Košutica
1.7.2014
Danes pa na spet popoldansko turo na Košutico. Gor po graničarski ali lovski, na Hanjževo sedlo na vrh in nazaj na planino Korošico-v dolino pa po gorski cesti. Res je nato treba do avta nato malo pešačiti.
Košutica  Na planini Korošici že pasejo.1
Košutica  Skorjasti kamnokreč.10
Košutica  Kranjska lilija.11
13.10.2014
Včeraj na Košutico po graničarski poti z Ljubelja. Pot do planine Grant precej blatna in drsna, na mestu, kjer je zaključek nameščene jeklenice, pa kar malo adrenalinska, saj zmanjka dober stop ali pa dober oprijem. Sicer pa kasneje čudoviti razgledi, na planini sem pogrešala le pašo konj, občudovala pa mojstrsko postavljeno leseno ogrado, ki je v okras posnetkom proti Košutici. Na vrhu nobene gužve, so se pa po 11.uri priplazile megle, in ovile vse vrhove v bližini. Nazaj po lepo speljani lovski poti, ki je v tem času že pokrita z odpadlim listjem. Košutica je vedno čudovita!
Košutica  okrasitev pred kočo na starem Ljubelju1
Košutica  kraj, kjer je pod nogami praznina, pravega oprijema pa tudi ne2
Košutica  jesenske trave3
Košutica  v tandemu na vrhu 4
Košutica  ob poti pri povratku5
metod
24.11.2014
23.11.2014: Na višini planine Korošica je sneg. Na vrhu ga je dobrih 30cm. Severna stran je snežena, zato previdno v severni grapi tik pod vrhom. Je varneje poiskati " obvoz" po južni, neledeni strani.
LP; M
Jovan Cukut
16.3.2015
Trenutne razmere na grebenu Košutice in nad Hajnževim grabnom pod grebenom Košute.

kgregor
13.5.2015
Danes popoldne sem obiskal Košutico. Štart z Vrančka čez Planino Korošica, potem pa po zahodni poti gor in vzhodni preko Hajnževega sedla dol. Na planini sem srečal dva pohodnika, na poti pa še dva gada nasmeh. Pot je popolnoma kopna, nekje od 1600 m naprej pa je na trenutke kar močno zapihalo. Več v fotografijah.
Košutica  Planina Korošica1
Košutica  Utrinek15
Košutica  Utrinek16
2.8.2015

... Košutica od Vrančka.... Na planini Korošica je živahno, pot do nje pa zelo strma...nasmeh

Košutica  - Zjutraj na planini1
Košutica  - Del prehojenega grebena2
Košutica  - Stražar nad planino Korošico3
Košutica  - Iz Dolenjske na Gorenjsko4
5.10.2015
Popoldne na Košutico nad Ljubeljem, začnem zadnji ovinek, po neoznačeni stezi do pl.Korošice in od tam na zahodni greben Košutice. Z vrha sestopim po jv grebenu v smeri H.sedla.
Košutica  po sz grebenu, slike so delane s telefonom1
Košutica  pl.Korošica11
Lisica
15.11.2015
Nekaj današnjih iz Ljubelja gor in dol po isti poti.
Košutica  Lojtra ob poti1
Košutica  Košutica2
Košutica 3
Košutica  Vrh4
Košutica  Pogled z vrha proti Begunjščici, Vrtači, Stolu5
Košutica  smerokaz na starem prehodu Ljubelj6
Košutica  LJ*ubelj :)7
8.12.2015
Danes od Vrančka in preko Hajnževega sedla po vzhodni poti na vrh. Sestopim po zahodni strani do Koče na Ljubelju in po stari cesti do avta.
Vzhodna pot brez težav, pri sestopu po zahodni poti pa so mi bile dereze v pomoč, katere sem prav tako uporabil pri sestopu z Rjave peči...tam pod lojtro.
Košutica  Idilična Korošica1
Košutica  Zoprn sestop z Rjave peči...dereze priporočljive.8
Maemi
8.12.2015
Lepo garmont...važen je užitek, vreme je bilo nedvomno veličastno namenjeno vsem nam v višavah nasmeh
25.12.2015
Danes sem zgodaj štartal iz Vrančka proti Korošici in naprej do Hanjževega sedla. Iz sedla po vzhodni na Košutico. Na vrhu sem se odločil da skočim še na Lokovnikov Grintovec. Tam kjer se konča pašna ograja, pa do vrha Grintovca kar zaraščeno, ampak iz vrha se lepo vidi daleč naokoli. Dol sem se spustil preko lestve do koče na Starem Ljubelju. Okoli koče in po cesti veliko ljudi z majhnimi otroci, koča pa na žalost zaprta. Pot na senčnih delih kar poledenela. Zlasti pri spustu je treba biti previden. Vreme sončno z malo vetra.
Košutica  na Košutico grem1
Košutica 51
jannika
26.12.2015
Tinky.se mi je zdel, da si bil ti, ampak nisem bil siguren. Kakšno leto nazaj sva se pozimi srečala na Kamniškem sedlu. lp
tinky
svet ja majhen, čisto verjetno. lp.tudi tebi . 28. januarja ja bilo to, pa še pantani1 je bil gor
Miran Matičič
23.2.2016
Na spletnih straneh Gore in ljudje piše, da je pot na Košutico iz starega prehoda Ljubelj čez Avstrijo zaprta.
Ali kdo ve povedati, zakaj?
LP
Miran
Gost
23.2.2016
Na poti iz starega Ljubelja proti Košutici, je na delu poti malček nad lestvijo, ko pot zavije rahlo v levo prišlo do manjšega podora. Tam je potrebna previdnost, da ne zdrsneš, padeš preko podora na Avstrijsko stran. Vsega skupaj je morda zgolj nekaj metrov in na tistem težjem mestu ni nobenih pomagal - varoval. Pot je bila zaprta že v mesecu septembru, ko sem se tam potikal. Kljub zapori je bilo kar precej pohodnikov. Srečno
VanSims
Tam so problemi že dolgo, bili so že ko sem šel na Košutico pred kake tremi leti pa Avstrijci še zdaj niso popravili, vsaj lani julija še ni bilo. Tisti leseni mostiček nad obema lestvama je že tako razmajan in zguncan da je treba res paziti.

