Golica
2061alessio
17.5.2020
MPS, gorgeus! pa še eddie vedder mežikanje hvala za posnetek , bil sem na Hruški marca tisti dan ker je padel meteorit ,vetrovno prava burja pihala iz Avstrijie ker skoraj naz je izpihalo iz vrha ampak cisti užitek.
MPS
18.5.2020
2061alessio malenkost! nasmeh me veseli, da vam je filmček všeč. Res so lepi ti konci. Varen korak še naprej! nasmeh
Golica danes....pot mimo Korlnovega rova je vsa blatna in drseča. Zimska potka je dobro označena in večinoma suha. Le po skalah je malo drselo zaradi blatnih čevljev. V koči strežejo tudi notri, le z masko morate do mize. Na vrhu sta kraljevala megla in sonce, zanimivo. Tudi v nadaljevanju poti čez Krvavko in vse do sedla Suha je bilo tako. Belih princesk je zelo veliko in bodo na ogled še ves teden. Na Markeljnovi planini pa cveti regrat. Cesta čez Savske jame je lepša kakor je bila zadnjič mimo Pristave. Naj vam bo lepo, meni je bilo..nasmehnasmeh

Golica -   Triglav je bil viden le pri skalah1
Golica - Meglice in sonček, zanimivo2
Golica - Cvetoče poljane3
Golica  - belih princesk4
madeira
21.5.2020
Pa mi je le uspelo obiskati Golico v času cvetenja narcis. Od Planine pod Golico čez Markeljnov Rovt na sedlo Suha, nato pa po grebenu do Golice. Dol mimo koče in Korlnovega rova. Na grebenu čudoviti razgledi in čisto malo ljudi. Od sedla med Krvavko in Golico naprej pa čisto druga pesem. Ljudi ogromno.
Golica1
Golica10
drago40
22.5.2020
Od Križovca, kjer si komaj našel parkirno mesto na Malo Golico, ki je do vrha porastla z narcisami in Krvavko, kjer se cvetje praktično konča, na skalnem grebenu na avstrijski strani pa bohoti tudi avrikelj.
Golica na Križovcu1
Golica15
brett
22.5.2020
Danes smo si želeli ogledati to lepoto narcis, a je bilo na Planini pod Golico ob 9h že vse polno. Tako da vsem, ki boste šli za vikend v ta konec, predlagam zgodnje vstajanjejezik
funnyboy
23.5.2020
velocy
Jaz sem bil danes "primoran" iti gor - pa je skregan tako s priporočili NIJZ kot z zdravo pametjo - Šmarna gora v nedeljo ob 12h ni nič v primerjavi s tem mravljiščem - tako da iskreno odsvetujem
bos
10.7.2020
Danes smo šli moški po žig SPP za našega najmlajšega. Kako lepo je hoditi po Golici, ko ni nobene gnečenasmeh. Bil je lep dan, rahel veter in krasni razgledi.
Golica naše časovnice za krožno pot1
Golica in naš krog je sklenjen25
Klemen24
28.9.2020
Lep pozdrav. Morda kdo ve, do na kateri višini se začne sneg?
rensul
29.9.2020
Sneg se začne od koče naprejvelik nasmeh
Golica1
brett
1.10.2020
Ob 9h start s Planine pod Golico, sedaj pa ob brezvetrju oz. natančneje rahli sapici martinčkanje na vrhu.
Razgledi top na vse strani. Se pa na skrajnem JZ že kopičijo oblaki nad Cerkljansko planoto.

Pot kopna, lepo označena. Na vrhu posamezne zaplate snega, ki se jih da zaobiti, je pa od koče navzgor pot kar blatna in mestoma spolzka.

Ajd, sedaj pa počasi dol... velik nasmeh
Golica Julijci kot na dlani 1
Golica Škrlatica9
Golica Ob poti koča na Golici. Odprto.10
Golica S predvrha pogled na kočo na Golici11
Golica Gor sem šel po klasični levi poti, nazaj pa raje po sicer strmejšem grabnu desno. Bil je suh, nedrseč12