seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Zelenjak-Palec
 Zelenjak-Palec
Janezs
27.8.2017

Včeraj smo imeli SŽ pohod na Vrtačo. Izhodišče smo imeli na Ljubelju. Z Romano sva šla malo po svoje, tako ,da sva met vzponom na Vrtačo obiskala še Palec in Zelenjak. Romana je na ta vrhova stopila prvič, jaz pa sem lani že bil gor z Urošem, ko sva hodila pet dnevno turo po Karavankah, (od Trbiža do Slovenj Gradca ) Med hojo sva stopila na 103 vrhove Karavank.Na Vrtači smo se dobili z glavnino pohoda. Pri sestopu z vrtače, sva obiskala še srednji vrh.Pri koči pri izviru pojedla lahko malico. Na zelenici zopet ujela pohodnike in smo skupaj odšli do avtomobilov.Sledilo je še prijetno druženje pod Ljubelju, v gostišču Školjka. Tako smo zaključili 154 pohod SŽ. LP.
Zelenjak-Palec1 Zelenjak-Palec2 Zelenjak-Palec3 Zelenjak-Palec4 Zelenjak-Palec5 Zelenjak-Palec6 Zelenjak-Palec7 Zelenjak-Palec8 Zelenjak-Palec9 Zelenjak-Palec10 Zelenjak-Palec11 Zelenjak-Palec12 Zelenjak-Palec13 Zelenjak-Palec14 Zelenjak-Palec15 Zelenjak-Palec16 Zelenjak-Palec17
14.10.2017
Še ena lepa jesenska. Prvo na Zelenjak pa še na Palec. Že tretjič na tem koncu sem srečal Aleša in njegovega štirinožnega prijatelja. Na moji prejšnji objavi na sliki št. 16 sta. Kar nekaj pohodnikov se je potikalo okoli. Tudi proti Vrtači so bili namenjeni. Vreme sončno, toplo, brez vetra. Na Zelenici pa kot ponavadi.
Zelenjak-Palec na Palcu1 Zelenjak-Palec2 Zelenjak-Palec3 Zelenjak-Palec Vrtača4 Zelenjak-Palec5 Zelenjak-Palec6 Zelenjak-Palec7 Zelenjak-Palec8 Zelenjak-Palec9 Zelenjak-Palec10 Zelenjak-Palec11 Zelenjak-Palec12 Zelenjak-Palec za las13 Zelenjak-Palec14 Zelenjak-Palec15 Zelenjak-Palec16 Zelenjak-Palec17 Zelenjak-Palec Zelenjak18 Zelenjak-Palec19 Zelenjak-Palec20 Zelenjak-Palec21 Zelenjak-Palec22 Zelenjak-Palec23 Zelenjak-Palec24 Zelenjak-Palec25 Zelenjak-Palec26 Zelenjak-Palec panorama27 Zelenjak-Palec pa še ena28 Zelenjak-Palec29 Zelenjak-Palec30 Zelenjak-Palec31 Zelenjak-Palec32 Zelenjak-Palec33 Zelenjak-Palec34 Zelenjak-Palec35 Zelenjak-Palec36 Zelenjak-Palec37 Zelenjak-Palec38
jan71
20.12.2017
Včeraj na Palec. Pot do Zelenice v senci Begunjščice zjutraj hladna in rahlo vetrovna. Od koče naprej pa lepo po soncu proti Suhem ruševju. Gaz je dobro utrjena. V krnici je močno pihalo, tudi sneg precej spihan. Od Žleba proti Palcu so bile narejene stopinje (je šlo lepo brez derez), ki pa so se malo pred kočljivim prehodom na vzhodno stran končale. Tam sem nadel dereze in nadaljeval proti vrhu. Razmere mešane, ponekod spihano do starega, drugje nekje 20-30 cm suhega snega, ki se ni najbolje sprijel. Na vrhu spričo vetrovnega vremena fantastični razgledi. Poleg vseh naših gora tudi Veliki Klek in Visoke ture kot na dlani.
Kasneje sem na povratku srečal starejšega avstrijca, ki se je menda povzpel po levem kraku Ipsilona na Vrtačo, a je moral cca 50m pod vrhom obrniti, saj naj bi se vdiralo do prsi.
Lep dan sem nadaljeval s sestopom proti Smokuški planini, kjer sem užival z zavetrju na že kar vročem soncu. Povratek nazaj na Ljubelj z zadnjimi sončnimi žarki.
Zelenjak-Palec Jutro na Zelenici1 Zelenjak-Palec Protu Suhem ruševju2 Zelenjak-Palec3 Zelenjak-Palec V krnici precej spihano4 Zelenjak-Palec Protu vrhu, pogled nazaj5 Zelenjak-Palec6 Zelenjak-Palec Vrtača7 Zelenjak-Palec Razgledi8 Zelenjak-Palec Na Smokuški planini9 Zelenjak-Palec Smokuški plaz10 Zelenjak-Palec11 Zelenjak-Palec12
janez.novak
27.3.2018
Danes sem šel pogledat, kako zgleda dolina proti Palcu in Zelenjaku v zimskih razmerah. Snega ogromno, tako da se ruševje sploh ne vidi. Za hodit s krpljami OK, veliko turašev. Pot sem zaključil na Žlebu. Vreme vsakega po malem: snežna ploha, megla in pomladansko sonce. Lepa tura, naslednjič pozimi bo treba iti na Palec, danes ni bilo prave volje in poguma.
