seznam forumov / Slovenija / Alpinistični vzponi / Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi
 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi
palček plezalček
5.3.2017
Nezmeden Boš moral še enkrat v kak slap jezik
Viper
Se končuje s slapovi oz. se je že več ali manj končalo. Naslednje leto spet če bo dovolj mrzlonasmeh.
8.3.2017
Popoldne po centralni grapi na Begunjščico, mešane razmere.
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ta del je spihan do ledu1 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi višje pa....bolje2 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi utrinek3 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi nekaj jih je že bilo na vrhu4 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi razgled5
Dr.ejči
13.3.2017
Ko ne vem, in navadno ne sprašujem, grem pač pogledat...z dobro gumo in veliko mero občutka, se pripeljem do Doma (veliko pripomorejo vmesni, kopni odseki)...med pripravo prideta mimo še dva...pravita, da tudi nič ne vesta, zato gresta pogledat...seveda, gremo skupaj...do snežišča je pot skozi gozd praktično kopna...na plaznici se opremimo in privandramo do vstopa...obetavno zgleda...presodimo, da se malo pred nami že nekdo "matra"...skok je sicer pokrit, a veliko bolj pokonci, kot prejšnjo sezono...sneg je praktično "beton", kar nas seveda zelo razveseli...a ne za dolgo...med skoki se sicer ne predira, pa še "štapne" so bile narejene...prečka pod bivakom zgleda zelo rahitična/kložasta...naredimo obvoz...gremo naravnost, čez skok, kjer se varujemo, saj je tukaj vse prej kot "beton"...ne gremo naprej, v Cankarjevo, ampak prečkamo desno, čez sedelce v Kramarco...do kamina gre, v njem pa se začne orodjarjenje...in tako na vseh skokih...hja, letos ni lahka...zadovoljni prilezemo do vrha...sestop čez "Petga", je brez posebnosti, deloma gre tudi po riti...uživali tudi za vas.
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...obeta...1 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...betoniranje s pršnimi plazovi...2 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...naravnost, prot Ta Črnmu...3 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...štrikanje...zadej prečka...4 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...proti kaminu...5 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...v njem...6 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...brušenje železa...7 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...sneg je lih za okras...8 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...fajn...9 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...10 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi ...utrinek...11
JusAvgustin
13.3.2017
Bravo Andro!mežikanje
knap4227
19.3.2017
Danes za rep lovila razmere v Prontarski, ki so dobesedno odtekale. V zgornji tretjini šele malo boljši sneg, enako pa je bilo potem v sestopu na Hajnževo sedlo. Na Velikem vrhu pa rahel veter in razgledi v slikah.

Do naslednje ohladitve ne priporočam več.

Lp, Matej
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi1 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Že na vstopu je teklo, ga ni nič motilo2 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Prvi štant in nadaljevanje3 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Potem pa dva tunela, pri tem prav lep osvežilni potoček.4 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Izstop5 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi V naslednji luknji6 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Izstop7 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Izstopna zajeda na greben8 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Proti vrhu9 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Na vrhu pa takole10 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi11
JusAvgustin
20.3.2017
Lahko bi se začelo z: "Rana ura, slovenskih fantov grob" a bom ostal le pri trditvi dokler razmere so jih je treba izkoristit. Že takrat ko sva šla s Čoklom po Y v Begunjščici sem pogledoval proti VV in si mislil, tam morajo biti dobre razmere... Priporočil sem jo prijatelju v sredo, bil je prvič v njej. "Super smer, super narejena, hvala, da si mi jo priporočil". Malenkost, ni za kaj, upam da "zgvera " še zame. Vmes pa je bil še četrtek, ko sem na hitro skočil v Lenuhovo po službi in si mislil upam da zdržiš še en dan, ki sta se na koncu izkazala za dva. No za silo je bilo, sicer je Matej že omenil da je teklo, a se je dalo. Tudi škripovca ni bilo več bile so pa štapne. Prediralo se ni preveč, razen na dostopu, ki je v takih temperaturah ena sama muka. No skratka splezala sva krasno smer, ki bi bila lahko bolje narejena, a kdor z malim zadovoljen ni... Pomembno je da sva bila oba zadovoljna in se po nevem kolikem času spet navezala. U kupu fekalij pod vstopom je pa škoda izgubljati besede. Imamo bolj primerno temo na hribi.net o tem...jezen
Pod smerjo je ostala rokavica Engelbert Strauss, kdor jo najde naj me kontaktira, za trud mu dam še drugo...
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Pod vstopom1 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Prvi2 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Tretji3 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Četrti4 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Peti5 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Še vedno peti6 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Šesti7 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Sedmi8 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Ne dohaja9 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Zadovoljna10 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Sestop11 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Stena12 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Ajsi13 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Ostenje VV14