Olševa
Domch
2.4.2017
Včeraj na Olševi. Iz Spodnjega slemena na Lepi vrh, pa preko Gladkega vrha na Govco in enako nazaj. Po gozdu gor teloha na tone. v dveh zatišnih legah se gre malo po južnem snegu. Tik pred prihodom na greben spet nekaj metrov južnega snega, na grebenu pa desna - severna stran pod snegom, skrajno levo pa kopno. Pot na Govco je brez krpe snega. Toplo vreme, malo vetra na vrhu, obiska kar nekaj, razgledi pa motni. Skratka južni del spomladanski, severni del pa v snegu.
Olševa Tam gor na greben.1 Olševa2 Olševa3 Olševa Mufloni so bežali.4 Olševa5 Olševa6 Olševa7 Olševa Razgled na grebenu vedno očara.8 Olševa Govca.9 Olševa10 Olševa Vrh Govce.11 Olševa Prehojena pot.12 Olševa Zasnežene Durce.13
15.6.2017
Govca in Potočka zijavka minulo nedeljo. Začetek in konec potepa pri Lintverju pod cerkvijo Sv. Duha, vreme krasno in pot imenitno razgledna. Po res dolgem času spet v teh krajih sem konec dne prišel do spoznanja, da se bo potrebno vrniti in vračati. Čim prej nasmeh

palček plezalček
15.6.2017
Krmežljav pogled v jutro ni obetal realizacije vremenske napovedi in tako je bilo tudi, ko sem na drugem koncu Slovenije stopila iz avta. Pot po avstrijski strani proti Lipševim vratom je bila kar mokra, vrata pa enkratna. Le kako so prišla na vrsto šele danes? zavijanje z očmi
Od vrat nadaljujem po razmočeni stezici proti Obel kamnu - kolenogriz kot se šika. Kjer bi morala skreniti levo po melišču navzgor (slika 9), jo mahnem naravnost in dospem do razgledišča. Poznavalce bi prosila, da mi povedo, če bi lahko nadaljevala tudi tod. Par metrov pred razglediščem sem poplezala in pogledala čez stenico, a zaradi vej nisem bila prepričana, če je na drugi strani potka ali vsaj stečina. Kakorkoli, vrnila sem se do melišča in nadaljevala po zelo razgibani poti na Obel kamen in naprej na Govco, ter se mimo Potočke zijavke spustila nazaj do Sv. Duha.
Olševa Ob poti proti Lipševim vratom1 Olševa Pred Lipševimi vrati - strme stene navzdol...2 Olševa ... in navzgor3 Olševa Velika Lipseva vrata4 Olševa Mala Lipševa vrata5 Olševa In še ena vmes6 Olševa Mali požeruh - dobro se je mastil7 Olševa Z razgledišča proti Strevčevi peči in Sv. Duhu8 Olševa Navzgor proti Obel kamnu9 Olševa :)10 Olševa Še malo do vrha Obel kamna11 Olševa Vrh12 Olševa Proti Govci13 Olševa Vrh14 Olševa Na povratku15 Olševa Trenutek16 Olševa Pogled nazaj17 Olševa Poblisk iz preteklosti v sonce18 Olševa Cvetlično morje19 Olševa Gospodarski poslopji na kmetiji Rogar z Olševo20 Olševa Proti jutranjemu izhodišču21
16.6.2017
Na sliki 9 je potka, ki se nadaljuje čez greben na drugo stran in pride na tisto, ki vodi na Okna z naše strani. Od tega odcepa je le nekaj deset metrov naprej v levo naša markirana pot proti zijalki. nasmeh
dr_635
Garmont, se strinjam, obenem ne priporočam ker je teren slabo pregleden. Lahko zaidete v neprehoden teren iz katerega boste težko našli izhod. Držite se levo na tistem melišču. Še lani je tam bilo posprejano z oranžni barvi. Mogoče se je kak kamen obrnil in Palček plezalček ni videl znamenje nasmeh
17.6.2017
Prebrskal sem po mojih GPS fajlih in našel te poti. Najbližji prečni prihod iz tega melišča na našo markirano pot je slabih 200 metrov zračne linije.
Pot je od Rogarja do vrat, obel kamen, grebenska do Govce in nato vrnitev mimo zijalke do Rogarja.
Slika
palček plezalček
21.6.2017
Hvala za odgovora.
7.9.2017

Zadnji travnik -Govca.

Z Romano je naju zamikala Olševa, pa sva šla malo pogledat. Lepo vreme in jesenske temperature, so nama delale družbo, v mislih, pa sva že imela zimsko pokrajino.
Olševa1 Olševa2 Olševa3 Olševa4 Olševa5 Olševa6 Olševa7 Olševa8
14.9.2017
Iz meglenega in deževnega Polhograjskega hribovja na sončno Olševo. Začnem v bližini kmetije Macesnik pri mostu. Gor po gozdni cesti do markirane poti. Mimo Potočke Zijalke na greben Olševe. Nadaljujem po grebenu do Govc. Malo se je že zameglilo in tudi ves čas je pihalo. Nadaljujem naprej po grebenu in sestopim skoraj do Zg.Slemena od tam pa nad kmetijam po gozdu in vlakah nazaj na izhodišče. Celo še dva jurčka sem slučajno našel.
Olševa1 Olševa2 Olševa3 Olševa4 Olševa5 Olševa6
24.9.2017

Olševa v lepem jesenskem dnevu.

