seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Vogel-Šija-Rodica
 Vogel-Šija-Rodica
19.6.2013 - SuzanaM
Včeraj se v prijetni družbi v upanju na nekaj svežine zapeljem na smučišče Vogel in še naprej s sedežnico Orlove glave.
Na izhodišču je bilo že ob 8-ih zjutraj pošteno vroče in brez sapice. Sama na gondoli, sama na sedežnici in naprej do vrha Vogla.
Na poti nekaj manjših zaplat snega, ki pa se jih je lahko brez težav prehodilo ali obhodilo. Na najstrmejših delih poti je bilo kopno, tako da so dereze ostale v nahrbtniku. Sneg se je na žgočem soncu tako hitro topil, da so se stopinje že v nekaj minutah zabrisale. Čez kakšen dan bo pot verjetno v celoti kopna.

Z Vogla na Šijo srečava kar nekaj tujih turistov, od Šije do Rodice in naprej pa zopet uživava v samoti. Okoli 11-ih je pričelo malo pihati, veter se je čez dan še okrepil, tako da je hoja kljub žgočemu soncu postala bolj prijetna. Trije litri vode pa so komaj zadoščali do doline.

Pot je sicer zelo lepa in primerna za vse ljubitelje pohajkovanja po gorah, saj ni potrebno premagovati pretiranih višinskih metrov in trepetati na vsakem koraku. Medtem ko so bili možgani na paši, pa se oči kar niso mogle nagledati prekrasnega cvetja in razgledov, duša pa se je napolnila z mirom in lepotami čudovite narave.

Za konec poti še dobrih 1.400 višinskih metrov spusta do Bohinjskega jezera in zaslužena osvežitev.
Vogel-Šija-Rodica prvi pogled na vrh Vogla od hotela Ski 1 Vogel-Šija-Rodica začetek poti na gornji postaji sedežnice Orlove glave2 Vogel-Šija-Rodica vedno osupljivi pogled na verigo gora od Vogla do Bohinjskega Migovca3 Vogel-Šija-Rodica na poti še nekaj zaplat snega4 Vogel-Šija-Rodica proti modremu nebu5 Vogel-Šija-Rodica prekrasno cvetje na vsakem koraku6 Vogel-Šija-Rodica že bliže vrhu7 Vogel-Šija-Rodica od lani odlično zavarovana pot čez greben8 Vogel-Šija-Rodica pogled v zasneženo globel, po dnu se vije spodnja pot na Komno9 Vogel-Šija-Rodica10 Vogel-Šija-Rodica nadaljevanje poti pod severnim pobočjem Vogla, pot skoraj v celoti kopna, sicer tu brez derez ne bi bilo varno 11 Vogel-Šija-Rodica še zadnja zaplata snega tik pod sedlom med Voglom in Vrhom Krnic12 Vogel-Šija-Rodica razpotje na sedlu: Vogel, Planina Razor, Globoko, Komna, Hotel Ski13 Vogel-Šija-Rodica Žabiški Kuk, pod njim pot na Vogel s Planine Razor14 Vogel-Šija-Rodica15 Vogel-Šija-Rodica vrh Vogla s Triglavom v ozadju16 Vogel-Šija-Rodica veriga vrhov Tolminskih gora, levo v ozadju Krn in Vrh nad Peski17 Vogel-Šija-Rodica približano: Batognica, Krn in s soncem obsijani Vrh nad Peski18 Vogel-Šija-Rodica tik spodaj Razor planina, v ozadju v vročinskih meglicah Matajur 19 Vogel-Šija-Rodica od Krna do Triglava20 Vogel-Šija-Rodica pogled proti naslednjemu cilju, Šiji, za njo v premočni svetlobi za moj objektiv Rodica21 Vogel-Šija-Rodica nazaj po isti poti spust do sedla med Voglom in Vrhom Krnic22 Vogel-Šija-Rodica in nadaljevanje proti Šiji, prečenje pod grebenom Vogla v obratni smeri23 Vogel-Šija-Rodica pogled proti hotelu Ski24 Vogel-Šija-Rodica spust po grebenu, pogled na prepadno Tolminsko stran25 Vogel-Šija-Rodica pogled proti razpotju, odcep za Šijo desno v hrib 26 Vogel-Šija-Rodica od lani dobro urejena pot po sicer zelo krušljivem in strmem pobočju (približano)27 Vogel-Šija-Rodica odcep za Šijo28 Vogel-Šija-Rodica pot je dobro prestala zimo29 Vogel-Šija-Rodica30 Vogel-Šija-Rodica pogled navzdol (do lani je bil spust tukaj prav adrenalinski)31 Vogel-Šija-Rodica