Visoki rokav
17.8.2012 - skrajnik
Predvčerajšnjim in včeraj potepanje po okolici B2 na Jezerih.
Cilj 1.dne - Visoki Rokav. Pri bivaku si zmanjšamo težo na hrbtih in se povzpnemo do
velikega melišča ter prek njega do vstopa v rokavski ozebnik. Tam že švigajo skale mimo nas,a
na to moraš biti tu pripravljen, sploh poleti, ko ni več snega. Čimprej do zavetja pod balvan, kjer
drug za drugim zlezemo čezenj in ob steni počasi proti škrbini. Sem ter tja prileti kaka skala, a
smo nekako na "varni" liniji in kmalu uzremo prelepo krnico "V kotlu". Užijemo trenutke tega divjega pogleda
in se počasi pripravimo za 2 navezi. Pod vstopom najdemo še stare palice, kar nam da slutnjo, da nismo sami.

Začnemo z lepim plezanjem proti vrhu, v res neverjetnem okolju, a na 2.štantu zaslišim nad sabo grmenje in plaz skal, ki gredo
proti meni. Malce se izmikam, a se kasneje rajši skrijem pod skalo. Opazim navezo nad mano in po parih skalnih
plazovih se domenimo, da malce počakata. Vse je namreč kar krušljivo in nezansljivo in takoj kaj sprožiš. To bo zanimiv
spust, si mislim. Nadaljujemo do vrha, na vrhu veselje; a kmalu molk od vseh lepot in divje prelele okolice. Še par
debat o prihodnjih željah, fotografiranje in čas je minil, da bi se morala tudi naveza pred nami že spustiti iz ozebnika.

Počasi se spuščamo, skupaj z plazovi kamenja, ko na 2.štantu zaslišimo krike o kamenju. Še nista zunaj!
Pravita, da potrebujeta še 5min, ker sta na koncu. Seveda počakamo, ker se zavedamo resnosti ozebnika. Ko mine 10-15 minut,
parkrat zarjujemo kje sta in ni odgovora - gremo! Počasi do vstopa v smer in po ozebniku. Na predzadnjem stojišču
prileti pod ozebnik helikopter in se dvigne nad Rokave, ter se spet spusti. Počasi dojamemo da je nekaj narobe
in se ustavimo. Še parkrat se heli dvigne in spusti. Grem na sredo ozebnika in vidim da nekoga dvigajo. Kriza - nesreča!

Ko se vse konča se končno slišimo z drugim in da je bila nesreča - skala v glavo. Spustimo se do konca, poberemo še
palice in očala ter proti bivaku. Tam izvemo vse o zgodbi, ki nekako zagreni celo izkušnjo. Nesreča - in to že po izstopu
iz ozebnika, 30m od vseh težav! Po pogovoru in srečnih željah se poslovimo in se čaz par ur odpravimo spat v zavetje B2.
Drugi dan še vrnitev prek škranatarice v dolino.

Divja pustolovščina v navdihujočih krajih!
Poškodovanemu gospodu pa želimo čimprejšnje okrevanje!
(z lahkoto bi bil lahko kdorkoli izmed nas :| ...)

ps: rokavski ozebnik poleti objektivno + relativno nevaren, če je pred tabo kdorkoli, se rajši obrni... Jaz se bom.
Visoki rokav vrata1 Visoki rokav triglavska lepota2 Visoki rokav baza3 Visoki rokav ona...4 Visoki rokav tja gor5 Visoki rokav lepo vreme in oblakci6 Visoki rokav še tja gor7 Visoki rokav vstop v ozebnik8 Visoki rokav9 Visoki rokav štart (levo spodaj 2 v navezi)10 Visoki rokav11 Visoki rokav12 Visoki rokav pridem...13 Visoki rokav sestop14 Visoki rokav čakanje na kolega15 Visoki rokav pojd!16 Visoki rokav reševanje17 Visoki rokav večer18 Visoki rokav jutro19 Visoki rokav še enkrat ona in baza20 Visoki rokav greben21 Visoki rokav greben22 Visoki rokav ozebnik iz škrnatarice23
Daaam
17.8.2012
Sem vas opazoval iz Škrlatice ..prav tako kasneje med sestopanjem sem opazoval prelete helikopterja.. Čestitke za super turo..ponesrečencu pa želim čimprejšne okrevanje..
Ja, nesreča nikoli ne počiva. Jaz obiskujem Rokava v juniju, ko je ozebnik še ves v snegu, pa tudi pristop po melišču je lažji, saj je takrat vsaj zgornja tretjina pokrita s snegom. Je sicer nevarnost zdrsa,(24. 6. 2006) vendar si zato kriv sam. Dereze in cepin so pri meni na tej turi obvezne.
Tudi jaz želim ponesrečencu čim hitrejše okrevanje.
Duco
17.8.2012
Tudi mi smo celo reševalno akcijo opazovali z Grla, smo ravno sestopili z Malega Oltarja. Tudi jaz se pridružujem želji za okrevanje!

