Ajdna
1.2.2011
Majda, če slučajno še nisi bila v lepem vr. na Smolniku, potem - ponovi, mislim, da se izplača..
Lp! heinz
7.2.2011
O bom ,sigurno ,spotoma ko grem na Potoško..nasmeh
8.3.2011
Danes na Ajdni - od doma z Jesenic: pot od Kor. Bele soraj v celoti (razen nekaj odsekov ob vznožju) v povsem zimskih razmerah. Ostalo (kaj naj to pomeni) naj bi bilo jasno.. Od odcepa za A. slabše shojeno, proti vrhu pa predvesm iz smeri Potoki, kar dovolj shojeno. Sneg, led.. (danes še vedno). Plezalne si nisem šel ogledovat (bzv), po običajni = kolikor toliko lepo dostopno.
Ljudje pa hodijo predvsem na Valvasor.. zavijanje z očmi
Dan je bil lep, brez vetra. Za hribe.
Ajdna Jesenice1
Ajdna Reksi z Blejsko Dobravo, Triglavom...3
Ajdna razmere so bile danes bolj zimske, kot je videti-4
Ajdna gor na Stolu je pribl. podobno (zagotovo ga je malce več)5
Ajdna Dobrča, Storžič6
Ajdna GBP -Mali vrh in Zavrh7
Ajdna Ajdna - zimska8
22.3.2011
...Smolnik, Ajdna iz Završnice...kakšen lep pomladni dan. Enkratno na obeh vrhovih. Prvič v tej sezoni pot brez ledu, ja Heinz se splača gor v lepem vremenu. Za vse tiste, ki nimate veliko časa, pa bi radi uživali v lepih razgledih, čav Majda..velik nasmeh
Ajdna9
Ajdna10
Ajdna11
28.4.2011
Včeraj pop.- pretežno v dežju, iz Koroške Bele na Ajdno. Na plezalni (čeprav je kratka) v mokrem ni ravno prijetno. Sestop po običajni. Ob taki priliki si človek še težje predstavlja Igorjev vzpon na Triglav.. Vsa čast!
Starejši možakar je rinil gor kar z dežnikom. zavijanje z očmi
Ajdna Jesenice ravno zalivajo1
Ajdna avrikelj2
Ajdna plavelec v potoku3
tisa
29.4.2011
Majdag, očitno tudi tvoj kuža uživa v panoramskem razgledu tako kot Reksi. Kako sta srečna, da imata lastnika s katerim delita vse lepote narave in se veselita življenja. Srečno vsem.
30.4.2011

Ojla Tisa, zakaj pa nimaš kuža? Si enkrat napisala, da je pes v stanovanju utesnjen, da trpi. Pa to ne bo držalo. Tako moja Ira, in Heinzov Reksi, pa še veliko je takih, ki prav nič ne trpijo. Veliko so zunaj, potem pa počivajo. Isto kot mi ljudje. Tudi ti rada hodiš v hribe, v naravo in bi kuža s tabo prav užival. Kar odloči se. Res pa je, da imaš obveznost vsak dan, te to skrbi..,ampak ti je vse povrnjeno, verjemi. Nikoli ne boš sama, pa lepe praznike, čav Majdanasmeh
tisa
Živijo Majda, hvala za vzpodbudo glede kužka.Imaš prav. Vse življenje si želim kužka, pa smo vedno imeli pri hiši samo mucke. Mucki so precej samosvoji, čeprav tudi hodijo za teboj, se crkljajo in želijo, da jih ljubkuješ, ampak kuža je vse nekaj drugega. In, če samo pomislim, kako zelo mi je bilo hudo in mi še vedno bo, ko mi bo zadnji mucek poginil,se mi zdi, da bi veliko težje prenesla smrt ljubljenega kužka. In tega se grozno bojim. Sem človek, ki se preveč naveže, ne samo na človeka, na vsako živo bitje, celo na rože.
Želim ti še veliko užitkov v spremstvu Ire in uživajta vsak trenutek v sreči. Tudi tebi želim lepe praznike. Lep pozdrav in varen korak.
3.10.2011

... Smolnik, Ajdna, kratko pa fletno...
Ajdna9
pohodnica53
13.11.2011
Sobotni nujni nakup čiste ajdove moke v Podbrezju pri Jeralu, sem hotela združiti še s krajšim skokom na kak okoliški »manjši kucelj«; no, Heinzovi zanimivi opisi Ajdne so me pritegnili in odločitev je padla; avto pustila na parkirišču v Potokih, potem pa se pot že kar takoj zagrize v gozdno strmino, ki pravzaprav ne popusti do samega vrha na 1046 m/v; sprva široka in v spodnji tretjini precej blatna ter z listjem prekrita kolovozna pot nudi jeseni malce drsljivo podlago, slaba označenost pa nemalokrat poraja prvopristopniku dvome »kam pa zdaj«zmeden; višje, izpod skalnatega vrha so z gracioznimi skoki preko skal polepšali idilo trije res lepi, mogočni gamsi; na vrhu nama je starejši pohodnik, ki menda skrbi za vpisno knjigo tam gori, prijazno pojasnil obzorje vidljivosti, žal je bila bolj slaba, sploh bližnji najvišji vrh Karavank Stol se je ves čas sramežljivo skrival v oblakih, pa tudi Triglav je bila loterija uloviti brez kapice; pot je zanimiva, še zlasti, ker lahko greš po lažji poti ali pa se v zadnjem delu tik pod vrhom spoprimeš z jeklenicami in skobami; obe sta lepi in zanimivi; ne dvomim, da mora biti ob jasnem vremenu na Ajdni še dosti lepše; lpnasmeh
Ajdna potoček  v spodnjem delu poti1
Ajdna z razgledne ploščadi - meglice okrog očaka12
9.12.2011

