seznam forumov / Slovenija / Alpinistični vzponi / Kramarjeva smer v Storžiču, IV/I-II M 615m
 Kramarjeva smer v Storžiču, IV/I-II M 615m
7.12.2011 - JusAvgustin
Odločila sva se v manj kot minuti... in šla nasmeh Vprašljivo sva pogledovala proti "Kramarci" ali je ali ni in... Suha je kot poper, vendar vseeno sva jo "potoolala". Na začetku sicer samo v čevljih in golorokaeek, čez prvi skok sva že malo zatikala, nadaljevanje hoja, do bivaka, ki je kapodol vrhunsko urejen... Naprej pa... Poprhana skala, praskanje lednega orodja in derez na golo skalo. Bilo je vrhunsko! Splezala sva jo v dobri urci in na vrhu Storžiča postala samo, da sva se odločila kje sestopit. Škarjev rob je zelo!!! nevaren za zdrs, na nekaterih delih je "šajba" pot je vidna a poprhana s snegom, skratka razmere "netčne mš" optimalka za izvin in padec. No, srečno sva sestopila do avta od tam pa smuk na pir! Lepo popoldne z groznim vremenom(veter, megla, snežni "butnmeulice") in mraz... mraz je bilo kot... PIPI!

Za vas v smer, J&J

P.S. no, ne zaradi vas, ampak zarad pira!mežikanje

tko pa to delajo profiji... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=js_lQdHB3Ro#!
Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m1 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m2 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m3 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m4 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m5 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m6 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m7 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m8
sla
8.12.2011
Pa kaj sta to šla ponoč eek
Hribovc88
Na mene sta tud pozabla...zavijanje z očmi, aja sem pozabil, midva morma it najprej na Kristalvelik nasmehmežikanje, ko se že tako dolgo dogovarjavanasmeh
JusAvgustin
8.12.2011
Hribovc midva sva zmenjena, si veliko bolj dorasel in imaš že nekaj za seboj... Samo da ga stisne čakava! Ti pa ni čudno, da s takimi izjavami ne dobiš družbe, pa brez zamere.
geppo
Hribovc88 - tebe še bi jaz enkrat sabo vzelnasmehko si že blizu mojega koncanasmeh
jany1980
8.12.2011
velik nasmeh Jaz vem,da za vikend(če bo vreme suho) še enkrat obdelam grebene Hude luknje velik nasmeh zlepa ali zgrdanasmeh
Hribovc88
Tako je juš, upam, da bo čimprej zategnalo kot se spodobimežikanje

Geppo, midva pa res nisva daleč narazen tako, da bi se resda lahko kdaj dogovorila za kakšen izletmežikanje
8.12.2011
Sporočilo, ki ga je objavil ljubitelj gora sem zbrisal jaz in nato še vsa ostala, ki so se navezovala na njegov komentar.
Hribovc88
jany, poklič me prosim, če boš šel, bom z veseljem šel zraven, če le ne bo šlo kaj dol, tokrat se bom pa bolje oborožil s svetilkami, bom vzel eno navadno ter tisto naglavnovelik nasmehmežikanje
mimohar
5.7.2012
Včeraj sva z Janezom zlezla Kramarco, lepa smerca in tudi hitra za na vrh Storžiča pridet. Od vstopa pa do vrha sva rabla 1.45 ure, s postanki vred. Na razvalinah sva pa malo po svoje zavila desno čež skalce na greben, ker je blo dosti grušča v izstopni grapi. Sestopila sva čez zelo krušljivo Žrelo.

Bojan_A
3.10.2012
Danes smo bili v Kramarci. Plezanje ni preveč lepo, saj je skala slaba.

Vseeno lepo izkoriščen dan: http://bojanambrozic.wordpress.com/2012/10/03/kramarjeva-grapa-kramarca/
voluhar
12.4.2018

MANGRT
15.4.2018
Kljub obilni zimi tudi v Kramarjevi sneg počasi jemlje.
Včeraj vse čista klasika mimo bivaka in izstop desna varianta na greben, v upanju da je dež snežno skorjo omehčal, sem si zamislil jutranji spust z vrha. Žal do polovice žrela je bilo pretrdo in nesmiselno smučati, je pa zato bila druga polovica kar solidna.
Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m začetek1 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m pod bivakom2 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m pri bivaku3 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m ta bo kmalu kopen4 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m lepa ledena plošča škoda jo je obiti5 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m ob prihodu na greben6 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m višje od Triglava7 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m sem jih nataknil nazaj na ruzak8 Kramarjeva smer v Storžiču,  IV/I-II M  615m iz ozkega v široko9