seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Y v Vrtači in Begunjščici
 Y v Vrtači in Begunjščici
23.12.2011 - Bojan_A
Danes sem bil prvič na snegu, če tek izvzamemo. Sprehodil sem se po grapi Y v Vrtači. Za tem pa še v istoimenski grapi v Begunjščici. Žal navkljub trudu in večim poskusom nisem našel prehoda na greben Begunjščice. Zato sem sestopil nazaj.

POROČILO: http://bojanambrozic.wordpress.com/2011/12/23/y-v-vrtaci-in-begunjscici/
Y v Vrtači in Begunjščici2
Y v Vrtači in Begunjščici11
JusAvgustin
23.12.2011
končn si tud lest začel, da nauš samo laufal po hribih, obe grapi sta prava poslastica ko so razmere za škripat! prilagam ti pa sliko izhoda na greben v desnem kraku Y na B
Bojan_A
24.12.2011
Ja čist verjamem da je kul, če je trdo. Sej lani sem že zlez Y, ampak je bila gaz. Tokrat pa je bilo snega sicer dosti, vendar ni sprijet s podlago oz. ni trd.

Maš kakšne pametne plane zdej za praznke?
JusAvgustin
24.12.2011
jes mam zmer pametne plane... nasmeh
keber1
25.12.2011
Ker ne najdem primerne teme, pa kar sem (tudi če ni Begunjščice vmes):
Danes je bila Vrtača kar lepo obiskana, precej tudi po zaslugi Bojana, ki je "prvopristopil" in opisal razmere. Zame je bil to prvo srečanje s tako pokonci grapo. Večji del je primerno predelan sneg, razen na par koncih. Desna grapa še ni zalita, zato je treba na najstrmejšem delu plezati po skalah. Leva je precej boljša.
Spust je bil po južni grapi, ki ima dovolj snega. Sedaj je vse lepo shojeno.
En krasen dan, le pihalo je malo preveč.
Y v Vrtači in Begunjščici Na Zelenico.1
Y v Vrtači in Begunjščici Barvit sestop na Ljubelj.14
Bojan_A
25.12.2011
O, joj kakšna gužva. Jaz pa cel dan nisem srečal človeka. Sicer pa čestitke za zimski vzpon. nasmeh
voluhar
1.1.2012
Silvestrska Vrtača

atomsic
22.1.2012
Danes sva se z bratom odpravila po levi strani v Y. sva štartala malo bolj zgodaj,gneče ni bilo še. Sneg spihan. Sledi je veter kmalu zabrisal. ko sva se vračala po južni nazaj,sva srečevala veliko pohodnikov,ki so šli po južni in pa tudi eno večjo skupino z navezo,ki se je usmerila v Y. Sprva je bilo megleno,a ko sva šla proti vrhu,se je megla razkadila in je bilo prijetno toplo. Lep nedeljski izlet.
david12
7.2.2012
Ma kdo kake informacije kake so razmere v Begunjščici, kulk je kej novega snega?
matejs
mislim da bo še treba malo počakat da se novi sneg malo usede...jaz sem bil prejšnji teden in je bilo kar precej kopnega...
pikec1
8.2.2012
LP
DAnes na Begunjščico po Y grapi po levi strani.Nekak takole : Noro gazenje , tudi do riti, do Zelenice. Turnih smučarjev ogromno danes.Zato tudi gazenje da jim ne uničim potinasmeh. Med opazovanjem Beg.če bi šel gor, opazim da trije že lezejonasmeh, pade odločitev, pa četudi sm biil fertiknasmeh.Veter močno brije v sunkih, a se ne dam. Rekel sem si da grem osrednjo grapo, ki je nekako najlažja( baje), a nisem našel sledi , da bi kdo hodil, pa jo potem ucvrem v Y, po levi kjer je bilo nekaj majhnih sledi.Sneg po melišču do vrha trd, idealen, fajn se je pikalo.Vmes na 2 skokih( prehodih) pomanjkanje snega, kar je otežilo delo. Vmes pa itak močan veter, na vrhu pa še močnejši.Za 10 minut je blo zapotrpet, pol pa dol po Šentancu. Groza. Sneg na vrhu in do ovika razpihan, po ovinku pa do kolen udiranje(spet nasmeh ) do poti.Ne priporočam vzpona, le spust dol.
Pa varen korak.
Lp Grega
P.S. protikoncu grape, je veliko kamenja na snegu, pa tudi večjih skal, bo treba pazit, ker če taka zadane te udnese zihr!
Y v Vrtači in Begunjščici sonči :)2
Y v Vrtači in Begunjščici spihano, potem pa tudi do  rit19
RetardVeverca
8.2.2012
Odvisno kdaj si šol, ker jaz sem z prijateljem danes centralno obdelal, pa pred nama je bilo ziher že par ljudi, ker je bilo kar nekaj sledi, pa za nama sta tudi dva lezla gor. Vetra skoraj ni bilo na poti gor, samo na vrhu je res čez vleklo. Do Zelenice pa res na trenutke ni bilo prijetno - globoko ugrezanje na vsakem koraku. Ljudi ogromno nasmeh Ostalo naj povejo pa še slike ...
Y v Vrtači in Begunjščici2
Y v Vrtači in Begunjščici16
1mitjas
10.2.2012
Šentanc je super tud za gor, je trd kot beton, samo ven iz klože moraš stopit. Bil včeraj.