Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Skutnik-Monte Guarda 1721m
 Skutnik-Monte Guarda 1721m
palček plezalček
20.5.2018
Južni obronki Rezije zapirajo dolino z nizom hribov, ki jih je zelo enostavno prečiti, zato si je bilo potep zanimivo popestriti z obiskom prav vsakega poimenovanega in nepoimenovanega kuclja. Resda tovrsten ‘gor-dol’ podaljša hojo in da sem na markirano stezo večkrat gledala navzdol bodisi z leve bodisi z desne ter se zaradi neubadanja z iskanjem prehodov in lažjega sveta hitro znašla v strmini, katere tudi trentarski hribi ne bi mogli prezirljivo ošvrkniti.

Pot mokra, na gozdnem delu grebena mastna, kar sem izkoristila pri spustu s Kile, kjer je šlo dričanje skoraj tako dobro kot po snežni ‘flanki’, vse dokler nisem ‘fiiiiiiju’ poletela v zrak in na trdo pristala na boku mrk pogled

Pomlad nad dolino zverinic se je razbohotila v mnogoterih odtenkih rumene, roza, rdeče, vijolične in seveda zelene ter nezadržno vabi s svojo prijazno tihoto.
Skutnik-Monte Guarda 1721m Od Velike Babe do Skutnika1
Skutnik-Monte Guarda 1721m Proti vrhu Kile8
Skutnik-Monte Guarda 1721m Prehojeni greben s Kile9
Skutnik-Monte Guarda 1721m Vreme se bo skujalo10
Skutnik-Monte Guarda 1721m Bezgova prstasta kukavica? Vprašanje za poznavalce...11
Skutnik-Monte Guarda 1721m Muzci z Javorjem (Monte Lavara) z Monte Stregone-ja (Strijunawo)12
Skutnik-Monte Guarda 1721m On v eno, jaz v drugo smer13
Skutnik-Monte Guarda 1721m Vrh Nizkega vrha14
Skutnik-Monte Guarda 1721m Pisimoni, Crostis, Zuc dal Bor in druga gospoda15
navdušena
9.6.2018
Krasno. Po kateri poti si šla in koliko časa je potrebno za turo?
palček plezalček
11.6.2018
Od parkirišča pod planino Kot/Casera Coot po poti CAI 741 in proti vrhu Skutnika po levi različici poti. Z vrha nadaljevanje po CAI 731, ko se je pot držala grebena, kjer se ni, sem sledila grebenu. Brezpotni deli niso orientacijsko zahtevni in mnogokje so uhojeni, a najde se svet, kjer kolenogriz ne uide. Sestopila sem na planino Njivica/Stavoli Gnivizza. Do tod je moj potep zarisan na sliki. Naprej sem nadaljevala po cesti proti Vasi Liščace, tj. proti Z, ki nato se obrne proti S, torej proti Reziji.

Za zarisani del poti sem z vsemi postanki in fotkanjem potrebovala cca. 4h30min. Po cesti se pa tudi lepo nahodiš. Če vas bo šlo več, sta avto na izhodišču in drugi na koncu poti več kot dobrodošla, če ni možno iti z dvema voziloma, menim, da je Funnyboyeva taktika s kolesom super (link na prejšnji strani).
Skutnik-Monte Guarda 1721m1
navdušena
12.6.2018
Hvala za info, palček plezalček!
Edina
27.6.2018
Greben, ki se nam je jeseni izmuzni, nas je pričakal v vsem svojem sijaju. Potka še vedno nezahtevna, razgledna, navdušujoča ...
Priporočamo in seveda srečno na potkahnasmeh
darinka4
8.11.2019
Skutnik 7. 11. 2019. Včerajšnji dan je bil brez dežja. Vsaj na poti iz Učje na Skutnik. Ob 8 smih sva pričela s hojo in potrebovala ravno toliko časa kolikor je spodaj pisalo. Tri ure petištirideset minut. Lepo speljana pot , ki pelje proti vrhu po razgledenem grebenu. Od spodaj se je videlo malo poprhano s snegom. A zaadnji del poti sva hodila v snegu. Gamaše so prišle prav. Oblaki so potovali . Enkrat modrina pa spet megla. In pod vrhom se je bilo treba obleči , ker je zahladilo. Kljub snegu je bila pot vidna tudi kakšna markacija je pokukala ven. Na vrhu sva imela družbo kakšnih desetih starejših upokojencev iz Udin so rekli da so , ki so prišli za nama. Eden je imel 80 let. Kar glasni so bili. Prišli so po drugi poti kot midva. Sestopila sva po isti poti. Imela sva zgaženo . Le previdno je bilo treba navzdol zaradi mokrote na poti. Vas Učja pa deluje kot izumrla. Nikjer nobenega. Le vodo se sliši ko teče v korito.