Mangart
tinky
29.8.2011
Če se odpraviš v gore dovolj zgodaj se največkrat izognež težav z vremenom.Midva sva imela čudovit sončen dan. Gor po slovenski dol pa po italijanski.
Mangart začetek1
Mangart2
Mangart vstop v slovensko smer3
tinky
29.8.2011
Ne vem zakaj toda ne morem naložiti več slik. Zanimajo me tudi raznobarvne zastavice kakršne sem opazil tudi na Brani.
Mangart parkirišče1
Mangart malo plezanja2
Mangart3
Mangart na vrhu4
Mangart deklica je zaslužila velik sendvič5
Mangart Rabeljsko jezero6
GITA
29.8.2011
No, danes tudi bolj pozna ura ni bila problematična glede vremena…nasmeh

Potem, ko smo nekaj časa dopustovali na 0 n.m.v. nasmeh, se je bilo potrebno spet malo »aklimatizirati« na visokogorje mežikanje, pa smo za konec počitnic opravili lep družinski visokogorski »sprehod« s sedla po slovenski na vrh in po italijanski nazaj dol…že kmalu na začetku poti prijetno presenečenje – srečanje s soforumašem, s katerim smo se srečali prvič na Vrhu nad Peski (hvala, da si me ogovoril nasmeh, meni je bilo znano, pa nisem točno vedela, kam naj te »popredalčkam« mežikanje…v tretje gre rado, upam, da se kmalu spet kje vidimo nasmeh). Obiska kar nekaj, vendar daleč od kakšne velike gneče, tako, da je bilo prijetno! Razgledi carski, še Grossglockner in »kraljica« Visokih Tur kot na dlani…skale pa resnično glaaadke, iz leta v leto bolj, tako da verjamem, da v mokrem ni fino….Ker je bila turca bolj kratka, smo se popoldne šli še malo »turizma«, za kar običajno zmanjka časa, ali pa energije…ustavili smo se najprej pri koči, da sta se punci posladkali z odličnim »štrudlom«, potem na Mangartski planini na pokušino pravega ovčjega sira, pa na Predelu, da smo končno ugotovili, od kdaj ostanki kasarne in čemu spomenik z znamenitim levom, za konec pa še postanek ob Rabeljskem jezeru, v katerem se je ponosno ogledovala Jerebica, za katero upam, da tudi še to jesen pride na vrsto…nasmeh
Mangart Razgled čudovit že med vožno proti sedlu...Rombon, Jerebica, Kaninsko pogorje, Vrh Grubje, Žrd....1
Mangart Se že vzpenjamo...razgled pa že zdaj čudovit na Viš, Montaž...kaj bo šele na vrhu :-)2
Mangart Tamle gor gremo....3
Mangart Malo se je treba skloniti... :-)4
Mangart Malo pod vrhom...5
Mangart Del panorame z vrha...spredaj dominira Jalovec, zadaj seveda Triglav...6
Mangart Tudi ob sestopu kar nekaj jeklenic...7
Mangart Tole se pa danes tudi redko vidi....v okolici Strmca...13
andrejp
2.9.2011
Danes zjutraj od Belopeških, mimo bivaka Nogara na feratto in po slovenski na vrh. Mislim da sem bil danes prvi....potem pa po italijanski strani nazaj, zopet mimo bivaka in do Belopeških jezer. Super turca za današnje dopoldne.

lpa
SandiB
2.9.2011
Kakšne so kaj razmere Andrej, jaz imam namen iti, seveda če bodo vremenske razmere ugodne, v nedeljo.
andrejp
2.9.2011
razmere so bile vrhunske.sonček in zajla je povsod ok. škoda ker me je nekaj hecalo koleno, ker bi jo potegnu do Jalovca

uživaj...jutri je baje lepo vreme
a
4.9.2011
Tokrat malo drugače...danes na Mangrt iz Loške Koritnice.
Pot do V Koncu je malo po gozdu, malo po strugi in ob njej, potem na razpotju levo za Mangrt ( desno Kotovo sedlo) in do tu ni nobenih posebnosti, naprej pa je pot zanimivo speljana, večino časa poteka po strmih travah, naravnih ozkih policah, tako da sem bila kar vesela skale in zajle, preči strma pobočja, poskrbi da ne lenariš, saj se tudi pri vzponu spuščašvelik nasmeh...zadnji del poti se priključi italjanski in klasika do vrha. Ker pa se mi ni dalo sestopati po italijanski nazaj, sem šla kar po slovenski. Na koči je sledilo zasluženo kosilo in sokjezik, potem dobila še prevoz do doline(hvala), se še malo razhodila čez LK in že bila pri avtu.
Vreme zdržalo, čeprav razgledi bili bolj megleni, a dan je bil lepnasmeh
Mangart V Koncu1
Razturaž @rozka, razturaš!!
LP
nasmeh
ti tudi Jany, vidim, da si bil na dOnačkivelik nasmeh, hehe, lepo, lepo...mežikanje
Lisa
5.9.2011
Rozka - ti si pa "huda"! Po Slovenski doleek. Dokler imam možnost sestopa drugje, bom rekla "ne, hvala"velik nasmeh.
Gor ja, dol pa nenasmeh
Super si!nasmehnasmeh