Smolnik, Ajdna, Valvasor...
Pot suha, rahlo pomrznjena, priporočam vsem, kratka tura vendar prijetna, čav...
skalaš70
29.12.2011
Včeraj naju je megleno jutro pregnalo malo višje na znano arheološko najdbišče na Ajdni.
Pot je v celoti kopna, edino na cesti je še nekaj zvoženega snega in ledu.Sonce in lepi razgledi so naju očarali.

Lep pozdrav in srečno v letu 2012
Ajdna Ajdna9
Ajdna Domiselne krmilnice za ptiče, bravo izdelovalcu!10
23.2.2012

...Iz Završnice...pot do gozdne ceste večji del kopna, na ovinkih malo poledenela. Do Smolnika v snegu stopinje, naprej do odcepa za Ajdno na celo, snega 15-20 cm. Stopinje tudi iz smeri Potokov, iz Kor. Bele narejena gaz. Na Ajdni skoraj nič snega, čav...
23.2.2012
Ja fajn, fajn..! Lepe fotke Majda! Jaz sem pa včeraj zvečer gazil čez Jk proti Pristavi. Je kar v redu, če ga le ni preveč..
1.5.2012
...Na Smolniku že cveti Dišeči volčin, na Ajdni pa Avrikelj, čavnasmeh
Ajdna Dišeči volčin - Smolnik1
Ajdna Dišeči volčin2
Ajdna Ajdna, po plezalni3
Ajdna Z Ajdne, po lažji poti4
Ajdna Kako je lep- Avrikelj5
14.8.2012
...V času ko se vrstijo same visokogorske ture, je takle sprehod na Ajdno prav lušten. Obiska bolj malo, pot lepa, pa še pasji prijatelji uživajo zraven, čavnasmeh
Ajdna - Prijazen pozdrav v Završnici1
Ajdna  - Gresta z nami?2
Ajdna  - Iz Smolnika3
Ajdna  - No, pa nama je uspelo - žal Žakov zadnji vzpon, škoda....4
14.8.2012
A kužki konjev niso nič motili Majda? Jaz si ponavadi z Reksijem ne upam hoditi preblizu katerega koli goveda, ker se zgodi, da se požene vanj.. Posebej krave so tečne.

...Si spet doma, me veseli. Ne nič se niso dali motiti tile konjički, drugače pa se obnašajo krave, so prav nore, jim komaj ubežiš s kužom, pa če je še tako majhennasmeh
19.10.2012
...Prekrasen jesenski dan se je spremenil v nočno moro. Ko se spuščava iz Smolnika je Iro napadel nemški ovčar. Vsedel se je nanjo in jo pritiskal k tlom, z gobcem pa hotel zgrabiti vrat. Komaj, ne vem od kje mi moč, sem ga držala za ovratnico in zvlekla dol. Ira jo je odnesla z ugrizom v spodnji del trebuha, upam, da je samo to. Kričala sem na psa in ga vlekla, pa ga nihče ni poklical. Potem se mi je izmuznil iz ovratnice in pobegnil, verjetno k lastniku, ki je kje nabiral gobe, psa pa pustil, da se prosto sprehaja po gozdu. Vem da, če Ira ne bi bila na povodcu, bi od strahu zbežala, pes pa bi jo fental. Slikala sem tudi avtomobila, ki sta bila na cesti, pri odcepu za Smolnik. Nato sva z težavo nadaljevali proti Ajdni, sem mislila, da jo muči samo strah, ker se je vsa tresla. Potem pa ni mogla več hoditi in sem jo morala v dolino skoraj ves čas nesti. Peljala sem jo na kliniko za male živali, da so jo oskrbeli, sedaj pa grem še na policijo. Ne mislite si, da ste varni po gmajni, čeprav imate svojega psa pripetega. Nekateri lastniki so popolnoma neodgovorni, potem se pa čudijo. Slike naložim kasnejejezen
Ajdna - Triglav iz Završnice1
Ajdna - Iz Završnice - del  grebena brezniških Peči 12
Limeta
19.10.2012
Majdaq, eekUpam, da je/bo z Iro uredu.