Zelenjak-Palec
Janezs
27.8.2017

Včeraj smo imeli SŽ pohod na Vrtačo. Izhodišče smo imeli na Ljubelju. Z Romano sva šla malo po svoje, tako ,da sva met vzponom na Vrtačo obiskala še Palec in Zelenjak. Romana je na ta vrhova stopila prvič, jaz pa sem lani že bil gor z Urošem, ko sva hodila pet dnevno turo po Karavankah, (od Trbiža do Slovenj Gradca ) Med hojo sva stopila na 103 vrhove Karavank.Na Vrtači smo se dobili z glavnino pohoda. Pri sestopu z vrtače, sva obiskala še srednji vrh.Pri koči pri izviru pojedla lahko malico. Na zelenici zopet ujela pohodnike in smo skupaj odšli do avtomobilov.Sledilo je še prijetno druženje pod Ljubelju, v gostišču Školjka. Tako smo zaključili 154 pohod SŽ. LP.
Zelenjak-Palec4
14.10.2017
Še ena lepa jesenska. Prvo na Zelenjak pa še na Palec. Že tretjič na tem koncu sem srečal Aleša in njegovega štirinožnega prijatelja. Na moji prejšnji objavi na sliki št. 16 sta. Kar nekaj pohodnikov se je potikalo okoli. Tudi proti Vrtači so bili namenjeni. Vreme sončno, toplo, brez vetra. Na Zelenici pa kot ponavadi.
Zelenjak-Palec na Palcu1
Zelenjak-Palec38
jan71
20.12.2017
Včeraj na Palec. Pot do Zelenice v senci Begunjščice zjutraj hladna in rahlo vetrovna. Od koče naprej pa lepo po soncu proti Suhem ruševju. Gaz je dobro utrjena. V krnici je močno pihalo, tudi sneg precej spihan. Od Žleba proti Palcu so bile narejene stopinje (je šlo lepo brez derez), ki pa so se malo pred kočljivim prehodom na vzhodno stran končale. Tam sem nadel dereze in nadaljeval proti vrhu. Razmere mešane, ponekod spihano do starega, drugje nekje 20-30 cm suhega snega, ki se ni najbolje sprijel. Na vrhu spričo vetrovnega vremena fantastični razgledi. Poleg vseh naših gora tudi Veliki Klek in Visoke ture kot na dlani.
Kasneje sem na povratku srečal starejšega avstrijca, ki se je menda povzpel po levem kraku Ipsilona na Vrtačo, a je moral cca 50m pod vrhom obrniti, saj naj bi se vdiralo do prsi.
Lep dan sem nadaljeval s sestopom proti Smokuški planini, kjer sem užival z zavetrju na že kar vročem soncu. Povratek nazaj na Ljubelj z zadnjimi sončnimi žarki.
Zelenjak-Palec Jutro na Zelenici1
Zelenjak-Palec Smokuški plaz10
janez.novak
27.3.2018
Danes sem šel pogledat, kako zgleda dolina proti Palcu in Zelenjaku v zimskih razmerah. Snega ogromno, tako da se ruševje sploh ne vidi. Za hodit s krpljami OK, veliko turašev. Pot sem zaključil na Žlebu. Vreme vsakega po malem: snežna ploha, megla in pomladansko sonce. Lepa tura, naslednjič pozimi bo treba iti na Palec, danes ni bilo prave volje in poguma.
Zelenjak-Palec Balvan takoj po odcepu za Suho ruševje1
Zelenjak-Palec Pogled proti Begunjščici2
Zelenjak-Palec Pogled proti Zelenjaku3
Zelenjak-Palec Žleb4
Zelenjak-Palec Palec z Žleba5
Zelenjak-Palec In še Zelenjak6
27.5.2018
Skoraj mesec dni nisem bil v visokogorju, zato sem se danes odpravil na meni priljubljeno turo. Ob 5h iz Ljubelja po lovski preko Zelenice na Zelenjak in še na Palec.Vreme lepo, megle so se podile pod vrhovi. Cvetja ogromno,pa spet sem srečal"tahitro" gospo. Se mi zdi da jo že kuža težko dohaja. Pogledala me ni, me je pa pozdravilaa in to z morgen. Tudi skupino tečajnikov sem opazil. So šli na Vrtačo mi je oskrbnik v koči povedal.
Zelenjak-Palec jeglič4
Zelenjak-Palec to je to35
lencka
3.6.2018
Ob napovedi lepega vremena sva se odpravila iz Ljubelja proti Zelenici in naprej na Zelenjak in Palec.
Pot je bp, vseskozi nas spremlja čudovito junijsko cvetje in božji mir...
Zelenjak-Palec start na Ljubelju1
Zelenjak-Palec tudi na Vrtači veliko obiska16
Lisica
2.7.2018
Včeraj sem bila prvič v temu delu... Zelenjak, Palec in neplaniran skok na Vrtačo čez Malo Glavo. Zelo lepo, obiska precej.
Zelenjak-Palec Zelenica1
Zelenjak-Palec Zelenjak2
Zelenjak-Palec Pogled iz Zelenjaka, levo Palec3
Zelenjak-Palec Pogled iz Zelenjaka proti Begunjščici4
Zelenjak-Palec Zelenjak, zadaj Palec5
Zelenjak-Palec Palec vrh10
Zelenjak-Palec pot na Vrtačo11
Zelenjak-Palec Pogled na Zelenjak in Palec iz poti na Vrtačo12
Zelenjak-Palec Vrtača, pisana druščina na vrhu, eden maha, druga se vesi po cepinu... :)13
Zelenjak-Palec aktiven podor pod Vrtačo na avstrijski strani15
16.8.2018
Pa spet tja gor!Tokrat z Laro, mlajšo vnukinjo. Prvo na Zelejak,pa še na Palec.Zjutraj je bilo "skoraj" hladno. Lepo za hodit, pohodnikov bolj malo, vreme super, planik pa ogromno.
Zelenjak-Palec planinka med planikami1
Zelenjak-Palec ima rada psičke22
Zelenjak-Palec24
13.10.2018
V vsakem letnem času je lepo na tem koncu. Danes brez oblačka,skoraj brez vetra, z lepimi razgledi. Pohodnikov kar precej in tudi večjo skupino mladih tečajnikov sem srečal. Šli so preko Male glave na Vrtačo.Pa "tahitro" gospo s psičkom tudi.
Zelenjak-Palec na  starem prehodu se megle podijo2
Zelenjak-Palec še nazaj se ozrem!!30
karibu
14.10.2018
Včeraj dobro izkoriščen dan na sončku. Iz Ljubelja na Zelenico in nato preko Suhega ruševja na Zelenjak in nato še na Palec.
Pri povratku še obisk "lažje" učne ferate Spodnji plot in vzpon na Triangel nato pa povratek v dolino in obvezen obisk znane oštarije v Tržiču.
Tinky na Zelenjaku si naju dobro ujel velik nasmeh
Lep pozdrav in srečno pot!
Zelenjak-Palec jutro na Ljubelju1
Zelenjak-Palec še en pogled nazaj39
Zelenjak-Palec potem pa na zasluženo pivo40
14.10.2018
Sta na moji 15i sliki.Na Zelenjaku, slikano s Palca.
Nisem objave prebral do konca, torej vesta da sem vaju slikal.Lp.
karibu
14.10.2018
Če te drugič še kje srečam te pocukam mežikanje
Lep pozdrav in srečno pot!
8.6.2019
Iz Ljubelja po graničarski, mimo koče na Zelenici najprej na Zelenjak in nato še na Palec. Kar nekaj snežišč je treba prečiti, vendar se da brez derez in cepina. /dereze in cepine sva imela s seboj/. Z Matejem sva se potikala tam gor. S Palca sva videla nekoga na Zelenjaku. Več se je dogajalo na Zelenici, kot ponavadi. Malo vetra je kar prav prišlo, saj je bilo kar toplo.
Zelenjak-Palec gre sonce gor1
Zelenjak-Palec pa spet drugič41
Zelenjak-Palec42
31.7.2019
Sta se Barbara in Jana bali, da odcep za Suho ruševje zgrešita, pa sem jima šel pokazat./še nista bili gor/.Pot brez posebnosti, vreme je zdržalo.
Zelenjak-Palec Jana malenkost zaostaja4
Zelenjak-Palec Jana7
Zelenjak-Palec z Barbaro sva še na Palec skočila16
Zelenjak-Palec18
Zelenjak-Palec XX23
Zelenjak-Palec spet smo ga naravnali24
lino
31.7.2019

