Dovška Baba in Hruški vrh
IgorZlodej
25.4.2012
Najbolje, da greš gor pa boš videlmežikanje.
Ne vem katerega leta je pod kočo odnesel plaz planinko...sam v vednost. Južna-travna pobočja (Košuta, Golica....) so v večji količini snea zelo nevarni za vzpon. Mogoče se splača it na Struško, ampak če je dost snega se bo prediral...vseeno bi jest raje šel na kakšno nižjo varianto, kjer ni več snega.
heinz
26.4.2012
bostjan85: drugače je nekaj snega (do max 15 cm), za plazove seveda ni nevarnosti, bo pa mal mokro in blatno.. Pojutrišnjem - verjetno že spet bolj pomladno. Lahko pa greš brez problemov, oz pogumno.
ales28
27.4.2012
Zelo lepe slike!!!
10.5.2013
Včeraj je res veljalo »rana ura, zlata ura«. No, najina ura ni bila rana in ne tako »žlahtna«, zato sva en lep pogled na Julijske velikane ujela samo malo nad Dovjami, potem pa se je na hitro vse zaprlo in z razgledi ni bilo (skoraj) nič. Pa kaj bi to… od tu jih znava že na pamet, sva pa zato imela toliko bolj odprte oči za vse lepo ob poti. In lepega je veliko… barvitega, cvetočega, dehtečega… Z Dovške Babe sva podaljšala po grebenu še do Hruškega vrha in se po spodnji poti vrnila nazaj na planino Dovška Rožca. Na tej poti je treba še nekajkrat stopiti na sneg in sem pa tja pod čevlji malo »začmoka«, ker se pač sneg topi…
Dovška Baba in Hruški vrh Prvi in skoraj edini jasen razgled malo nad Dovjami...1
Dovška Baba in Hruški vrh Pod planino Dovška Rožca cvetijo macesni... 2
Dovška Baba in Hruški vrh Čisto so naju očarali tile drobni živobarvni cvetovi...3
Dovška Baba in Hruški vrh Pašniki na planini so ozeleneli...4
Dovška Baba in Hruški vrh Cvetoči avriklji na planini...5
Dovška Baba in Hruški vrh ...in žafrani... zanimivo, da prevladujejo beli...6
Dovška Baba in Hruški vrh ...in navadni alpski zvonček...7
Dovška Baba in Hruški vrh Posamezne sva videla že velikokrat, ampak takih velikih šopkov pa še ne...8
Dovška Baba in Hruški vrh Čudovite preproge cvetoče rese ob poti proti vrhu...9
Dovška Baba in Hruški vrh Tik pod vrhom...10
Dovška Baba in Hruški vrh ...in na vrhu... Z razgledi je bilo bolj slabo...11
Dovška Baba in Hruški vrh ...se je pa lepo videlo proti Mojstrani in v dolino Vrata...12
Dovška Baba in Hruški vrh Bo ali ne bo?... prikipela megla iz avstrijske na našo stran... Ni ji uspelo... :-)))13
Dovška Baba in Hruški vrh Na grebenu proti Hruškemu vrhu sva opazila prve cvetove spomladanskega svišča...14
Dovška Baba in Hruški vrh Znamenje sv. Izidorja na Hruškem vrhu...15
Dovška Baba in Hruški vrh Cvetoči lapuh ob sestopu s Hruškega vrha...16
Dovška Baba in Hruški vrh Nazaj proti planini...17
Dovška Baba in Hruški vrh ...in sestop skozi pomladno ozeleneli gozd... 18
otiv
10.5.2013
Gita, saj razglede dobro poznamo,
važno da se na gori lepo imamo,
se z lepimi spomini vrnemo v dolino,
ki zavijemo jih v zlatnino.
Lep pozdrav obema!nasmeh
10.5.2013
O otiv, hvala za tole. Neverjetno kako hitro zložiš rime skupaj, tako lepe in s tako resničnim in bogatim sporočilom. Hvala še enkrat in vračava pozdrave vama obema nasmeh.
11.5.2013
GITA,krasen šopek alskih zvončkov in mecesna! Meni nikoli ne ratajo tako lepi posnetki zvončkov.
GITA
@velkavrh, hvala, ne obupaj, verjel ali ne, tole sta moji prvi fotki alpskih zvončkov, ki sta kar lepo uspeli, vse ostalo do zdaj je bilo za v koš...kdor čaka, dočaka mežikanjenasmeh
jprim
11.5.2013
Glede Golice še vedno iščem najboljšo varianto, pa imam idejo Plavški rovt po brezpotju na Dovško babo in nato po kucljih čez Klek na Golico in do doma, pa nazaj do izhodišča.
Me pa zanima, kako je s tem brezpotjem ali lovsko potjo, na zemljevidu ni označena markirana pot. Mora biti človek na kaj posebnega pozoren?
Hvala na odgovoru in lepo vreme nasmeh:
LP!
adi
19.5.2013
Pozdravljeni
Mene pa zanima kako je kaj z narcisami v tem koncu ali tudi tukaj tako cvetijo kot na Golici.Na Golici sem že bila večkrat pa bi sedaj za spremembo šla na Dovško Babo in okolico.
Holcar2
19.5.2013
@adi, narcise po mojih izkušnjah rastejo tudi tam. največ pa jih je še vedno na golici.
slavi0902
@adi....tudi na Dovški Babi so,ampak mislim da je letos še malo prezgodaj
ZoranV
26.5.2013
Na Dovški Babi je padlo 20–30 cm mokrega snega, kar je za njena travnata pobočja povsem dovolj. En kratek spust na Avstrijsko stran pod Hrušji vrh, vzpon nazaj na Babo in super smuka do Rožce. Ob poti do Dovške Rožce se pod snegom skrivajo armirne mreže, ki so lahko usodne za robnike. mrk pogled Nižje po cesti pa slalom med kamni.