Na Rokav pa bom šel rajši spomladi, se mi zdi, kot pravi lijaneja. Me nič ne vleče v tist naložen žleb.
Je to tale ozebnik:
Visoki rokav1
sk2
Je nasmeh
Ozebnik
V ozebniku
miro krivec
18.6.2016
No pa mi je v drugem poskusu le uspelo.Prvič sem bil sam in sem na vrhu ozebnika raje obrnil.Kako prav sem imel se je pokazalo danes.Za navadnega planinca je to res pretežka gora.V spremstvu dveh alpinistov pa je šlo brez težav in popolnoma varno.Čez Brinovo glavo smo se povzpeli na Šplevto in nato proti ozebniku.Do njegovega vznožja je šlo brez zimske opreme.Razmere v ozebniku idealne ,skok je še zalit,sneg pa zmehčan ravno prav.Potem pa plezalni del,zame prvič v življenju na vrvi. Enkratno.Malo smo se lovili in izbrali malo težjo varianto,ampak vrh smo dosegli.Spuščali smo se po drugi poti in po dveh abzajlih spustili do vrha ozebnika.S sabo smo imeli dve 60metrski vrvi.Nato pa spust po njem in mimo zdaj že bivše dvojke po melišču v dolino.Kdor si želi, si sedaj dvojko pogleda v Mojstrani poleg muzeja.
Visoki rokav melišče pod ozebnikom1 Visoki rokav v družbi mlajših bratov2 Visoki rokav na drugem štantu smo šli naravnost navzgor3 Visoki rokav vrh4 Visoki rokav Velika Martuljška ponca5 Visoki rokav na vrhu ozebnika6 Visoki rokav pogled proti Triglavu7
9.7.2016
V Vratih pri stožčastem možicu se je začelo jutro. Na Jezerih se je kazal kar lep dan in v Rokavski škrbini se je že slišalo pestro čebljanje na Škrlatici, ki je imela kar nekaj obiska. Na vrhu Srednjega Rokava je še sijalo sonce, a z vseh strani so se počasi začeli zgrinjati oblaki in ko so objeli Škrlatico, so potihnili njeni obiskovalci, ki so hitro zapuščali vrh. Ob povratku v škrbino se je zdelo, da svetu vlada megla in oblaki, zato jo je bilo bolje popihati po ozebniku navzdol in izpustiti načrtovani Visoki Rokav. nasmeh
Sneg v ozebniku ni trd, a vsa oprema kar nujna. Danes je bilo tudi s frčanjem kamenja precej pestro in prav nič navdušujoče mrk pogled
Visoki rokav1 Visoki rokav2 Visoki rokav3 Visoki rokav4 Visoki rokav5 Visoki rokav6 Visoki rokav7 Visoki rokav8
Maemi
9.7.2016
Kar v Rokave si jo popihala in tako blizu sva bili, za pomahat v pozdrav.
Tole je za vse prste obliznit. Lepo, zares LEPO! nasmeh
JusAvgustin
9.7.2016
Če ne poznaš je res bolje odnehat. Pametna odločitev. Pojdita drugič iz VO skupaj na VR. Nič pretresljivega ni. Pa še en alter pristop na najvišji neoznačen vrh.mežikanje
palček plezalček
Juš, če ni nič pretresljivega, potem ne vem, zakaj naj grem (kidding) velik nasmeh
JusAvgustin
9.7.2016
Ker to enostavno je potrebno narediti v življenju...mežikanje Tako kot Žago naprej. To moraš doživeti v živo...
palček plezalček
Take ture-avanture so mali zakladi, ampak fino je kdaj tudi kaj težjega splezati v dobri skali ali preprosto pohajkovati, pa četudi po nižjih hribih. Vse to in še mnogo več je treba narediti dokler smo v tostranstvu jezik Mika me nekaj drugega, kar ti zelo dobro poznaš, ampak nekako ne znam raztegniti časa, da bi uspela vse takoj, ko si zamislim. zavijanje z očmi
en-goldy
9.7.2016
Lepo in bravo. Juš in palček p., lepo zrelostno osebno razmišljanje.
andrejp
17.10.2016
Lepo izkoriščen včerajšnji dan z obiskom novega bivaka in Visokega Rokava. V ozebniku je snega bolj za vzorec, smer pa je kopna.
Visoki rokav jutranji pogled proti Očaku1 Visoki rokav pri vodi na koncu meliščne avtoceste2 Visoki rokav ,,ta nov,,3 Visoki rokav vstop v smer4 Visoki rokav proti vrhu5 Visoki rokav na vrhu6 Visoki rokav birokracija7 Visoki rokav spust 8