Opozoril bi še na drug del mnogo nižje, na del ki gre tik nad večjim odlomom, ki se vidi tudi s ceste, če se z naše strani peljemo proti tunelu. Tudi tam je pot izpostavljena, v mokrem pa je potrebna še dodatna previdnost, da ne govorimo med kakim sestopom v temi.
23.2.2016
S te strani sem šel pred leti gor, lani pa dol,ampak po tej poti ne grem nikoli več. Vedno je mokra, drsi,kjer je bila pot nadelana je vse podrto, z eno besedo zaj...ana.Dosti lepše je iz Vrančka do planine Korošica nato pa po vzhodni preko Hanjževega sedla, ali pa po vzhodni mimo planine.
Gost
Res je tinky, da je mokra in drsi, ampak saj veš, da je na severni strani in da kaj drugega ni za pričakovat. Meni je sama planina Korošica in njena okolica zelo pri srcu. Tja se vračam večkrat letno. Spomladi imaš res pestro izbiro cvetja, poleti prija kislo mleko na planini, jeseni grem preko Babe na stari Ljubelj pogledat Hrastov memorial-dirka motorjev - starodobnikov, v zimskem času, pa je včasih lahko toliko snega, da brez težav zlezeš na streho koče, ki je na planini. Avstrijci so pred parimi leti zamenjali leseno lestev za kovinsko, ki bo sigurno dolgo časa služila svojemu namenu. Sedaj pa je potrebno poskrbeti še za varnost na tistem kritičnem delu na grebenu.Tam pa je greben vsako leto ožji, saj erozija odnaša material odnaša v dolino.
geppo
16.4.2016
Košutica 1968m
Napoved vremena je bila ugodna, malo smo se bali napovedanega močnega JZ vetra. Odločitev, kam...?? Je padla zadnjih nekaj km vožnje. Odločimo se za Košutico. Odločitev je bila kar dobra. Snežne razmere ugodne, veter je pa tako pometal povsod…
Parkiramo 10 minut peš hoje pred Ljubeljem. Potem po stari cesti v hrib. Veter je čedalje močnejši in že vlačimo nase oblačila. Sneg se ne vdira in hoja ni težavna. Begunjščica je kljub hudem vetru vseskozi v meglicah. Bolj kot je pot grebenska, težje je. Proti vrhu včasih na trenutke počakam, da se sunki umirijo. Teža telesa je že prednost, je pa »jadro« zajemalo na polno..
Sneg nam ni povzročal težav in cepinov nismo uporabljali. Na vrhu se zaradi vetra nismo zadrževali dolgo in kaj hitro sledi spust. Potrebna je previdnost, ker sunki vetra so čedalje močnejši. Na Hajnževem sedlu je vrhunec vetra….!! Fotoaparat sem komaj obdržal v rokah.
Bolj ko se spuščamo proti Korošici, več smo v zavetrju. Tu si privoščimo malico in osvežitev. Sledi še iskanje nemarkirane poti proti izhodišču. Tudi to nam uspe in po lepo nadelani nemarkirani potki se spuščamo proti parkiranem avtomobilu. Postaja topleje in odvečna oblačila romajo v nahrbtnik.
Po 6urah smo na izhodišču zadovoljni z lepo turo ( kljub vetru ).
Košutica  Ljubelj1
Košutica 27
navdušena
25.5.2016
Je bil kdo tale vikend na Košutici? Je še kaj snega in ali turo priporoča za nedeljo? nasmeh