Roblekov dom
7.11.2012

...Je pa pridna ta tvoja princeska, pa turbo tudi, hvala...
8.11.2012

...Mogoče vsi ne veste, da ima PD Radovljica pred kočo na Robleku posebno vpisno knjigo. Tam se od začetka novembra pa do aprila vpisujejo. Za 10 vzponov na Roblek ste aprila nagrajeni z majico, brezplačno seveda. Včeraj je bila ena gospa že 25tič vpisana. Pot je tudi v snegu hitro prehojena, je pa ponavadi poledenela, z derezami ni problem. Uživali boste na lepem izletu, pa še nagrajeni boste, čavnasmeh
Roblekov dom1
8.11.2012
Aha, torej tista gospa dobijo dve majici in pol zmeden Bom šel pogledat, ko bo imela tisto polovičko oblečeno eek

.. Nak, samo eno majico dobi. Ampak nekateri kar tekmujejo, tudi čez 250 vzponov naredijo. Uživajo v tem, pa še lušten se imajonasmeh
mežikanje
saj vem, malo heca mora biti nasmeh

Tudi na Kriški in še kje je podobno nasmeh
8.11.2012

... Hec mora biti, smeh je pol zdravja drugo polovico pa si naredimo saminasmeh
12.12.2012

...Pot lepo zasnežena, dobro uhojena, v glavnem super. Pohodnikov kar nekaj, pa srečnonasmeh
Roblekov dom - Lepa, zasnežena potka1
Roblekov dom - Tomčeva koča na Poljški planini8
Roblekov dom - Planina Planinca9
@Majdag ;

Poglej, poglej , kaj na snegu v plašček je odeto ?
Je kosmato, je repato in na pašček je pripeto !
Ker je mraz, sneg še ni luža, in ker ne mijavka, je verjetno kuža nasmeh
12.12.2012

...Turbo, ti pa res znaš vse, duhovito pisati, pa še rime zlagati. Takih nam manjka, pa bi bil svet veliko lepši, čavnasmeh
skalaš70
Srinjam se popolnoma z Majdag,še več takšnih duhovitih objav ti želim (ukazujemnasmeh) turbo!
Lep pozdrav in varen korak!
Bojan_A
ali je pot kaj ledena?

...Bojan, gozdna cesta je na treh krajih malo ledena, pa ni problem, drugače pa snežena, tudi prevozna, če imaš tak avto. Pa mislim, da boš ti tekel iz Drage. Od planin naprej je pa bila danes res super pot. Shojen sneg, nič ledu, vse do vrha, pa dober laufvelik nasmeh
Bojan_A
12.12.2012
Hvala. Itak da bom šel s podna laufat. Samo zanimalo me je če rabim copate za gorski tek z jeklenimi čepki ali brez njih.
cebelca
29.12.2012
Štart iz Drage. Pot kopna do planine Planinca in še malo višje, potem se začne sneg, tak bolj reven mežikanje, ampak zaradi ledu so derezice skoraj nujne, drugače bi šlo veliko počasneje. Za povratek sva malo upali, da dobiva zeleno luč za krožno čez Prevalo in čez Luknjo(zjutraj bi bilo sicer boljše, a se nisva upali tvegati), ampak nama je bilo odsvetovano. Pa kdaj drugič. Vreme in razgledi pa...jezik
Roblekov dom1
Roblekov dom Za trening. ;)2
Roblekov dom3
Roblekov dom4
Roblekov dom5
30.1.2013

....Gozdna cesta splužena, verjetno se sankajo (sledi sank). Naprej skozi gozd in mimo planin potka zasnežena nič ledena, vse do koče. Moram popraviti zapis iz 8.11.. Za majico se morate letos vpisati 15x, pa še 10€ morate vplačati, je ena gospa razložila, čav Majdanasmeh
Roblekov dom  - Pa srečno1
janez.novak
30.1.2013
Majdag! Ali to pomeni, da se lahko pelješ s sanmi od Potoške planine pa vse do Drage - hvala za odgovor?
serajko
@novak
Napaka ! S planine Planinca pa do Drage - Vmes je bilo samo pri prehodu čez strugo (v soboto ) potrebno par metrov peš.
janez.novak
30.1.2013
Hvala za odgovor in popravek - pravilno bi moral reči Poljška planina

...Janez.Novak, je Serajko že odgovoril, hvala. Tudi čez most bi se dalo peljati. Drugače pa sta danes šla dva s sankami do Robleka, sta rekla. Samo kako sta se potem peljala v dolino pa ne vem..nasmeh
cebelca
20.2.2013
Včeraj zvečer na Robleku. Snega res ogromno, pot lepo shojena, nič ledena. Veliko je bilo tudi sankačev. Najbolj pa je presenetil čarobni sončni zahod.