tančice nad Triglavom32 Vogel-Šija-Rodica zradi soparnega ozračja ostrina ni najboljša33 Vogel-Šija-Rodica pot se zmerno vzpenja proti Šiji34 Vogel-Šija-Rodica travnik pogačic35 Vogel-Šija-Rodica36 Vogel-Šija-Rodica pogled nazaj proti Voglu37 Vogel-Šija-Rodica ob poti38 Vogel-Šija-Rodica ko se pot položi, zavijemo z označene poti na stezico, ki se vzpne na greben Šije39 Vogel-Šija-Rodica kot v pravljici40 Vogel-Šija-Rodica41 Vogel-Šija-Rodica pogled nazaj na verigo vrhov od najnižjega prevala Globoko do najvišjega Vrha nad Škrbino in zelenega Bohinjskega Migovca42 Vogel-Šija-Rodica še nekaj korakov do vrha Šije, v ozadju Rodica43 Vogel-Šija-Rodica pogled nazaj proti Voglu 44 Vogel-Šija-Rodica lepo vidna pot čez nekaj Suh do Rodice45 Vogel-Šija-Rodica na nebu nekaj  jadralcev46 Vogel-Šija-Rodica razpotje na sedlu pod Šijo47 Vogel-Šija-Rodica prečenje pobočij pod Šijo, pot skoraj v celoti kopna48 Vogel-Šija-Rodica cvetoča pobočja Pod Šijo49 Vogel-Šija-Rodica puhaste glavice50 Vogel-Šija-Rodica ena od dveh snežnih zaplat na poti51 Vogel-Šija-Rodica svetoča sončeca52 Vogel-Šija-Rodica bele princeske53 Vogel-Šija-Rodica pogled nazaj proti Šiji54 Vogel-Šija-Rodica pogled proti planini Suha55 Vogel-Šija-Rodica nadaljevanje poti proti Čez Suho56 Vogel-Šija-Rodica cvetoče preproge57 Vogel-Šija-Rodica58 Vogel-Šija-Rodica pogled nazaj proti Voglu in Šiji59 Vogel-Šija-Rodica odcep za Planino Suha60 Vogel-Šija-Rodica le kaj bi gledala, ko vse žari v neopisljivi lepoti61 Vogel-Šija-Rodica62 Vogel-Šija-Rodica63 Vogel-Šija-Rodica64 Vogel-Šija-Rodica65 Vogel-Šija-Rodica66 Vogel-Šija-Rodica67 Vogel-Šija-Rodica vročina je res huda, še dobro da je nekaj snega za ohladitev68 Vogel-Šija-Rodica69 Vogel-Šija-Rodica70 Vogel-Šija-Rodica priključek poti iz vasi Rut71 Vogel-Šija-Rodica tik pod vrhom72 Vogel-Šija-Rodica lepo narezane skale na poti73 Vogel-Šija-Rodica strmo padajoča pobočja Suhe Rodice na poti do Črne prsti74 Vogel-Šija-Rodica zeleni vrh Rodice75 Vogel-Šija-Rodica76 Vogel-Šija-Rodica nadaljevanje poti proti Črni prsti (Raskovec, Matajurski vrh, Suha Rodica)77 Vogel-Šija-Rodica Bohinjsko jezero, Triglav s sosedi že zavit v oblake78 Vogel-Šija-Rodica nad glavo zajadra zmajar79 Vogel-Šija-Rodica do cilja še spust za 1430 višinskih metrov80 Vogel-Šija-Rodica nadaljevnaje po grebenu do sedla z Malo Rodico81 Vogel-Šija-Rodica82 Vogel-Šija-Rodica83 Vogel-Šija-Rodica v grabnu med Lepo Suho in Malo Rodico še velika zaplata snega, ki še kako prav pride za osvežitev84 Vogel-Šija-Rodica pogled proti vrhu Rodice85 Vogel-Šija-Rodica86 Vogel-Šija-Rodica nadaljevanje po neoznačeni poti proti planini Suha87 Vogel-Šija-Rodica priključek na označeno pot s planine Suha88 Vogel-Šija-Rodica nad planino Suha89 Vogel-Šija-Rodica po dolgi zimi ozelenela planina že nudi sočno pašo 90 Vogel-Šija-Rodica91 Vogel-Šija-Rodica92 Vogel-Šija-Rodica za konec osvežitev v jezeru93 Vogel-Šija-Rodica94 Vogel-Šija-Rodica95 Vogel-Šija-Rodica96 Vogel-Šija-Rodica97
SuzanaM
25.9.2014
Napovedana jasnina me je na prvi jesenski dan zvabila na Spodnje Bohinjske gore. S hojo sem pričela pri hotelu Ski na Rjavi skali, od kjer sem se najprej spustila do planine Zadnji Vogel, nato pa povzpela na Vogel. Okoli 11.00 ure so se že pričeli nabirati oblaki in namesto napovedane jasnine so se s Primorske strani začele valiti megle. Kot običajno jih je greben Spodnje Bohinjskih gora večinoma uspešno zadrževal in je Gorenjska s Triglavom ostala v soncu.
