seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Greben Košute
 Greben Košute
Parkeljc
15.7.2020
Po nekaj letih cincanja nama je včeraj končno uspelo odkljukati ta prelepi in kondicijsko kar zahteven greben z ducat dvatisočaki.. Štartava na parkirišču pod planšarijo Dolga njiva in hajd v breg. Dan je bil skoraj prečudovit, a le do Kladiva, kjer so se že podile megle. Po krajši pavzi naju rahel vetrc prežene naprej proti Velikem vrhu. Tudi ta je bil oblečen prav mračnjaško. A na koncu koncev sva spoznala, da mogoče razen hladnega vetrca naju občasna oblačnost ni prav nič motila. Nasprotno. Tudi na V. vrhu si vzameva čas za počitek. Vmes so se megle razkadile in pokazali so se prav lepi razgledi na vse strani. Sestopila sva po normalki in kmalu po izstopu iz strmine, na začetku travnika planine Kofce ostro zavijeva levo v lepo vidno pot proti planinam in izhodišču. Na Šiji poklepetava s prijaznim oskrbnikom, nato pa nadaljujeva že rahlo utrujenih nog proti izhodišču. Čas ni bil najin gospodar ampak uživanje v pogledih na prelepe travnike planšarij v prelepem ambijentu v objemu grebena Košute.
Selfijev in podobne nesnage pa ne bom objavljal na tem forumu, na katerem, vsaj po mojem mnenju, ti nimajo kaj iskati, v bistvu pa jih niti ne delam. Srečala sva kar nekaj prijaznih in veselih ljudi, tudi tujcev. Skratka, na vsak način lepo izkoriščen dan.
Greben Košute jutranji pogled na Košutnikov turn1
Greben Košute in še ena zadnjih ovir nad Tegoščami :-)29
ouka81
6.9.2020
Včeraj moje tretjo prečenje grebena Košute.Štartam pri parkirišču Matizovec.Parkirišče kot sem pričakoval prazno,Celoten greben je brez posebnosti,na Tolsto košuto sem šel po "lovski"gor in prišel direktno na vrh.Dol po klasični nemarkirani.Nazaj do Matizovca preko dolge njive,Tegoške planine,pl.Pungrat,planine Šija do doma na Kofce,kjer pa je bilo ogromno obiskovalcev.Na celotnem grebenu malo obiskovalcev.
coupet
16.9.2020
Na jesen bi naredil krožno po grebenu Košute. Katere vrhe je najboljš vključit, oz. kako izpeljat turo? nasmeh

Hvala, LP
nteam
16.9.2020
Jaz grem vedno takole - moj predlog vam:
Matizovec - Kofce - Veliki Vrh - Kofce gora - Veliko Kladivo - Škrbina - Tegoška gora - Užnik - Macesje - Ostrv - Košutnikov turn - do Dolge njive po vzhodni poti, potem pa spodaj čez vse planine nazaj do Kofc in dol do Matizovca.
Komplet pot je markirana in dobro vidna, dolžina je malo čez 30 km z 2200 vm vzpona.

Lp!
jax
16.9.2020
Če misliš cel greben (oz. vsaj Turn-Veliki vrh), je najbolj pametno organizirat turo z dvema avtoma. Ono prečenje spodaj se vleče kot oslovska čreva.
sla
Jaz pa grem ravno obratno kot nteam.

Začela sem na parkirišču pod Kofcami od koder je uradno 30 min do Kofc. Potem po vseh planinah do Planine Zgornja Dolga njiva. Izpustila sem Tolsto Košuto in se povzpela na Košutnikov Turn in po grebenu vse do Velikega vrha in spust nazaj na Kofce. Namreč veliko lepše mi je hoditi po grebenih kot spodaj, zato sem si lepše pustila za drugi del tur(c)e nasmeh