Vajnež
jbs
10.4.2019
Lepo. En komentar. Tudi mi smo lani, ko smo delali krog preko Potoške planine, presenečeni prišli do "koluta" na koncu gozdne ceste. Kar nekaj časa smo iskali pot tam okoli. Potem smo se vrnili nekaj sto metrov nazaj in našli označen, a precej skrit odcep z gozdne ceste navzdol. Je bilo pa lani na poti od tega odcepa še precej podrto z drevesi.
Hvala jbs, sem si doma ogledala zemljevid in mojo sled GPS. Približno domnevam kje se spusti na pravo pot. Hvala še enkrat, bi že zadnjič šla nazaj, pa mi čas ni dopuščal.nasmeh
gojzarka
21.6.2019
Živjo! Izhodišče je trenutno kar težko najti,zaradi prenove ceste,sem se najprej odpeljala predaleč. Znak za vodno zajetje je čisto spraskan in leži ob cesti, smerokazov pa ni. Z malo pozornosti se rdeč znak ob cesti opazili. Tik pred izvirom je tudi manjše parkirišče.
Sama pot naprej je večinoma lepo vidna, le vmesni del je razrit zaradi sečnje (po cca 10min hoje). Če sledite "glavni poti", vas bo kmalu pripeljala do nadaljevanja pešpoti.
Čudovit izlet, priporočam nasmeh
9.8.2019
Nisem vedel sploh kam, kar nekam se zapeljal....pozno popoldne iz Valvazorjeve koče na Vajnež, sem mislil da bom z višino tudi pričakal hladnejše ozračje pa sem do vrh prišel skoraj čisto mokr. A sem se pri sestopu z Vajneža na Potoški Stol tudi hitro posušil. Sestopil sem nazaj do Valvazorejeve koče, cesta je sicer solidna, sam nekej 10 min.pred kočo je slab odsek. Julijske Alpe so ble v megli pa tudi 3km kolona proti Jesenicam, zato sem gor.
Vajnež nad kočo sem zavil levo in po kakih 20 min. prišel do vodnega zajetja s temi smerokazi1
Vajnež2
Vajnež vode mi zmanjkuje grem dol.11
j.
1.1.2020
Včeraj (torek, 31.12.2019) iz Urbasa. Cesta je lepo prevozna, pot skozi gozd je na enem mestu malo improvizirana zaradi podrtega drevja, sicer ni problematična. Po kakšne pol ure hoje se prične sneg, ki ga je pri Betonski bajti na Belščici za dobrih 10 cm, a je deloma spihan, deloma nanešen.

Zdelo se mi je, da na grebenu piha močan veter, zato sem proti Vajnežu prečil precej nižje, nekako po robu ruševja. Trdi odseki (dereze) so se izmenjavali z globljimi zameti do podkolen. Na vrhu je skoraj popolnoma prenehalo pihati, razgledi so bili čudoviti. Nekaj ljudi sem opazil na Stolu.

Vrnil sem se po grebenu čez nekaj kot in naprej čez Mali vrh, ter se pri Kamnitniku spustil naravnost navzdol na Hrašensko planino, od tam pa naprej na planino Stamare in nazaj do izhodišča.

Resen sneg se prične nad Betonsko bajto. Če bi v teh razmerah vzpon ponovil, bi iz bajte šel po trdem snegu naravnost navzgor na sedlo vzhodno od Malega vrha in potem po grebenu do Vajneža. Prihranil bi si slabo uro gaženja. Na grebenu so sicer bile sledi. Tako kot predhodnikoma enkrat ali dvakrat se je tudi meni enkrat udrlo čez koleno, ko sem stopil na notranji rob opasti samo nekaj cm stran od kamnitega grebena.

Vajnež Pri Urbasu se takole prične...1
Vajnež Vrh Vajneža.7
Vajnež Nad Karavankami je lepo tudi leteti.8
Vajnež Pogled nazaj s konca grebena v bližini Kamnitnika.9
Vajnež Triglav kot na dlani. Lepo se vidita Kot in dolinica Za Cmirom ter seveda Rjavina, Luknja peč, Dimniki vmes Vrbanove špice, zadaj Cmir in še desno Stenar.10
Vajnež Pogled z grebena proti zahodu.11
Vajnež Blejsko jezero in jezero HE Moste.12
Vajnež Snežne razmere v bližini Kamnitnika.13
Vajnež Sonce, sonce...14
Vajnež Hrašenska planina.15
Vajnež Planina Stamare, v zgornji koči so imeli lovci sestanek.16
Vajnež Sled (Google Earth). Modro je označena za te razmere po mojem mnenju ustreznejša smer vzpona.17