seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Ferata Spodnji plot
 Ferata Spodnji plot
lino
8.10.2015
Primoza, kdor čaka, dočaka. Ampak te filmske fantastike (kroksice, če se prav razumel) pa ne bomo dočakali. To bi pa bilo adijo pamet!
Morda sem napisal nekoliko nerazumljivo, v Gonžarjevi so se taki plezalci pojavili.
janezs73
8.10.2015
malo sem raziskoval, kako se pojem "ferata" razvija po evropi... zdelo se je, da prednjacijo avstrijci, ampak tile spanci so pa prav nori... primerjajte tole ferato Feliz Navidad s ferato Spodnji plot ... mestoma se zdi taka ferata pravi adrenalinski park, kjer pa se presenetljivo kar naenkrat spet pojavijo klasične športno plezalske prvine
IgorZlodej
Ferrata mežikanje
SamoK
Železnica, v bistvu.
lino
9.10.2015
SamoK - "Železnica, v bistvu."
Tu si pa udaril mimo. Še planinske kavke bi se mi smejale, če bi rekel, da sem šel preko južne stene Spodnjega plota po železnici.
VanSims
9.10.2015
Ni tako mimo, vsaj po ladinsko ne... mežikanje
Ferata Spodnji plot Pri železniški postaji v mestu Klausen-Chiusa (Južna tirolska)1
peterr
3.11.2015
Današnje lepo sončno vreme nas je zvabilo na Zelenico.Skoraj naključno se nas je zbralo nekaj "penzijonistov", ki nimamo nič časa. Za nekatere je bilo plezanje po levem lažjem delu prvič. Ne kaj pa pa jih je vajo ponavljalo. sam sem se po stari navadi povzpel po desnem -težjem kraku in sestopil po lažjem. Skala suha na soncu(stena je trenutno še celo dopoldne v soncu) in prijetno toplo. Dostop do Zelenice pa v senci in nekoliko hladneje.
Todi
15.5.2016
Danes sem pa kar sam šel na potep, Tinky še malo prehlajen, Matej se pa drugje potepa. Glede na vremenske razmere se po kosilu odpeljem do Ljubelja, proti Zelenici in pogledat na Spodnji plot po ferati. Skala je bila popolnoma suha, še nekaj sončka na momente in brez veterje. Nazaj grede se seveda ustavim v koči spijem kavo in malo poklepetam z oskrbnikom.
Ferata Spodnji plot1 Ferata Spodnji plot2 Ferata Spodnji plot3 Ferata Spodnji plot4 Ferata Spodnji plot5 Ferata Spodnji plot kako kuka, Veliki vrh6 Ferata Spodnji plot7 Ferata Spodnji plot8 Ferata Spodnji plot tukaj se pa še ne da9 Ferata Spodnji plot10 Ferata Spodnji plot11 Ferata Spodnji plot nekaj sončka12 Ferata Spodnji plot13 Ferata Spodnji plot pa pojdimo14 Ferata Spodnji plot suha skala15 Ferata Spodnji plot16 Ferata Spodnji plot17 Ferata Spodnji plot18 Ferata Spodnji plot19 Ferata Spodnji plot20 Ferata Spodnji plot21 Ferata Spodnji plot22 Ferata Spodnji plot23 Ferata Spodnji plot24 Ferata Spodnji plot25 Ferata Spodnji plot26 Ferata Spodnji plot27 Ferata Spodnji plot28 Ferata Spodnji plot29 Ferata Spodnji plot30 Ferata Spodnji plot31
ploha
22.5.2016
Tudi jaz danes preizkusim to ferato in lahko rečem,da je kar zahtevna in pa krajša kot sem pričakoval,vseeno pa rabiš kar nekaj moči v rokah.Plezalk nisem imel in mislim da ti lahko malo olajšajo vzpon,kdor se pa bolj zanaša na plezalke kot roke je pa boljš da ne gre ali pa izbere levi krak po katerem sem se vrnil...ta je neprimerljivo lažji...nasmeh
Ferata Spodnji plot1 Ferata Spodnji plot2 Ferata Spodnji plot3 Ferata Spodnji plot4 Ferata Spodnji plot5 Ferata Spodnji plot6 Ferata Spodnji plot7
7.4.2017
Malo z zamudo. Po običajni pripravi na Gonžarjevi peči, Turški glavi in drugih, krajših feratah je prišel čas, da se z Martino in obema otrokoma podamo v to najzahtevnejšo ferato daleč naokoli. Vreme je nedeljsko popoldne 2.4. dobro služilo, skala je bila suha, temperatura pa ravno pravšnja za švic majice. Najmlajši dvanajstletnik je ravno preživel precej hudo okužbo z mononukleozo, tako, da je bila to njegova prva tura po bolezni. Preko težjega kraka je mali dobesedno pretekel in pokazal, da ga bolezen ni oslabila. Tudi ostali smo se dobro držali, da ne omenjam naše Ajde, ki je poskrbela za odlične fotografije brez rabe popkovine. Tako je kar prehitro minilo lepo nedeljsko popoldne, po dolgem času v polni družinski postavi.