Zelenjak-Palec Balvan takoj po odcepu za Suho ruševje1 Zelenjak-Palec Pogled proti Begunjščici2 Zelenjak-Palec Pogled proti Zelenjaku3 Zelenjak-Palec Žleb4 Zelenjak-Palec Palec z Žleba5 Zelenjak-Palec In še Zelenjak6
27.5.2018
Skoraj mesec dni nisem bil v visokogorju, zato sem se danes odpravil na meni priljubljeno turo. Ob 5h iz Ljubelja po lovski preko Zelenice na Zelenjak in še na Palec.Vreme lepo, megle so se podile pod vrhovi. Cvetja ogromno,pa spet sem srečal"tahitro" gospo. Se mi zdi da jo že kuža težko dohaja. Pogledala me ni, me je pa pozdravilaa in to z morgen. Tudi skupino tečajnikov sem opazil. So šli na Vrtačo mi je oskrbnik v koči povedal.
Zelenjak-Palec1 Zelenjak-Palec2 Zelenjak-Palec3 Zelenjak-Palec jeglič4 Zelenjak-Palec5 Zelenjak-Palec6 Zelenjak-Palec7 Zelenjak-Palec Stol8 Zelenjak-Palec9 Zelenjak-Palec10 Zelenjak-Palec11 Zelenjak-Palec12 Zelenjak-Palec13 Zelenjak-Palec14 Zelenjak-Palec Ovčji vrh15 Zelenjak-Palec megla se dviguje16 Zelenjak-Palec17 Zelenjak-Palec18 Zelenjak-Palec19 Zelenjak-Palec prečenje snežišča pod Palcem20 Zelenjak-Palec21 Zelenjak-Palec22 Zelenjak-Palec23 Zelenjak-Palec Storžič24 Zelenjak-Palec gospa s kužkom25 Zelenjak-Palec26 Zelenjak-Palec27 Zelenjak-Palec28 Zelenjak-Palec29 Zelenjak-Palec tečajniki30 Zelenjak-Palec31 Zelenjak-Palec naša četica koraka32 Zelenjak-Palec malo prekmalu se mi zdi33 Zelenjak-Palec34 Zelenjak-Palec to je to35
lencka
3.6.2018
Ob napovedi lepega vremena sva se odpravila iz Ljubelja proti Zelenici in naprej na Zelenjak in Palec.
Pot je bp, vseskozi nas spremlja čudovito junijsko cvetje in božji mir...
Zelenjak-Palec start na Ljubelju1 Zelenjak-Palec kurja lojtra :)2 Zelenjak-Palec lepotice ob poti3 Zelenjak-Palec neskončna melišča Begunjščice4 Zelenjak-Palec sva že pri koči5 Zelenjak-Palec6 Zelenjak-Palec zvončki7 Zelenjak-Palec megla pri sosedih8 Zelenjak-Palec9 Zelenjak-Palec10 Zelenjak-Palec11 Zelenjak-Palec vrh Zelenjaka12 Zelenjak-Palec13 Zelenjak-Palec14 Zelenjak-Palec vrh Palca15 Zelenjak-Palec tudi na Vrtači veliko obiska16
Lisica
2.7.2018
Včeraj sem bila prvič v temu delu... Zelenjak, Palec in neplaniran skok na Vrtačo čez Malo Glavo. Zelo lepo, obiska precej.
Zelenjak-Palec Zelenica1 Zelenjak-Palec Zelenjak2 Zelenjak-Palec Pogled iz Zelenjaka, levo Palec3 Zelenjak-Palec Pogled iz Zelenjaka proti Begunjščici4 Zelenjak-Palec Zelenjak, zadaj Palec5 Zelenjak-Palec6 Zelenjak-Palec7 Zelenjak-Palec8 Zelenjak-Palec9 Zelenjak-Palec Palec vrh10 Zelenjak-Palec pot na Vrtačo11 Zelenjak-Palec Pogled na Zelenjak in Palec iz poti na Vrtačo12 Zelenjak-Palec Vrtača, pisana druščina na vrhu, eden maha, druga se vesi po cepinu... :)13 Zelenjak-Palec14 Zelenjak-Palec aktiven podor pod Vrtačo na avstrijski strani15
16.8.2018
Pa spet tja gor!Tokrat z Laro, mlajšo vnukinjo. Prvo na Zelejak,pa še na Palec.Zjutraj je bilo "skoraj" hladno. Lepo za hodit, pohodnikov bolj malo, vreme super, planik pa ogromno.
