Mangart
IgorZlodej
20.2.2017
Sem "sekal" ovinke, ker se mi je mudilo na vrh, pa sva se zgrešila mežikanje.
S sedla na vrh dobre razmere, smuka pa tudi ni bila slaba.
Mangart z Mesnovke se ga lepo vidi1 Mangart črne vrage od Ibexa 94 sem pustil pod prvimi jeklenicami2 Mangart na senčni strani gore3 Mangart na vrhu4 Mangart Jezerska planina in Belopeška jezera spodaj5 Mangart ravno prav odpuščeno za uživaško smučanje6 Mangart vedno lep7
janez.novak
20.2.2017
Sem kar imel občutek, da si bil ti. Izkoristil si res odlične vremenske pogoje na gori, ki jo res dobro poznaš.
MANGRT
19.3.2017
S smučmi danes čez Mesnovko mimo stare koče do prvih jeklenic na italijanski poti. Tu nataknem dereze in skozi kamin naravnost na vrh.Povratek po grebenu in po severnem razu nazaj do smuči. Od tu se po odlični podlagi zapeljem pod Rdečo skalo skozi tunel in po cesti nazaj v dolino.
Mangart zelo slaba zima je bila1 Mangart ker ni snega je ozko in skok zoprn2 Mangart direktno proti vrhu3 Mangart pa je4 Mangart5 Mangart hagan expres čaka6 Mangart vrhunska podlaga7 Mangart stražar pred vhodom8 Mangart po cesti se pride najdlje a le še kakšen dan9
19.3.2017
Nekaj današnjih slik iz Mangarta, razmere za pešake niso najboljše, saj se nam je prediralo skoraj ves čas. Ampak sami pogledi, razgledi ti daje vedno novo in novo moč, tako smo/sem prišel v dolino boljše volje, kot zjutraj.nasmeh
Mangart1 Mangart2 Mangart3 Mangart4 Mangart5 Mangart6 Mangart7 Mangart8
20.3.2017
Ob tej uri bi šel čez Plazje, potem bi lahko rekel kaj je udiranjemežikanje
Srečno
Mangrt (19.03.17)
Pričakoval sem malo manj udiranja čez Plazje, a nekako je vseeno šlo.Malo nad sedlom si nadenem dereze in vse potrebno. Izberem direktno skozi ozek žleb, predhodnik s katerim se pozdraviva na daljavo je storil isto. Lahko bi bil ta smučar Mangrt. Skok je zdaj še ravno dovolj zalit. Dolgo več ne bo. Izstop malo bolj levo od križa. Sestop po "normalki", ki ni prav nič lahka. Pri vsakem koraku na prečnici moraš udariti po derezah zaradi delanja cokl. Nekaj je bilo še smučarjev. V dolino k jezerom je pa šlo malo hitreje.
Poročilo:
Mangart Plazje1 Mangart v grapi2 Mangart3 Mangart4 Mangart desna ožja zimska varijanta5 Mangart nad skokom6 Mangart izstop7 Mangart8 Mangart9 Mangart prečnica10 Mangart Vevnica in njeni kamerati11
20.3.2017
Mislim, da sem Mangrta srečal, ko se je spuščal, tebe smo zgrešil, vrjetno si že sestopal čez Plazje.
Opoldne sem bil pri avtu
MANGRT
20.3.2017
Lepo opravljena tura (redbull in ljubitelj gora). LG tebe sem pozdravi ko si luknjal po cesti pa si se mi zdel zelo slabe volje. Redbull midva si nisva mahala ker sem bil ob desetih že pri avtu. Križ na vrhu ima častno mesto tako kot Aljažev stolp in ni namenjen samovšečnosti.(slika 8)
MEHOVO
Lepo napisano MANGART glede Dejana,..al je treba kaj imeti v glav, da takih stvari ne počneš,..on je že večkrat pokazal to plat,..na žalostjezen
skalaš70
Bravo MANGRT!
grega_z_brega
21.3.2017
redbull, noge na križ in strela v rit eekzavijanje z očmi