Zelenjak-Palec
Barentoter
25.1.2017
Hvala za info goldy. Očitno se bomo letos pozimi bolj sončili kot smučali nasmeh
Gost
Ene par se jih je smučalo, a je šlo bolj po kamnih. Veliko pa jih je smučalo z Zelenice proti Ljubelju, a je na dovozni cesti do Zelenice tudi že nekaj kamenja zunaj.
6.5.2017
Lep dan nad Zelenico. Iz Ljubelja najprej na Zelenjak, pa še na Palec.Proti Zelenjaku se da snežišča obiti, proti Palcu pa je eno dobrih 10 m dolgo snežišče, vendar so narejene stopinje. Vreme lepo. Pri vzponu na Zelenjak je bila skala v senci pomrznjena.
Zelenjak-Palec1
Zelenjak-Palec to je to32
sneg
6.5.2017
očitno smo se danes srečali Tinky in spregovorili par besed mi smo se vzpenjali proti Palcu, vi pa že z obeh vrhov. Še naprej varen korak.
7.5.2017
Res je, mogoče se pa še kdaj. Lp.
janez.novak
10.5.2017
Danes z Ljubelja preko Zelenice in Suhega ruševja (Žleba) na Palec. Razmere niso bile preveč ugodne: hladno, megla, ponoči je hribe poprhal sneg, ki je proti poldnevu skopnel. Od Žleba proti vrhu se je zjasnilo in bilo je čisto brezvetrje. Spodnja pot skozi ruševje je obžagana, le nekaj metrov za velikim balvanom je ostalo gosto ruševje - ali je to narejeno namerno. Na vrhu ni vpisne knjige.
Zelenjak-Palec Vrtača s Palca1
Zelenjak-Palec Begunjščica kuka iz megle2
Zelenjak-Palec Vrh 3
Zelenjak-Palec Tako je bilo na Zelenici4
silvo1952
20.5.2017
Ljubelj - Zelenica - Suho ruševje - Zelenjak - Palec in povratek na Ljubelj. Pot brez posebnosti, snežni jeziki sem ter tja visoko nad potjo. V Suhem ruševju so požagali veliko vej ruševja in naredili široki koridor po katerem poteka stezica. Žiga sta na Zelenjaku, na Palcu ga ni. Več na: http://www.gore-ljudje.net/objava/134194/
Zelenjak-Palec melišča pod Begunjščico1
Zelenjak-Palec pot v krnici Suhega ruševja10
Gorska planika
5.6.2017
V soboto na Palcu in Zelenjaku. Stezica je res lepo sledljiva nasmeh višje pa teren zelo krušljiv - toplo priporočam čelado, zaradi nenehno padajočega kamenja :/
tinky
V soboto okoli 8h sem iz Vrtače videl 4 na Palcu. Mogoče ste bili to vi. Glej trenutne razmere Vrtačanasmehsl 23
Gorska planika
8.6.2017
Dobro ste jih približali nasmeh Midva sva pa samevala na vrhu nasmeh
9.8.2017
Všeč sta mi ta2 hribčka, zato ju večkrat obiščem. Pot skozi ruševje je očiščena. Na Zelejaku srečam pohodnika s katerim sva se že srečala prav tu nekje. Tudi Bojan / Turbo / in Cathy njegova psička sta bila na tem koncu. Pa tudi hitro gospo s kužkom o kateri je bilo veliko napisanega je bila tu. Proti sedlu med vrhovoma je kar precej pihalo , tako da vroče ni bilo.Vreme je zdržalo. Na Zelenici veliko mladine iz različnih dežel. Ne vem kaj so tam počeli.
Zelenjak-Palec Cathy1
Zelenjak-Palec Srednji vrh21
Zelenjak-Palec22
9.8.2017
Naj namignem, da je bil Tinky danes v tistih koncih nekaj posebnega eek Štirje smo bili tisti čas tam in samo Tinky je bil brez pasjega spremstva mežikanje ostali smo imeli vsak svojo psičko nasmeh

Lep dan, lepi konci, le vreme je bilo manj sončno in bolj vetrovno, kot sem mislil da bo.

Pa še res jenasmeh
lino
10.8.2017
Turbo, zelo lep izlet. Tvoj namig o Tinkyju mi je sprožil neko vprašanje. Štirje planinci - tri psičke. Kako bo videti v gorah čez leto ali dve? Vsak planinec bo imel kužka ali dva, jedli bodo v planinskih kočah v jedilnicah iz kvalitetne melaminske posode, spali bodo v sobah skupaj z gospodarji? Planinec brez štirinožnega prijatelja pa bo ocenjen kot nekakšen posebnež, čudak ali psihič. Pustimo se presenetiti. nasmehnasmehnasmeh Lp
Spet ti drek mešaš.
lino
10.8.2017
Spoštovani kolega Tinky, tak kulturen, uglajen in prijeten človek ste, pa taka prostaška govorica. Lp
tinky
Če si pa tolk tečn.Pa tud tvoj kolega nism.
Ornitolog
10.8.2017
Tinky, zelo lepo ste fotografirali samico ruševca. Taki momenti so rezervirani le za redne obiskovalce gora. Čestitke!
tinky
Za ornitologa imam še eno.Je pa malo slabša.Kako se pa ptiček na 14.sliki imenuje?
Zelenjak-Palec1
Ornitolog
11.8.2017
Super! Na sliki 14 je planinska pevka.