Struška
knap4227
14.2.2018
Danes pa ''videl'' kar nisem v soboto. V glavnem bomba. Lp
Struška1 Struška2 Struška Od tu naprej sam3 Struška Sledi Krivica4 Struška Tudi tu gor se zgodi5 Struška Malo je pihalo, vseeno fantastično6 Struška7 Struška8 Struška Čisto sam9 Struška Podpis10 Struška Brez tega kupa si na toplem v zaveterju11 Struška Še kdaj bo treba tu dol12
miro krivec
15.2.2018
Vidim da si se imel res lepo,sem ti kar malo fovš.nasmeh
janez.novak
19.2.2018
Danes s Pristave po cesti preko Pustega rovta na planino Svečica, za kaj več pa danes ni bilo najboljših pogojev. Novega snega je kakih 10 cm. S še dvema planincema smo s krpljami naredili gaz, ki pa sta jo novi sneg in veter verjetno že zasula. Je pa na teh višinah res prava zima - taka kot so bile v naših mladih letih.
6.4.2018
Kam danes v lepem vremenu? Rešitev je meni bližnja gora Struška, na katero pozimi pelje lepa in varna pot. Od Betela preko Markljeve planine in po cesti na Svečico, potem na vrh. Razmere za vikat, snega ogromno, pa tudi precej obiska. Jaz edini s krpljami, brez bi bila hoja zelo težka - nadel sem jih že na Markljevi.
Struška Markljeva1 Struška Na planini Svečica2 Struška Pogled proti vrhu3 Struška Opasti na vrhu Struške4 Struška Pogled proti Kozjaku in Vrtači5 Struška Katera gora je to - na avstrijski strani severno od Košute?6 Struška Zima7 Struška Zima8 Struška Pomlad na Belški planini9 Struška Smučarki med vzponom na Struško10
Janezs
7.4.2018
Obir, desno kravji vrh. Spredaj Borovliška spica
Čisto desno se vidijo tudi Setiči
janez.novak
7.4.2018
Janezs - hvala za odgovor!
19.5.2018

Belska planina, Veliki vrh, Ptičji vrh, sedlo Suha...Na Belski planini vse cveti. Tudi po pobočju proti Struški in na vrhu pri kontejnerju.
Sestopila sem po graničarski poti proti sedlu Kočna. Na pobočju proti kotanji je še veliko snega. Cesta na začetku Pustega Rovta ima globoke razpoke, vendar vozijo po njej. Proti sedlu Suha je lepša.nasmeh Tudi Ptičji vrh je ves v cvetju, rožice povsod, lepo je.nasmeh

Struška - Na Belski planini1 Struška - Dolgo snežišče po graničarski poti proti sedlu Kočna2 Struška - Igra oblakov3 Struška - Po grebenu  Karavank, proti Kepi4
jprim
19.5.2018
Ja, tudi midva sva danes občudovala cvetje na Struški. Prekrasno, kljub slabemu vremenu, ob pol dveh sva vedrila pred dežjem in točo.
Lp!
skala123
21.5.2018
Danes smo občudovali raznoliko cvetje na Struški.Razgledov danes ni bilo,obiska pa veliko.Lepa tura kljub megli na vrhu.Lep pozdrav.
Struška megla na planini1 Struška del poti2 Struška alpski zvonček3 Struška kalužnice4 Struška grebenska pot5 Struška razgled s poti6 Struška med rušjem7 Struška del poti proti Struški8 Struška pogačice ob poti9 Struška avrikelj v steni10 Struška narcise ob poti11 Struška pogled na del prehojene poti12 Struška svišč13 Struška malo po snegu14 Struška prebijanje med rušjem15 Struška del poti po snegu16 Struška naša četica17 Struška vpisna skrinjica na vrhu Struške18 Struška del poti proti Belski planini19 Struška pogled proti koči na Belski planini20 Struška svišč21 Struška koča na Belski planini22 Struška vse cveti23 Struška cvetoči skalnjak24 Struška srečanje s facebook  prijateljem Oskarjem25 Struška pogled proti Golici26 Struška pogled proti Struški27
Roman29
10.6.2018
Danes prvič na Struški, neverjetno koliko cvetja je tu gor. So pa danes prignali živino tako da naslednjič bo upam tud kislo mleko.

Več slik si lahko pogledate na spodnji povezavi.

Lep pozdrav!

Struška1 Struška2 Struška3 Struška4 Struška5 Struška6 Struška7 Struška8 Struška9 Struška10 Struška11 Struška12 Struška13 Struška14 Struška15 Struška16 Struška17 Struška18 Struška19 Struška20 Struška21 Struška22 Struška23 Struška24 Struška25 Struška26 Struška27 Struška28 Struška29 Struška30 Struška31 Struška32 Struška33 Struška34 Struška35 Struška36
dleskovec
10.6.2018
Bravo; Roman!! Zelo lepo in cvetočo pot si si izbral in jo skozi objektiv čudovito prikazal; tako "makro" kot "panoramsko". Še malo opisov manjka, pa bi bilo za čisto 10.!
Vzemi vedno aparat s seboj in "javi" se še kdaj!
zlatica
11.6.2018
Roman, kot vidim, ni bilo potrebno dolgo čakat na tvoje novo planinsko "fotoporočilo". Zelo lepo,užitek ga je bilo pogledat. nasmehmežikanje