Par utrinkov v videu:

Panorama sz Babe. Ob prvem obisku spletne strani se lahko pokaže panorama neke gostilne oz. testna panorama. Kliknite "test" ali "skip" in pokazal se bo razgled z Dovške babe.

Edina
12.9.2013
Danes na Dovško Babo nekoliko drugače; iz Rogarjevega rovta mimo Hruščanske planine do sedelca med Hruškim vrhom in Črničjim vrhom, nato po spodnji poti do planine Dovške Rožce. V eni od številnih grap, ki jih pot preči med sedelcem in planino, splašim zelo velik trop gamsov, a žal le najbolj brezbrižni ne uspejo pobegniti mojemu fotoaparatu. Pri koči postaja megla že tako gosta, da me nekoliko zaskrbi kako bo na grebenu. Kljub temu nadaljujem na vrh in nato po grebenu do Hruškega vrha in mimo Hruščanske planine nazaj na izhodišče. Razgledov ni bilo, pot pa brez posebnosti, če odmislim meglo, ki je bila avtorica nekaj res posebnih pogledov.
janez.novak
29.3.2014
Danes sem šel peš od elektrarne Mlinarica do ceste, potem po trasi ceste do planine in na vrh - Dovško Babo. Do planine Goreljše je kar precej podrtega drevja, naprej pot v redu , po cesti je bilo v redu (zaradi zgodnje ure). S planine na vrh odlični pogoji (niso potrebne dereze).
stankoju
24.5.2014
Danes naredili krožno turo na Dovško Babo - Hruški Vrh - Rožca - Hruška planina in nazaj do avta.Uživali v lepem vremenu med narcisami in drugim cvetjem.Obiska malovelik nasmeh, tako da je bilo prijetno potepanje brez gneče kot je bila na Golicizavijanje z očmi in v izobilju narcisvelik nasmeh, za konec še srečamo Divjega petelinanasmeh in dan je bil popolnvelik nasmeh.
Dovška Baba in Hruški vrh5
Dovška Baba in Hruški vrh29
gmirko
31.5.2014
Danes lepo in tudi narcise niso samo na Golici.
Dovška Baba in Hruški vrh Dovška rožca1
Dovška Baba in Hruški vrh Hruški vrh2
Dovška Baba in Hruški vrh Dovška baba3
7.6.2014
Včeraj iz Dovjega najprej na Belo peč (so me povsem prevzela melišča pod njo), nato na Dovško Babo in naprej na Hruški vrh. Povratek po spodnji poti in nato po cesti do odcepa za Dovje. Ob poti še dosti narcis in drugega cvetja. Cel izlet zelo lep v tem času in ga priporočam! Je že kdo hodil po direktni na Babo iz Erjavčevega rovta? Nimam pojma,kje se priključi na to markirano pot. Nisem nikjer videla.