Ferata Spodnji plot Proti Spodnjemu Plotu1 Ferata Spodnji plot Na začetku2 Ferata Spodnji plot Ogrevalni D skokec3 Ferata Spodnji plot Mali se razgleduje v E plati4 Ferata Spodnji plot Tudi v najbolj strmih mestih se da počivati5 Ferata Spodnji plot A tole je E?6 Ferata Spodnji plot Mali hiti naprej7 Ferata Spodnji plot Preko E plate8 Ferata Spodnji plot Preko E plate9 Ferata Spodnji plot Preko E plate10 Ferata Spodnji plot Preko E plate11 Ferata Spodnji plot Proti E previsu12 Ferata Spodnji plot Vmesni počitek pod E previsom13 Ferata Spodnji plot Mali izginja v prečnico14 Ferata Spodnji plot Ogledovanje E previsa15 Ferata Spodnji plot V E previs16 Ferata Spodnji plot Težavno prepenjanje v E previsu17 Ferata Spodnji plot Ogledovanje izstopa iz E previsa18 Ferata Spodnji plot Zadnje težavno prepenjanje v E previsu19 Ferata Spodnji plot Mali maršira proti izstopnemu E previsu20 Ferata Spodnji plot Pred izstopnim E previsom21 Ferata Spodnji plot Prečnica k E previsu22 Ferata Spodnji plot Mali spet zvito počiva sredi E previsa23 Ferata Spodnji plot Ogledovanje  E izstopa24 Ferata Spodnji plot Mali pa dogajanje v E previsu že opazuje z vrha25 Ferata Spodnji plot V izstopni E previs26 Ferata Spodnji plot Po E previsu27 Ferata Spodnji plot Na trenje28 Ferata Spodnji plot Težavno prepenjanje29 Ferata Spodnji plot Malo počivanja30 Ferata Spodnji plot Naprej proti izstopu iz previsa31 Ferata Spodnji plot Še malo zvitega počivanja32 Ferata Spodnji plot Izstop iz previsa33 Ferata Spodnji plot Zadnji v E previsu34 Ferata Spodnji plot Izstop iz E previsa35 Ferata Spodnji plot Vesela ekipa na vrhu36 Ferata Spodnji plot Sneg pri spustu37 Ferata Spodnji plot Seveda brez igranja ne gre38 Ferata Spodnji plot Naša fotografinja Ajda39
17.7.2017
V petek smo se na ustavili še na Spodnjem Plotu na desnem E kraku te zanimive ferate. Malo razmigavanja je bilo kot nalašč po počasni hoji na Kilimanjaro. Varovala so v odličnem stanju, opažam, pa da se na gumijastih stožcih v spodnji E plati že kar dobro poznajo sledovi padcev.
Ferata Spodnji plot Spodnji D1 Ferata Spodnji plot Čez E plato2 Ferata Spodnji plot Srednji previs3 Ferata Spodnji plot Simpatična prečka4 Ferata Spodnji plot Izstopni previs5 Ferata Spodnji plot Ekipa na vrhu6