Moja pot pa se je v oblakih nadaljevala na Šijo in naprej do sedla Čez Suho. Za Rodico, ki se je na trenutke le kazala iz meglic, je zmanjkalo časa. Tako sem se spustila do planine Suha in naprej do Bohinjskega jezera.
Lep, spokojen dan. Do 12.00 ure sem uživala v prijetni samoti. V nadaljevanju pa sem srečala le peščico pohodnikov.
Vogel-Šija-Rodica spokojno jutro v Ukancu1 Vogel-Šija-Rodica2 Vogel-Šija-Rodica hotel Ski na Rjavi skali3 Vogel-Šija-Rodica skozi  meglo nad jezerom so prodirali prvi sončni žarki 4 Vogel-Šija-Rodica na prvi vožnji ob 8.00 sem bila poleg osebja z Vogla edina potnica5 Vogel-Šija-Rodica razkošje modrine skozi meglene koprene6 Vogel-Šija-Rodica val megle je razkril Bohinjsko jezero7 Vogel-Šija-Rodica8 Vogel-Šija-Rodica macesen še pozira (žal se je na pol že posušil)9 Vogel-Šija-Rodica tokrat sem izbrala pot čez pl. Zadnji Vogel10 Vogel-Šija-Rodica jesensko razkošje11 Vogel-Šija-Rodica v soncu bleščeči Vogel12 Vogel-Šija-Rodica13 Vogel-Šija-Rodica14 Vogel-Šija-Rodica planina Zadnji Vogel15 Vogel-Šija-Rodica16 Vogel-Šija-Rodica17 Vogel-Šija-Rodica naskok na vrh18 Vogel-Šija-Rodica pogled nazaj19 Vogel-Šija-Rodica20 Vogel-Šija-Rodica21 Vogel-Šija-Rodica22 Vogel-Šija-Rodica z Vratc do Snežnika čez koprene meglic23 Vogel-Šija-Rodica24 Vogel-Šija-Rodica pogled nazaj, v ozadju Rodica25 Vogel-Šija-Rodica že bliže vrhu Vogla26 Vogel-Šija-Rodica vzpon čez greben27 Vogel-Šija-Rodica pot odlično zavarovana28 Vogel-Šija-Rodica29 Vogel-Šija-Rodica30 Vogel-Šija-Rodica od letos dodatno utrjena pot31 Vogel-Šija-Rodica nadaljevanje grebena Sp. Bohinjskih gora in razkošni razgledi na zahodne Julijce32 Vogel-Šija-Rodica Kobilja glava in Žabiški Kuk33 Vogel-Šija-Rodica34 Vogel-Šija-Rodica pogled navzdol v smeri prihoda do pl. Zad. Vogel in hotela Ski 35 Vogel-Šija-Rodica Šija in Rodica36 Vogel-Šija-Rodica pogled do pl. Razor, Matajurja, Krna in Vrha nad Peski37 Vogel-Šija-Rodica pl. Razor38 Vogel-Šija-Rodica Krnsko pogorje s Krnom, Batognico in Vrhom nad Peski39 Vogel-Šija-Rodica Matajur z Dolomiti v ozadju40 Vogel-Šija-Rodica piramidasti Kozlov rob nad Tolminom41 Vogel-Šija-Rodica pogled proti Kanjavcu in Triglavu42 Vogel-Šija-Rodica43 Vogel-Šija-Rodica nazaj čez greben proti Šiji44 Vogel-Šija-Rodica pogled na Primorsko stran45 Vogel-Šija-Rodica pot proti Šiji se strmo vzpne 46 Vogel-Šija-Rodica pot na strmini še vedno dobro podprta47 Vogel-Šija-Rodica48 Vogel-Šija-Rodica pogled navzdol49 Vogel-Šija-Rodica pogled nazaj proti Voglu v trenutku razjasnitve50 Vogel-Šija-Rodica greben Sp. Bohinjskih gora je dobro držal oblake in meglo s Primorske strani51 Vogel-Šija-Rodica proti vrhu Šije52 Vogel-Šija-Rodica z vrha Šije proti Rodici v oblaku53 Vogel-Šija-Rodica bleščeči Triglav pod oblakom54 Vogel-Šija-Rodica55 Vogel-Šija-Rodica na vrhu Očaka ob 13.5256 Vogel-Šija-Rodica Bohinjska Bistrica pod pokrovom oblakov57 Vogel-Šija-Rodica58 Vogel-Šija-Rodica nadaljevanje pod Šijo proti sedlu Čez Suho59 Vogel-Šija-Rodica s sedla Čez Suho proti Voglu in Šiji60 Vogel-Šija-Rodica trate so še polne odcvetelih planik61 Vogel-Šija-Rodica za trenutek  je pogledal iz oblakov tudi vrh Rodice 62 Vogel-Šija-Rodica tokrat le še pot v dolino63 Vogel-Šija-Rodica strm spust do s soncem obsijane planine Suha64 Vogel-Šija-Rodica65 Vogel-Šija-Rodica66 Vogel-Šija-Rodica67 Vogel-Šija-Rodica68 Vogel-Šija-Rodica star prehod čez potok Suha je lani odnesla povodenj, nov prehod pa ovira podrta smreka 69 Vogel-Šija-Rodica razpotje na cesti pod hotelom Bellevue70 Vogel-Šija-Rodica71 Vogel-Šija-Rodica Dom na Komni72 Vogel-Šija-Rodica73 Vogel-Šija-Rodica74 Vogel-Šija-Rodica75