Lp.
mukica
5.9.2011
VAAAAU,Rozka,tvoje pota so res huuuude neponovljive

za večino .Še moški del bi ti tžko sledil,kaj šele me...zadrega
Čestitkenasmeh
5.9.2011
Rozka, če sem prav razumel si šla na križišču pod Kotovim sedlom na levo proti Mangartu. To križišče mislim, da sem videl ko smo se z Jalovca spuščali prek Kota v Tamar. Ta pristop na Mangart na Hribi.net ni opisan ali pa se motim tudi o pristopu. Če ne letos ,ker se sezona vsaj za mene izteka, ker po snegu zaenkrat ne hodim, pa sigurno nasledno kopno sezono sigurno tudi na Mangart, ker sem po slovenski plezalni že šel gor in se vračal dol po italijanski nezahtevni.
slavi0902
tudi midva z možem sva 3.9.obiskala Mangart,tokrat malo drugače,pripeljala sva se do sedla,se najprej spustila do bivaka Nogara,,šla po ferati via Italjana in nadaljevala po Slovenski,sestopila pa po Italjanski
Mangart1
Mangart17
Mangart18
Hvalanasmeh
Hja, slovenska...je res treba biti previden predvsem zaradi ljudi, ki se vzpenjajo ter same krušljivosti in grušča na poti.
Drugače pa ja Velkavrh, to je pot, ki se iz Jalovca proti Tamarju odcepi levo na Kotovem sedlu in potem še nižje 1x desno za Mangrt...lepa in samotna potnasmeh
5.9.2011
@rozka, a je tisti odsek iz gozda do Ravnice še vedno hudourniška grapa, pred letom je bilo tudi precej podrtega drevja na poti, pa tudi nad Ravnico je odneslo del poti. Sicer pa je na vsej poti najbolj značilna "Huda škrbina" na katero se pride tudi, če se preči od bivaka čez MKM.
B2
6.9.2011
Igor pozdravljen!
Pred kratkim sem tudi sam bil v Loški koritnici. Skoraj vse je tako kot je bilo pred časom. Skozi gozd do Ravnice je še vedno hudourniška grapa in tudi podrto drevje je še tam. Se pa že vidi "nova" steza... Tudi odnešena pot nad ravnico je prav taka kot je bila... Kmalu nad razcepom Kotovo sedlo Mangart (bivak) je del poti takoj pod steno v dolžini kakih 20 m odnesel kamnit plaz... Mnogi pa ne vedo, da se takoj nad Ravnico (zložen kup kamenja) levo v gozd odcepi mulatera, ki ni markirana in je v sorazmerno dobrem stanju (na enem delu je sicer odnešena od hudournika, toda lahko prehodna)in nas po naravnih travnatih vesinah v ključih lahkotno pripelje na križišče pod bivakom na višini okrog 1900 m, kjer naletimo na markirano pot, ki smo jo prej zapustili pri kupu kamenja v Ravnici. Zelo lepa in zložna pot, zaiti nimamo kam. Priporočam!
6.9.2011
Hvala za obširen opis, malo me je začudilo, ker je @rozka napisala, da ni nobenih posebnostizavijanje z očmi Ker sem pred leti na celotni poti s kolegom obnovil markacije jo seveda dobro poznam, kot poznam tudi pot, ki jo priporočaš. Je pa tisti podor pod V Koncu Špica naredil kar veliko razdejanje V Koncu, veliko skal na poti, kot tudi vedno zasuti predel poti, ki ga omenjaš.
B2
7.9.2011
Igor hvala!
Mislim, da bi bilo dobro vsaj nakazati izhodišče mulatere, ki jo omenjam v prejšnjem opisu, da bi jo obiskovalci shodili in uporabljali in bi se na tak način izognili nevarnemu podoru. Tisti kup kamenja je premalo. Tudi sam prvič nisem vedel kaj pomeni... Ko sem šel z vrha, pa sem končal prav pri tem kupu... Zgoraj na podoru grozi še veliko skal... Kdor pa bi hotel po markirani poti iz Koritnice ali iz Kotovega sedla na Mangart ali bivak, bi pač moral prečkati nevarno mesto...
7.9.2011
Verjamem, da bi bilo dobro nakazati izhodišče, ampak jaz nisem pravi naslov.
a kdo pozna pot do Mangartskega sedla iz Belopeških, če Plazje, menda se gre po melišču gor, ampak je to vrjetno bolj zimski vzpon.