega od spodaj sicer ni bilo (a je štart pod 300m n.v.), bil pa je sneg nad 700. Opisa včeraj nisem nikjer našla, tudi na hribi.net ga ni, kar pa pri našem PD ni čudno. Začeli smo v Straži (kraj med Idrijo in Cerknim, tam kjer je odcep za Cerkno), se strmo dvignili mimo cerkvice Sv.Pavla in Trebovelj ter se nato spustili do izvira Zaganjalnika (voda se dviga in upada, po tem izviru imajo ime v bistvu taki pojavi povsod, nato pa se čez Zaklanec vzpeli pod Pluženjsko goro in naprej na Bevkov vrh. Spust z vrha je bil hitrejši in krajši, do Sovodenj, vmes pa si je polovica napolnila nahrbtnike z domačim sirom sirarne ob poti. Razgledov danes ni bilo. Precej osamljena (no, danes ne, nas je bilo 31) in ne preveč dobro označena pot, pravšnja za danes.
Bevkov vrh Na začetku poti1
Bevkov vrh Nova Oselica16
Bevkov vrh konec v Sovodnjem17
13.3.2016
Popoldne Sovodenj, po severni strani na Bevkov vrh, Plužjansko goro in nazaj v dolino.
Bevkov vrh1
Bevkov vrh3
Bevkov vrh4
Bevkov vrh5
2.1.2019
Danes sem šel z PD Za Selško dolino-Železniki- na 21. pohod na Bevkov vrh.Izhodišče smo imeli v Sovodnju.Proti vrhu smo šli po levi položni poti. Lahko se gre tudi po desni grebenski.Pred vrhom v prenovljeni stavbi je bil čaj.Pohodnikov se je tu nabralo veliko.Prihajali so z vseh strani. Na to pa še kake pol ure v breg na sam vrh. Vrh je v gozdu-razgleda ni.Nazaj na izhodišče pa mimo kapelice po drugi poti na izhodišče.Danes je bil prelep bolj jesenski kot zimski dan.
Bevkov vrh Štart v Sovodnju.1
Bevkov vrh Tu delajo dober sir.23
Bevkov vrh Prek vasi Cerkljanski vrh.24
Bevkov vrh Oznaka dveh pohodniških poti.25
Bevkov vrh Prek vasi Nova Oselica-če ne bi poslikal hišnih številk nebi vedel kje smo hodili.26
Bevkov vrh Ob poti.27
Bevkov vrh Nekako po dobrih petih urah zaslužen kofetek, za pir je premrzlo.28
Gorska planika
3.1.2019
V prazničnih dneh sem se večkrat potepala v teh krajih in se prav zaljubila vanje. Ermanovec, Bevkov vrh, Sivka in hribčki tu vmes so me res navdušili! nasmeh Verjamem, da ste tudi vi včeraj zelo uživali, saj vas je bilo res veliko nasmeh Srečno še naprej, Neža nasmeh
28.3.2020
Danes v polni družinski postavi na vozičkarski vzpon na Bevkov vrh. Izhodišče Kladje, od koder vodi v smeri Bevkovega vrha neprometna lokalna asfaltna cesta. Poteka malo naokrog drugače kot SPP, ki ubira tu bližnjice. Od kmetije Na Ravan je cesta naprej makadamska, po lepem kolovozu pa se pride skoraj čisto na vrh. Višji se mi zdi kota pri daljnovodu, odkoder je tudi lep pogled daleč naokoli. Spustili smo se po poti vzpona, vmes nabrali čemaž in trobentice ter na kmetiji Na Ravan kupili odličen sir, skuto in jogurte. Tako smo namesto v trgovini nabavili izdelke pri kmetu in si jih nabrali v naravi. Hodili nismo hitro, ker je bil danes nad Slovenijo prah iz Sahare. Enodnevna izpostavitev po mojem ni huda.
Bevkov vrh Prijetna asfaltna cesta na začetku1
Bevkov vrh Res lepo je tole Cerkljansko8
Bevkov vrh Nabrani, kupljeni izdelki9
28.3.2020
Danes v polni družinski postavi ...

LAŽEŠ!!! Še pred nekaj tedni si vehementno zatrjeval, da Žan NI član družine in so bili tvoji blesavi ulomki drugačni, kot so sedaj.
SamoK
28.3.2020
turbo, slabo si sledil tej šentflorjanski sagi.
Takole je šlo.
Egota je prejšnja brcnila, "mali" je šel z njo.
Ego je potem začel objavljati ulomke, da bi prejšnji dokazal, kako je ne šmirgla pet posto.
"Polna družinska postava" je pa raztegljiv pojem, ki ga Ego definira izključno po občutku v svojih prebavilih.
Ne sekiraj se, niti psihiatri tega ne znajo razvozlati.
flapho
28.3.2020
@POSLOVNO SVETOVANJE, PRIMOŽ AUERSPERGER s.p.
Če tolk dobr svetuješ poslovno kot na Hrbi. net dobr si sam promet ti je bolj slab!!!!!
gandi
28.3.2020
Pacijent, ki opravlja nakupe po turističnih kmetijah!
1.4.2020
primoza,

a je to pri tebi doma zmeden

karikatura: Aljana Primožič Fridauer - Slovenske novice, 27.3.2020
Bevkov vrh1
1.4.2020
za crkn't, sem se nasmejalanasmeh
21.10.2020
Zjutraj kot vsakič deset kilometrski tek na Črni vrh nad apartmajem. Nato zaradi malo bolj vetrovnega vremena kar na Bevkov vrh od kmetije Na Ravni. Jesenski gozd in večinoma pot v zavetrju sta naredila pot prav simpatično. Na vrhu malica in dol po poti vzpona. Na Ravni pa smo kot vedno vzeli sir in sadne jogurte. Odličen športni dan.