Peca
guki
21.1.2018
Peca iz Mežice. Od sedla naprej vetrovno drugače pa lep sončen dan.
Peca Začetek1 Peca Pot v gozd2 Peca Zelo zahtevna pot v levo3 Peca Vetrovno4 Peca Naravni okraski na cesti ampak prevozna5 Peca Vetrovno6 Peca Še bolj vetrovno7 Peca Pogled na Bistriško špico8 Peca Na vrhu pa spet veter9
guki
28.1.2018
Današnja Peca. Zjutraj v dolini malo megle na vrhu toplo in sončno v prvem teku pot dobro uhojena v drugem teku (navzdol) proga spustila in bolj mokasta. Veliko obiska s strani turnih smučarjev pohodnikov za malenkost manj.
Peca Začetek meglen1 Peca2 Peca Vrh zgleda obetaven3 Peca4 Peca Brez snežne podlage do Karavle5 Peca Nad Karavlo6 Peca Tapridni že v hosti7 Peca8 Peca Spomenik rudarjem še pod drevesi9 Peca Sedlo10 Peca Avstrija pod oblaki11 Peca Mežiška dolina v soncu avstrijska Koroška pod oblaki. 12 Peca Mežica13 Peca14 Peca Vrh. V daljavi pa Velika glava, Končnikov vrh in Bistriška špica.15
4.2.2018
Peca z Mitneka(04.02.18)

Krplje ali smuče to je obvezna oprema, poleg gamaš in železne volje. Od 1600m dalje je svežega snega okrog 80 cm. S krpljami se je ugrezalo do kolena, ponekod črez. Zadnji del, grebenski je bolj ali manj spihan tudi do lanske podlage. Na vrhu je bilo celo nekaj sneženja iz megle. Odšla sva še do Male Pece in mimo doma v dolino. Pot je skrpljana, a pešak bi še vedno imel težko delo
Srečno
Peca1 Peca2 Peca3 Peca4 Peca5 Peca vrhnji del spihan6 Peca7 Peca proti Mali Peci8 Peca Mala Peca9
UROS1
5.2.2018
Krasno.nasmeh
Blaž Gabrovec
15.2.2018
Pozdravljeni. Lepo bi prosil za nasvet glede ture na Peco, razmišljam, da bi šel to nedeljo, in sicer po lahki poti iz Podpece. Zanima me glede nevarnosti plazov in vremena, kar sem sicer oboje preveril. Ta pot ni tako izpostavljena in nevarna, a vendar me zanima mnenje strokovnjaka. Sam sem že bil na nekaj podobnih pohodih, opremo imam. Prosil bi za korekten odgovor z obzirom do napisanega, ker verjamem, da se dober poznavalec ob takem vprašanju trešči po čelu. Hvala. nasmeh šel bi po tej poti: http://www.hribi.net/izlet/podpeca_kordezeva_glava_peca_lahka_pot/11/665/4124
Janez Seliškar
Najbolje da greš na organiziran pohod kot je razvidno iz razpisa PD MEŽICA:
Blaž Gabrovec
15.2.2018
Tudi to sem zasledil, vendar v soboto na žalost nimam časa.
Janez Seliškar
V nedeljo boš imel dovolj širok in uhojeno pot, da boš z opremo, ki jo imaš, lahko prišel na vrh.
Domch
16.2.2018
V nedeljo sem bil na Peci. Je bilo kar zanimivo. Smo naredili špuro do vrha. Snega je veliko. Zdaj je verjetno 30 cm novega, vendar imajo v soboto društva skupinski pohod gor tako, da bo pot lepo uhojena. Iz Podpece-Mitneka bo avtocesta do vrhamežikanje.
Peca Voda je parajt.1 Peca Križišče na Štengah.2 Peca Proti Karavli.3 Peca Malo pod Tomaževo kočo, se kaže sonce.4 Peca Prečenje plazu.5 Peca Ovita Uršlja.6 Peca Tu se je prediralo tudi do kolkov.7 Peca Tu naprej pa zimska pravljica.8 Peca Lepote.9 Peca Raduha štrli ven.10 Peca Belina po vsej Peci.11 Peca Kordeževa glava spihana in vetrovna.12 Peca Otok Storžč.13 Peca Julijci.14
16.2.2018
Seveda bo, upam da se prvi lotijo z krpljami, drugCe bo bolj mal od pohode. Lahko pa da je ze zdaj uhojenomežikanje
drava22
Seveda...Slovenci tako že od nekdaj samo s krpljami okrog hodimo, daj nehajte že novodobniki....
palček plezalček
16.2.2018
Nekaj resnice se očitno skriva v tvojem komentarju mežikanje, saj prvi zapisi o pripomočku segajo kar daleč v preteklost. Najstarejše izpričano poročilo o nenavadni hoji po zasneženih gorah pri nas je zapustil J. V. Valvasor v Slavi vojvodine Kranjske.
(J. V. Valvasor, Die Ehre des Herzogthums Krain, Nürnberg 1689, Bd. I, B. IV, Str. 583—584, Kap. XXVIII. Primerjal. slovenski prevod: Mirko Rupel, Valvasorjevo berilo, Ljubljana 1951, str. 94.)
16.2.2018
Ja takrat so nasploh zaradi rekreacije po hribih hodilivelik nasmehvelik nasmeh ....
palček plezalček
Morda jim rekreacija ni pomenila tega kar tebi, a hodili so in očitno tudi s krpljami jezik
16.2.2018
V XVII. stol. jim je šlo v glavnem za preživetje in takrat so si pomagali po najboljših močeh, pa še to se ve do kakšnih višin (tam kjer je bilo za njih kaj uporabnega ) sedaj bi pa že na vsak kucelj pozimi komaj prigazili.....pa da ne bo izzvenelo preveč na pamet , že pred 40.leti sem pozimi na večino dvatisočakov pririnil pešaka brez loparjev, kakšnih 35 let pa s turnimi smučmi.. pa naj bo dovolj , zima je tu in snega dovolj za vse potrebe in načine uporabe.....
jprim
Enostavno ne razumem, da je toliko pametovanja, čeprav gre čist za osebno mnenje.
Pa hvala tistim, ki kdaj naredijo špuro.
Lp!

UROS1
18.2.2018
Tradicionalen že 30. pohod na Peco je tudi letos uspel. Sedaj je prava bob steza tja gor. Priporočam derezice za otroke in tistim z malo kilometrine v hribih. Jaz sem šel brez derezic in se tudi da, a resnično zelo drsi in je potreba velika previdnost, sploh pri spustu. Na koči zelo prijazno osebje in odlična hrana. Priporočam obisk !
Peca1 Peca2 Peca3 Peca4 Peca5 Peca6 Peca7 Peca8 Peca9 Peca10 Peca11 Peca12 Peca13