seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Prelaz Ljubelj (koča)
 Prelaz Ljubelj (koča)
Todi
13.2.2018
@skalar50, toliko let si že na hribi.net pa ne veš kdo je Tadej.
Si me malo nasmejal, nasmehnasmehnasmeh
Tadej, kar tako naprej
Lep večer vsem
Prelaz Ljubelj (koča) Slikano 15/01/20171
nenap
13.2.2018

Tadej, objavi razmere vsak dan, tudi dvakrat nasmeh

Veliko lahko vidiš oceniš, če znaš pogledati velik nasmeh

Hvala Tadej nasmehnasmehnasmeh se že veselim slikc, ki bodo jutri, vsak dan dvakrat trikrat....

Ja Lep večer vsem, tud jest mežikanje
Bojan_A
13.2.2018
Vse kar je na Hribi.net je en velik Tadejev računalnik. Tako da prosim za še več objav!
skalar50
14.2.2018
... simpatična pozornost za kočo na Ljubelju ... bosta morala Tone in Žiga pristaviti malo večji "pisker" za ričet nasmeh ...

"Todi"... vedno luštno, če se človek nasmeji, a (žal) Tadeja osebno res ne poznam vem pa kar je zgoraj zapisal "Bojan A"

...in sem vesel, da "Hribi.net" živijo ...
Prelaz Ljubelj (koča) pogled proti Snežniku1
mukica
14.2.2018
Vesela da stran Hribi.net obstajajo, kjer mnogokrat dobim potrebne informacije, vesela ker poznam Tadeja in Roka ...le objavljate tudi ostalinasmeh
miri
...in sem vesel, da "Hribi.net" živijo ...
Prelaz Ljubelj (koča)1
14.2.2018
Hvala vsem za pohvale in vzpodbude...
misace
Vse Najboljš !
"A ena fotografija lahko pove več, kot cela stran teksta brez repa in glave."
Janezov stavek pove vse. Dodal bi samo, da več slik pove še več.nasmeh

"Strokovna analiza razmer" pa se dobi na licu mesta in ne na forumu. In največji balast so kritike tistih, ki sicer ničesar ne objavljajo. Tudi moja današnja.

Tadej, veseli smo vsake tvoje objave, še bolj pa foruma Hribi.net.

15.2.2018
Letos bo na torti pisalo že 12 let.
Parkirišči ob izhodišču za Kočo na Ljubelju in pred trgovino sta očiščeni, veliko makadamsko parkirišče pa še ne. Cesta do koče je urejena za sankanje, kucli so razbiti.
Še nekaj slik.
Lp, Tadej
Prelaz Ljubelj (koča) Begunjščica že v soncu1 Prelaz Ljubelj (koča) Na Ljubelju je skoraj 1 m snega2 Prelaz Ljubelj (koča) Cestni koli za sneg so komaj še vidni3 Prelaz Ljubelj (koča) Do smeti se težko pride4 Prelaz Ljubelj (koča) Spodnji Plot in Vrh Ljubeljščice5 Prelaz Ljubelj (koča) Previdno okoli trgovine6 Prelaz Ljubelj (koča) Obvestilo na začetku poti7 Prelaz Ljubelj (koča) Čiščenje parkirišča8 Prelaz Ljubelj (koča) Lepo urejena sankaška proga9 Prelaz Ljubelj (koča) Korito z vodo in klopca sta globoko pod snegom10 Prelaz Ljubelj (koča) Spodnji Plot11 Prelaz Ljubelj (koča) Veliki vrh v grebenu Košute12 Prelaz Ljubelj (koča) Begunjščica13 Prelaz Ljubelj (koča) Plaz v zadnjem delu poti se še ni sprožil14 Prelaz Ljubelj (koča) Razgled15 Prelaz Ljubelj (koča) Pogled v Avstrijo16 Prelaz Ljubelj (koča) Ovčji vrh in Rjavca17 Prelaz Ljubelj (koča) Vrtača in Palec18 Prelaz Ljubelj (koča) Lepo zasnežene smreke19 Prelaz Ljubelj (koča) Planinska smerna tabla in ptičja hišica20 Prelaz Ljubelj (koča) Koča na Ljubelju21 Prelaz Ljubelj (koča) Utrinek22 Prelaz Ljubelj (koča) Košutica23 Prelaz Ljubelj (koča) Ob poti24 Prelaz Ljubelj (koča) Na Ljubelju25 Prelaz Ljubelj (koča) Na Ljubelju26
15.2.2018
Uh, kako čas beži. Že 12 let !

(še kakšno leto, pa bodo svečke dražje od torte velik nasmeh )
19.2.2018
Zjutraj je občasno snežilo, pozneje pa je bilo v glavnem suho. Razmere za sankanje so še vedno dobre. Lp, Tadej
Prelaz Ljubelj (koča) Na Ljubelju1 Prelaz Ljubelj (koča) Cesta primerna za sankanje2 Prelaz Ljubelj (koča) Razgled3 Prelaz Ljubelj (koča) Me je prehitel4 Prelaz Ljubelj (koča) Za trenutek se je pokazalo sonce5 Prelaz Ljubelj (koča) V bližini koče6 Prelaz Ljubelj (koča) Pogled proti Šentanski dolini7 Prelaz Ljubelj (koča) Prelaz Ljubelj8 Prelaz Ljubelj (koča) Koča na Ljubelju9 Prelaz Ljubelj (koča) Razgled10 Prelaz Ljubelj (koča) Razgled11