Tinki, zelo lep izlet v družbi dveh čudovitih dam. Pa ne moreš verjeti, da še obstojajo tako dobrosrčni kavalirji v stilu alte Wiener Schule. nasmeh

Lepa turca. Na vrhnjem delu tudi samotna.
silvo1952
3.9.2019
Naredili smo prijetno krožno pot: Ljubelj - Zelenica - Suho ruševje - Palec - Zelenjak - Vrh Ljubeljščice - Zgornji plot - greben Ljubeljščice - prelaz Ljubelj - Ljubelj. Tura za sladokusce z nekaj adrenalina. Priporočam. Več na: https://www.gore-ljudje.net/novosti/149143/
Zelenjak-Palec 2019.08.31.08 na dostavni cesti, zadaj Šentanski plaz1
Zelenjak-Palec 2019.08.31.175 Ljubeljščica do Polne peči31
Zelenjak-Palec 2019.08.31.180 vršiči v grebenu32
Zelenjak-Palec 2019.08.31.199 Rjava peč in Košutica33
Zelenjak-Palec 2019.08.31.208 Veliki vrh in Zajmanove peči s stare ljubeljske ceste34
zlatica
3.9.2019
silvo19652, lep podvig! Ker pa vedno lepo poskrbiš tudi za fotko kakšne od rožic in je videti, da imaš za floro veliko smisla, bi te samo popravila, da je na sliki 3 bleščeči grintavec. Navadni ima bolj razčlenjene liste. lep pozdrav nasmeh
silvo1952
Hvala. Kako lahko popravim besedilo slike na spletu?