Zelenica
9.2.2017
Na 11. sliki se vidi, da je šel en smučar v smeri Centralne grape. Dosti se pa ni videlo, ker je bilo višje megleno. S teptalcem snega je bilo zvoženo po desni strani smučišča (gledano od spodaj navzgor), vse do Doma na Zelenici, tako da se da peš in s smučmi lepo priti. Po transportno reševalni cesti v glavnem še ne hodijo, so pa tudi že sledi.
Thenksnasmeh
MitjaBelak
9.2.2017
Smo šli trije v včeraj gor po cesti. Cesta je poratrakirana in se da lepo tudi peš gor, brez ugrezanja. Iz koče sem tudi videl,da je šel en gor z dilam. Ker poimensko teh grap ne poznam, in da nekoga ne zavajam, to je gledano iz pred koče desna grapa za postajo stare sedežnice.
capraibex
Cesta oz. transportno reševalna pot je uradno zaprta zaradi nevarnosti plazov.
9.2.2017
Ja pred leti je na tej cesti zasulo dva smučarja.Tudi v centralni je zaradi mraza sneg še nepredelan in zato možnost plazenja.
11.2.2017
Razmere podobne kot 2 dni nazaj, le da je bilo nekaj cm novega snega. So se pa oblaki nad Zelenico počasi pričeli trgati.
Lp, Tadej
11.2.2017
Večina z smučminasmeh
17.2.2017
Nekaj današnjih slik. Vreme še vedno lepo, transportno reševalna cesta pa je tudi še zaprta.
Lp, Tadej
Zelenica Utrinek12
silvo1952
17.2.2017
Včeraj z Ljubelja na Zelenico in v dolino Suhega ruševja na smučeh. Snega do Zelenice dovolj za nemoteno smučanje, naprej pa ga žal hitro pobira in v Suhem ruševju je potrebno poiskati zasnežene prehode, ker so pobočja skromno založena s snegom in kamenje in ruševje gleda iz snega. Več na:http://www.gore-ljudje.net/novosti/132306/
Zelenica Begunjščica in Ljubeljščica1
Zelenica Vrtača10
Zelenica Dom na Zelenici11
3.3.2017
Nekaj današnjih slik z vzpona do Doma na Zelenici. Pri domu je trenutno okrog 1 meter snega. Lp, Tadej
Zelenica 3. stopnja nevarnosti plazov1
Zelenica Košutica15
piotr
3.3.2017
Kaj pa (ne)varnost pred snežnimi plazovi?zmeden
slamca
4.3.2017
Po plazu gor in dol. NE po servisni cesti.
JusAvgustin
Tudi stanje na terenu večkrat ne odseva opisanega stanja na netuzavijanje z očmi Tudi po servisni cesti je bila potegnjena špura. Je pa par herojev hotelo vstopiti v centralno a so vsi obračali. Jaz sem šel do Triangla.
Zelenica1
viharnik
4.3.2017
Jus, če si ti šel le do Triangla, potem je vse jasnomežikanje
Problem je na desni, kjer se lahko sproži snežni plaz. Skoraj vsi hodimo po modri liniji s tem se izognemo kritičnem delu na desni strani. Vem, da je nekoga tam že zasulo, žal ni preživel. V nedeljo 26.2 lučka popoldne ni gorela, sedaj na slikah od Tadeja vidim, da dela.
Zelenica slikano 26.2.20171
pantani1
4.3.2017
No tudi modra linija ni 100% varna,kot sam misliš. http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/na-zelenici-so-plazovi-v-73-letih-ubili-20-ljudi
Po tej modri liniji se splazijo tudi odtrgane opasti nad Šentanskim plazom (doživela sama pred parimi leti)eek
tinky
4.3.2017
Ni prav prijetno, če taka skala drsi mimo tebe.