Zelenjak-Palec planinka med planikami1 Zelenjak-Palec2 Zelenjak-Palec je že na delovni temperaturi3 Zelenjak-Palec razgledna ploščad4 Zelenjak-Palec5 Zelenjak-Palec6 Zelenjak-Palec7 Zelenjak-Palec sva se tretjič na tem koncu srečala8 Zelenjak-Palec9 Zelenjak-Palec najprej na Zelenjak10 Zelenjak-Palec11 Zelenjak-Palec gor sva12 Zelenjak-Palec sva že na Palcu13 Zelenjak-Palec14 Zelenjak-Palec15 Zelenjak-Palec16 Zelenjak-Palec Vrtača17 Zelenjak-Palec 3je na Zelenjaku18 Zelenjak-Palec resasti svišč19 Zelenjak-Palec20 Zelenjak-Palec si je zaslužila21 Zelenjak-Palec ima rada psičke22 Zelenjak-Palec23 Zelenjak-Palec24
13.10.2018
V vsakem letnem času je lepo na tem koncu. Danes brez oblačka,skoraj brez vetra, z lepimi razgledi. Pohodnikov kar precej in tudi večjo skupino mladih tečajnikov sem srečal. Šli so preko Male glave na Vrtačo.Pa "tahitro" gospo s psičkom tudi.
Zelenjak-Palec1 Zelenjak-Palec na  starem prehodu se megle podijo2 Zelenjak-Palec3 Zelenjak-Palec4 Zelenjak-Palec5 Zelenjak-Palec6 Zelenjak-Palec7 Zelenjak-Palec sedlo med Zelenjakom in Palcem8 Zelenjak-Palec Ovčji vrh9 Zelenjak-Palec Zelenjak10 Zelenjak-Palec desno, Palec11 Zelenjak-Palec12 Zelenjak-Palec Palec13 Zelenjak-Palec14 Zelenjak-Palec 2 na Zelenjaku15 Zelenjak-Palec tahitra16 Zelenjak-Palec nov žig na Palcu17 Zelenjak-Palec Vrtača18 Zelenjak-Palec na Plotu19 Zelenjak-Palec20 Zelenjak-Palec skupina tečajnikov21 Zelenjak-Palec22 Zelenjak-Palec23 Zelenjak-Palec Na možeh24 Zelenjak-Palec25 Zelenjak-Palec26 Zelenjak-Palec27 Zelenjak-Palec28 Zelenjak-Palec29 Zelenjak-Palec še nazaj se ozrem!!30
karibu
14.10.2018
Včeraj dobro izkoriščen dan na sončku. Iz Ljubelja na Zelenico in nato preko Suhega ruševja na Zelenjak in nato še na Palec.
Pri povratku še obisk "lažje" učne ferate Spodnji plot in vzpon na Triangel nato pa povratek v dolino in obvezen obisk znane oštarije v Tržiču.
Tinky na Zelenjaku si naju dobro ujel velik nasmeh
Lep pozdrav in srečno pot!
Zelenjak-Palec jutro na Ljubelju1 Zelenjak-Palec na Možeh2 Zelenjak-Palec Vrtača3 Zelenjak-Palec skozi suho ruševje proti Zelenjaku4 Zelenjak-Palec Žleb, sosedi imajo meglo5 Zelenjak-Palec tja gor6 Zelenjak-Palec Vrtača7 Zelenjak-Palec proti vrhu8 Zelenjak-Palec proti vrhu9 Zelenjak-Palec razgledi10 Zelenjak-Palec razgledi11 Zelenjak-Palec selfie12 Zelenjak-Palec sestop, pogled mi uide na Vrtačo13 Zelenjak-Palec lačne kavke na Palcu14 Zelenjak-Palec utrinek15 Zelenjak-Palec utrinek16 Zelenjak-Palec utrinek17 Zelenjak-Palec utrinek18 Zelenjak-Palec selfie na Palcu19 Zelenjak-Palec razgledi20 Zelenjak-Palec Vrtača21 Zelenjak-Palec tudi pri sosedih se bojo megle počasi razkadile22 Zelenjak-Palec Vrtača23 Zelenjak-Palec po melišču nazaj proti Zelenici24 Zelenjak-Palec ferata25 Zelenjak-Palec ferata26 Zelenjak-Palec ferata27 Zelenjak-Palec ferata28 Zelenjak-Palec ferata29 Zelenjak-Palec ferata30 Zelenjak-Palec Spodnji plot31 Zelenjak-Palec razgledi32 Zelenjak-Palec razgledi33 Zelenjak-Palec razgledi34 Zelenjak-Palec razgledi35 Zelenjak-Palec razgledi36 Zelenjak-Palec razgledi37 Zelenjak-Palec razgledi38 Zelenjak-Palec še en pogled nazaj39 Zelenjak-Palec potem pa na zasluženo pivo40
14.10.2018
Sta na moji 15i sliki.Na Zelenjaku, slikano s Palca.
Nisem objave prebral do konca, torej vesta da sem vaju slikal.Lp.
karibu
14.10.2018
Če te drugič še kje srečam te pocukam mežikanje
Lep pozdrav in srečno pot!