Pot, iz spodnjega slemena na Olševo je kopna do glavnega grebena. Po grebenu se na nekaj mestih že da izogniti snegu. Seveda čez kakšen dan, bo celotna pot zopet kopna. Spust proti Kumru je snežen čez mrzli dol. Malo nad Lovsko kočo je podrt mogočen macesen čez pot. ( Potrebna bo pomoč motorne žage). Nadaljevanje proti Kumru je brez posebnosti.
Olševa1 Olševa2 Olševa3 Olševa4 Olševa5 Olševa6 Olševa7 Olševa8
4.10.2017

Na Olševo z zadnjega travnika

Danes celotna pot kopna, ovira na poti je še čakala. Tako, da sem med potjo na Govco malo delal. Vrh je bil tako v megli, zato se mi ni mudilo. Ampak, nisem mogel, da ne bi šel na vrh. Pokrajina čisto drugačna ,kot pred desetimi dnevi.
Olševa Ovira, ki sem jo opazil, pred desetimi dnevi1 Olševa   Sedaj,ne obstaja več2 Olševa   Sanacija uspela, pozimi ne bo težav3 Olševa   V Mrzlem dolu4 Olševa   Vrh 5 Olševa Sestop v Mrzli dol6 Olševa    Izven poti7
zlatica
6.10.2017
Kar malo več kot 10 let že nisem obiskala Olševe in ne bi si mogli s kolegico izbrati lepšega dne za ta obisk. Tudi precej let je minilo od zadnje objave o pohodu sem gor, tako da morda ne bo odveč, da vas opozorim na njene lepote....nasmehmežikanje
Olševa jutro pri Sv. Duhu1 Olševa pogled na greben Olševe2 Olševa že takoj na začetku je postavljena informacijska tabla, na poti do Potočke zijalke pa jih je še nekaj3 Olševa maskoti  te poti, ki se imenuje Medvedova pot4 Olševa Medvedova pot5 Olševa panorama6 Olševa lep pogled na del KSA in na cerkvico sv. Duha7 Olševa pa še malo više s poti..8 Olševa in približan pogled na Veliko Zelenico in v ozadju špica Velikega vrha9 Olševa in že sva pri Potočki zijalki10 Olševa pogled od noter navzven 11 Olševa pogled od Velike Zelenice do Kočne kot na dlani12 Olševa in pot naju vodi naprej porti Obel kamnu13 Olševa v daljavi se odkrijejo vrhovi Košute od Tolste Košute preko Kušutnikovega turna naprej....14 Olševa meglice postajajo vse bolj čarobne 15 Olševa desno se iznad oblaka pokaže špica Storžiča16 Olševa približano - Storžič in pred njim Virnikov Grintavec17 Olševa macesni že dobivajo svoje rumenkaste barve18 Olševa pogled v smeri Raduhe (levo), zabrisani Veliki planini na sredini in Rogatca ter dela grebena KSA19 Olševa in tako sem že na predvrhu Oblega kamna20 Olševa vidi se vse tja do zasneženih avstrijskih gora21 Olševa od tu naprej pa po grebenu Olševe do njenega najvišjega vrha - Govce22 Olševa še križ na vrhu Obel kamna23 Olševa pot do Govce je bolj kamnita in mestoma razdrapana24 Olševa od vseh rož vztraja le še resasti sviščevec25 Olševa vrh Govce se pokaže pred nama26 Olševa ..in že je tu27 Olševa in na vrsti je uživancija ..28 Olševa na obzorju zagledava Uršljo goro29 Olševa in Peco30 Olševa in KSA; vse strani neba so nama odprte..31 Olševa bo treba nazaj, proti izhodišču, po spodnji poti32 Olševa pot lepo preči pobočja Olševe33 Olševa vidljivost se manjša34 Olševa na izhodišču pogled na Raduho z jesenskimi barvami35 Olševa popoldanska panorama pri Sv. Duhu36 Olševa in še slovo od tokrat nepozabne Olševe37
1.11.2017
Bo že skoraj leto, kar sem bil nazadnje gor. zavijanje z očmi Gor čez Obel kamen in po grebenu na Govco, sestop po južnih pobočjih.
Opazil sem, da so markacisti na novo markirali in zavarovali nekatere dele poti. Lepo in predvsem pohvalno. nasmeh
Nižje so macesni še rumeni, višje pa so že odvrgli iglice.
Olševa Lintver na izhodišču pri Rogarju1 Olševa Tudi smerne table so večinoma nove.2 Olševa Današnji razgledi...3 Olševa Novi stopalni in oprijemalni klini4 Olševa Lep greben proti Govci...5 Olševa Sta se zazrla v Raduho6
Domch
1.11.2017
Včeraj dopoldne na Olševi. Iz Slemena na Lepi in Gladki vrh, pa naprej na Govco. Pot povsem kopna, tu pa tam pa se vidi kakšna flika snega. Prekrasen dan in razgled. Rahel mrzel veter na vrhu. Sestop po isti poti in ker je bil dan prekrasen še nadaljevanje do Bukovnika in na Raduho.
Olševa1 Olševa2 Olševa3 Olševa4 Olševa5 Olševa6 Olševa7 Olševa8 Olševa9 Olševa10 Olševa11