Trupejevo poldne
10.1.2017
V soboto smo se v celotni družinski postavi podali iz Srednjega vrha skozi Železnico na Trupejevo poldne. Nadaljevali smo po grebenu do Vošce in se spustili nazaj na Srednji vrh. Vreme kar mrzlo. Razgledi odlični. Pot na grebenu je pri spustu proti Vošci mestoma precej razsuta oz. erodirana.
Trupejevo poldne Ledene poti1
Trupejevo poldne Proti vrhu Vošce10
Trupejevo poldne Na Vošci11
18.1.2017
Danes sem se namenil na TP s Srednjega vrha. Bil sem prvi po zadnjem sneženju. Na Železnici suhega snega 40 - 50 cm. Do Železnice sem rabil malo več kot 2 uri (še sreča, da sem imel krplje). Na začetku Železnice sem se obrnil in zimsko turo na TP preložil na kak drug termin.
10.3.2017
Danes sem se namenil na Trupejevo poldne iz Srednjega vrha. Ob potoku Jerman se sneg začne pri vodnem zajetju cca 100 m nad SV. Ko prideš kakih 100 m pod Železnico je snega toliko, da se splača nadeti krplje, naprej po Železnici pa do sedla med Trupejem in Lepim vrhom pa brez krpelj ali smuči ne gre. Do tu so bile sledi krpelj, naprej pa je bilo nedotaknjeno, kljub krpljam se je ugrezalo tudi čez kolena. Prilezel sem na greben (vzhodni predvrh), naprej pa je bilo prenevarno - napihan sneg, klože, snežni metež. Za varno pot na vrh bo po mojem potrebno še malo počakati. Tudi brez dostopa na vrh je bila čudovita tura.
Opomba: Naredil sem napako in slik ne znam izbrisati.
Trupejevo poldne Sedlo med Trupejevim poldnevom in Lepim vrhom1
Trupejevo poldne Pod vršnjim grebenom2
Trupejevo poldne Vrh3
Trupejevo poldne Pogled proti vrhu, vidijo se opasti in klože na delu, ki je v kopnem le lahek sprehod4
Trupejevo poldne Lovska koča Železnica5
Trupejevo poldne Železnica6

Hvala Janez, sem že mislila na Trupeja.nasmeh
Janez, odpreš slike in pritisneš x na tisti sliki, ki jo želiš brisati, mora it
10.3.2017
ločanka, oprosti, ampak ne vem kako to misliš!
ploha
Verjetno se ji "dozdeva",da so prve štiri slike enakejezik
pikica1
10.3.2017
@janeznovak, še enkrat se prijavi pod tem naslovom. Pokazali se ti bodo na desni strani zeleni okenčki, klikni na tistega kjer piše slike(čist ta pru je). Potlej maš pa pri tistih slikah križec in ko se mu z miško približaš rata rdeč ga klikni in se boš znebu slike, ki te moti.
Lp.
Hip hip hip
strašen trik
in ne bo več sliknasmeh
10.3.2017
Pa mi je z vašo pomočjo le uspelo!
bogi
19.3.2017
Včeraj se nas je večja skupina odpravila na Trupejevo poldne. Start ture na Srednjem vrhu. Izhodišče je kopno, ko pa pridemo do potoka pa se začnejo prve zaplate snega. Z višino je tudi snega več. Do lovske koče Železnica še kar gre, nato pa je vse huje. Ker je bilo precej toplo, se je tudi sneg ojužil. Ponekod smo gazili do "ta-zadnje" in tako naredili gaz vse do vrha. Ko pridemo do sedla med Trupejem in Lepim vrhom se pot normalizira. Najbolj strm del poti je kopen, kratek greben pod vrhom pa poln opasti.
Sestop po isti poti nazaj na Srednji vrh.
Še nekaj slik priložim.
Trupejevo poldne tu pa je že pomlad17
Trupejevo poldne še Martuljška skupna v meglenem popoldnevu18
19.3.2017
Kakšna razlika v osmih dneh - res prihaja pomlad.
5.6.2017

..Trupejevo poldne in malo po svoje... Pot prav pomirjajoča, vse je zeleno kamor pogledaš. Razgledi so bili enkratni v vse smeri..nasmeh

Trupejevo poldne - Srednji vrh in Martuljške gore..1
Trupejevo poldne -  V Srednjem vrhu...2
Trupejevo poldne - Pogledi iz nasprotnega grebena - Trupejevo poldne, Lepi vrh..3
Trupejevo poldne - Trupejevo poldne..4
pohodnica53
7.6.2017
Majda, prekrasne in vabljive slikevelik nasmeh; lp

...Pohodnica53 hvala, tebe že kar dolgo čaka ta čudoviti košček naše lepe deželice.nasmeh
zlatica
7.6.2017
Majda, tega koščka gora še ne poznam in prav z veseljem sem si ogledala to tvoje potepanje od neznanega do znanega. Kar pogumna si, da se sama lotiš tudi čisto neoznačenih poti! Očitno imaš dobro orientacijo in kondicijo. Varen korak še naprej. lpvelik nasmehnasmeh
... Zlatica hvala, če hodiš sam si veliko bolj pozoren na malenkosti ob poti. Pa še obrneš se lahko, če prideš do konca ali pa ne.nasmeh
pohodnica53
27.6.2017
Končno na Trupejevem poldnevu; res je prekrasno, čeprav so vročične meglice zakrivale jasne dalekovidne razglede ter občasni temni oblaki porajali dvom o morebitnem nadaljevanju poti proti Maloškemu poldnevu; kljub skoraj 960 višincem se vzpon s startom iz Srednjega vrha čez Železnico, razen v zadnjem delu, povsem porazgubi; na vrhu kar nekaj obiska, po poti pa nisva srečala nobenega pohodnika. Povratek del poti proti Blekovi planini; lp nasmeh
Trupejevo poldne na vrhu1

...Bravo pohodnica53, pa je želja izpolnjena...nasmeh
oldtimer 55
11.10.2017
Danes na Trupejevo poldne, izpolnjene želje izpred enega tedna.nasmeh