seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Prečenje Pelcev
 Prečenje Pelcev
viharnik
13.9.2015
Se strinjam, tam se pač varuje.Tudi sam sem v dvojki za dol kar suveren, strmeje navzdol pa znajo plezati varno samo alpinisti, ki imajo neprimerno več izkušenj v skali in tudi potrebne kondicije.
Vsekakor ena od lepših tur v tem delu Julijcev! Posebej je lep greben Pinje, pravo uživaško plezanje. A nikakor tako lahkotno, kot ga omenja Rok. Pa trenirati je treba tudi za običajni vzpon na kakšnega daljšega dvatisočaka, ne samo za štirico.
13.9.2015
Zelo težak greben, zračen, na nekaj odsekih smo se varovali, sestop z vrha Pelca nad Klonicami potrebna velika previdnost. Če primerjam ta greben z Zeleniškim so Zeleniške za mene dost lažje, saj se ni bilo potrebno varovati.
mito3000
14.9.2015
Ker večino tur prehodim sam je jasno, da so mi taki vrhovi nedosegljivi. V družbi izkušenejših pa gre tudi kaj več kot je npr. Slovenska na Triglav, Zeleniške špice, čeprav je šlo tudi tu čez brez varovanja. Se mi pa zdi ta greben glede na informacije vseeno precej težji in bolj izpostavljen. Morda nekoč :-)
Dr.ejči
...in predvsem precej daljši od Zeleniških.
gandalf
19.7.2016
Na dobro nedeljsko napoved je stekla tura, ki je bila nekaj časa v planu in željah. Ni zastonj navedeno v opisu, da gre za eno izmed najveličastnejših in veliko poteznih prečenj. Turo smo izvedli od Škrbine za Gradom, kjer je v nedeljskem jutru pihal ledeno mrzel veter. Vendar smo se kaj kmalu ogreli v odlični skali in srca so nam poskočila ob čudovitih razgledih na vse strani. Na turi dejansko srečaš vse od prvovorstne skale, strmih trentarskih trav, ki so še posebej adrenalinske na vzponu na Zadnji Pelc. Zadnji Pelc smo ob pomoči vrvi prečili nad oknom in lepota ture se je približala konci. Sledil je le še sestop čez melišča pod Gubami ter po travah v smeri Zapotoka. Enkratno, sestop pa siten.
Prečenje Pelcev Od Špička proti Škrbini za Gradom 1 Prečenje Pelcev V smeri Bavšice2 Prečenje Pelcev Začetek grebena3 Prečenje Pelcev Krajši spust na Kloniškem Pelcu kjer je zavezan prusik.4 Prečenje Pelcev Prepadi na vse strani5 Prečenje Pelcev Vrh Kloniškega Pelca6 Prečenje Pelcev Nadaljevanje grebena7 Prečenje Pelcev Spust na grebenu med K. Pelcom in V.Pelcom8 Prečenje Pelcev Spust na grebenu med K. Pelcom in V.Pelcom9 Prečenje Pelcev Zahodni Julijci in Karnijci v ozadju10 Prečenje Pelcev Montaž in sosedi11 Prečenje Pelcev Spust med S. Pelcem in Z. Pelcem12 Prečenje Pelcev Vzpon na Zadnji Pelc po strmih travah, izpostavljeno in naklon okrog 70 stopinj13 Prečenje Pelcev Spust med vrhovoma Zadnjega Pelca, na okno in nato na južni vrh.14 Prečenje Pelcev Smer sestopa15
19.7.2016
Lušna turca. Lepo se da tudi pod oknom brez štrika po desni strani.
...preveč lahkotno si to napisal, na greben resnično samo tisti, ki imajo izkušnje in znajo z vrvjo.
JusAvgustin
Torej ti odpadeš...velik nasmeh
korl
velik nasmeh stara ljubezen res nikoli ne zarjavi
mailman
velik nasmeh
Ena od najlepših tur pri nas!
Samo, da ne bo kdo zares vzel tistih 70 stopinj na 13. sliki.mežikanje
20.7.2016
Juš tud ti si bil pred 10 leti popolni antitalent za vrvno tehniko, dokler nisi začel v AO. Greben smo lani trije prečli in sem bil z dvema, ki obvladata vrvno tehniko.
20.6.2017
Je bil v kratkem kdo gor?