seznam forumov / Slovenija / Alpinistični vzponi / Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi
 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi
11.2.2017
Sem tekom dneva zvedel od nekoga, ki je na terenu pod Begunjščico je 70 cm nestabilnega snega.
Viper
A pa misliš da drugje ni, da je samo na Begunjščici ?
11.2.2017
Dobil sem inf. direkt iz terena pod Begunjščico od inštruktorja. Za drugje pa ne vem tak da velja 3.stopnja.
Dr.ejči
Slap je, pa čeprav samo 20 m užitka velik nasmeh...pristop do njega pa...hja, kar nekaj je za hodit, tako ga, verjetno, letos še nihče ni?mežikanje...vreme je bilo, o raznih, 70 cm, pa tod lahko le sanjamo mežikanje...
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi1 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Spodnji slap v Kotarici2 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi3
12.2.2017
Prvo sem se ustavil malo pred Logarsko dolino in za ogrevanje sem splezal Avtocesto in Kaskado. Avtocesta je še kar v dobrem stanju. Kaskada pa je splezljiva spodaj le še čisto po desni strani. Odpeljem se pod Palenk z željo, da bi ga preplezal vsaj do vrha čisto po desni strani. Ko sem prišel pod slap je bilo že nekaj navez in takoj sem vedel da se bo dalo plezat. Ampak za boljši občutek sem šel po poti do vrha slapa, da sem si ogledal vse ledne odstavke, če so še splezljivi. Vrnil sem se nazaj pod slap in začel uživat v raznih variantah do vrha s štirimi vzponi po 100m.
Za peti vzpon sem si rekel, če bi šel Palenk splezat čez najbolj strmo zaveso v slapu, ki je tudi potem ocena WI 3+.
Seveda takoj za tem sem šel. Ko sem prišel do zavese sem pogledal gor in sem dejansko videl kako je res strma ta zavesa( 3m 90° in približno še 4 do 5m ene najmanj 80° ). Rekel sem o mater je pa strmonasmeh. Sploh nisem kaj veliko razmišljal a bi šel a ne, samo zapodil sem se in jo tudi lepo splezal brez težav.
Me je pa Palenk presenetil, da je bil še toliko dobro narejen, glede na to da je bila odjuga.

Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Avtocesta1 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Kaskada2 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Na parkingu s pogledom na Palenk3 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Že od blizu pogled na Palenk4 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi V bližini slapa5 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi To spodnjo desno zaveso splezam po levi in desni strani6 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Pogled navzdol s police, kjer pot prečka slap ravno čez to polico7 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Desni del slapu, kjer je lažja plezarija do WI 28 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Pogled na srednji del slapu9 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Tukaj po desni se je dalo res lepo plezat10 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Prehod skozi kamin11 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Štenge. Cepine ni bilo treba nič zabijat, se jih je dalo samo zatikat12 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Zadnji del slapu,kjer je še toliko narjen da se je dalo pridet čez bolj nežno13 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Spodnja leva zavesa, ki je bila tudi zelo lepo narejena. 14 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Pa plezal sem tudi tukaj čez po sredini slapa15 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Edina naveza danes, ki si je upala iti čez najbolj strmo zaveso v slapu WI 3   16 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi S tem ogledom sem se odločil, da jo moram tudi jaz preplezat17 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Lepo napredujeta18 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi V naslednjem vzponu že pod najzahtevnejšo zaveso19 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Čisto spodaj pod zaveso. Ko sem gor pogledal sem si rekel, o mater je strmo20 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Lepa naklonina21 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Na vrhu slapa22 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Nazaj pod slapom23
Bravo Viper!! nasmeh
Si se pa naplezal mežikanje
12.2.2017
grega, boš moral drugič z njimnasmeh
grega_z_brega
Bi šel, pa me ne uzame.mrk pogled
12.2.2017
Višje čevlje boš moral kupitinasmehnasmeh
Viper
Kako te naj vzamem, če nikol nočeš it na tako turo z manojezik.
Si že predstavljam kako bi plezal slap z enim pohodniškim cepinom, sploh ta strm del nasmeh.
12.2.2017
ločanka pa ne samo čevlje.jezik
Bova z Viperjem raj kam drugam šla.mežikanje
12.2.2017
Viper, saj si zapisal, da so štenge že narejene...velik nasmeh
Viper
Ja so v položnejših delih jezik