Crazy climber
18.7.2017
Danes sva prehodila pot Orlove glave - Rodica - Vogel - Orlove glave. Prekrasen dan, vreme je kot skoraj vedno zjutraj bilo sijajno, videlo se je od Montaža, Viša, Kanina, Rombona, in Bavškega Grintavca vse do Rjavine, Viševnika, Debele Peči in do planin na Pokljuki. Kasneje se je vreme "sfižilo" in Triglav se je zakril. Meja oblakov se je skos zadrževala med 2600 - 2700 m. Štirisedo sva za las ujela, pelje od 8.00 - 16.00, midva sva se nanjo usedla ob 15.59! Super tura, vam jo toplo priporočam mežikanje, LP
bogi
19.7.2017
V ponedeljek sva prehodila od Orlove glave na Šijo, Vogel ter spust na Razor planino. Od tam sva se vračala po isti poti do Šije, ter nato nadaljevala na Rodico in Črno prst, kjer sva prenočila. Naslednji dan pa je sledil spust mimo Orožnove koče v Boh. Bistrico.
Poti so brez posebnosti, le dosti tekočine je potrebno za celodnevno hojo. Ob poti obilo cvetja, domačih in divjih živali tako, da ni dolg čas.
Kot je že predhodnik napisal: "super tura"!
Vogel-Šija-Rodica še na nihalki1 Vogel-Šija-Rodica pod Šijo  proti Voglu2 Vogel-Šija-Rodica pod Voglom3 Vogel-Šija-Rodica na sedlu4 Vogel-Šija-Rodica na Voglu 1922 m5 Vogel-Šija-Rodica  600 višincev nižje Razor planina6 Vogel-Šija-Rodica ob poti7 Vogel-Šija-Rodica Koča na planini Razor 1315 m8 Vogel-Šija-Rodica radovednež...9 Vogel-Šija-Rodica nazaj proti Voglu in Črni prsti10 Vogel-Šija-Rodica ob poti na paši11 Vogel-Šija-Rodica svizec na odmoru12 Vogel-Šija-Rodica vse polno jih je13 Vogel-Šija-Rodica proti Šiji14 Vogel-Šija-Rodica ovce iščejo senco15 Vogel-Šija-Rodica v ozadju Rodica - še kar daleč16 Vogel-Šija-Rodica Šija že daleč zadaj17 Vogel-Šija-Rodica čreda krav pod Rodico18 Vogel-Šija-Rodica na Rodici  1966 m19 Vogel-Šija-Rodica greben proti Črni prsti 20 Vogel-Šija-Rodica menjajo se skale in travniki21 Vogel-Šija-Rodica ponekod je pot zahtevna22 Vogel-Šija-Rodica končno na vidiku Črna prst23 Vogel-Šija-Rodica vse daljše sence, desno Porezn24 Vogel-Šija-Rodica cilj se še kar  odmika...25 Vogel-Šija-Rodica še zadnji vzpon pred kočo 26 Vogel-Šija-Rodica27 Vogel-Šija-Rodica sonce se poslavlja od lepega dne28 Vogel-Šija-Rodica Dom na Črni prsti 1844 m29 Vogel-Šija-Rodica za dobro jutro še na vrh30 Vogel-Šija-Rodica Vrh Črne prsti31 Vogel-Šija-Rodica proti dolini32 Vogel-Šija-Rodica pogled na Črno prst33 Vogel-Šija-Rodica pogled na Orožnovo kočo in Boh. Bistrico34 Vogel-Šija-Rodica lepo urejena botanična pot za Liscem35 Vogel-Šija-Rodica pri Orožnovi koči36 Vogel-Šija-Rodica Triglav v meglicah37 Vogel-Šija-Rodica po gozdu v dolino38
rifnik
7.11.2018
Pozdravljeni.Mene zanima če je na Rodico in Voglu žig,oz.kje je če ga ni mogoče na vrhu.Hvala
valerija112
Žig je na obeh vrhovih,rabiš pa blazinico.