Loška Koritnica - Plešivec
1.8.2011 - turbo
Ni lepšega, kot da zjutraj stopiš iz spalnice (na prosto !) in imaš na dosegu roke (noge?) Triglav. In tudi Pihavec s Šplevto ni od muh. Takle "mamo" tu v Zadnjici, ni kaj. Napoved je obetala, tako da ne vem, kdo je brcnil v temo. Razvoj vremena in nepričakovana motnja ali tisti, ki so vreme napovedali. Drugače pa, zjutraj avto pred rampo in pot pod noge. Vreme že pred osmo ni bilo obetavno, da se bo pa v tak poden sprevrglo, pa niti v sanjah. Jeklenice in klini pridejo še kako prav, je kar izpostavljen spodnji del. Višje pa, nekaj med brezpotjem in pragozdom. Trave in grmičevje do podpazduhe, skale vlažne, ne vidiš kam stopiš . . . Skratka, od izstopa zavarovanega dela, do melišč pod sedlom, je treba biti kar pozoren, ker se stezica precej težko sledi. Na vrhu Plešivca je začelo škropiti, od sedla navzdol in vse do povratka v dolino in naprej do začasnega doma v Zadnjici pa je pošteno scalo. Tako moker tudi s pod tuša redkokdaj pridem. Ne glede na vreme izvrstna tura. In še počutil sem se zelo, zelo domače. Tako kot me je že nekajkrat pralo v Loški steni in tudi danes, me drugje še ni.
rozka
14.10.2011
Zjutraj kolo peljem v Bavšico in z avtom nazaj v Loško koritnico, kjer v jutranjem hladu že hitim na sonček, ki pa je seveda še dalečnasmeh. Začetni del po cesti hitro mine, tudi pot z zajlami in jeklenicami me kmalu pripelje na že dolgo "nepokošeno" potkojezik, a imam srečo, vsa trava, listje, skale...vse je suho, ker če ne bi verjetno izgledala kot izpod tušavelik nasmeh...malo pred sedlom Čez Brežice in vse do vrha Plešivca pa je pihal močan in zelooo mrzel veter, tako da so skoraj vse fotke danes z vrha nastale v ležečem ali sedečem položajuvelik nasmeh. Uh, razgledi pa spet samo zame-posebna izdaja, hehe. Sestop do sedla in po markirani poti mimo lovske koče in planine Bala do Bavšice, kjer je kolo še kar čakalomežikanje...mene pa še 13km vzpona do avtaeek
Celotna pot je markirana, razen vzpon na Plešivec iz sedla, vendar nisem imela težav s sledljivostjo stezice, snežne razmere, hmmm, nimam kaj napisti, ker jih ni, razen par flikc snega. Dan jasen, na vrhu mrzel, zelo vetroven, a hkrati zelo razgleden, nižje pa me je grelo sonce...nasmeh
Loška Koritnica - Plešivec hja, kako bi se bilo vsaj 1x super po tej cesti peljati, hehe1 Loška Koritnica - Plešivec pa smo spet na kupu;)))2 Loška Koritnica - Plešivec razpotje...moja pot gre desno3 Loška Koritnica - Plešivec strma pot, zavarovana 4 Loška Koritnica - Plešivec Loška koritnica5 Loška Koritnica - Plešivec ja, ja to je pot 6 Loška Koritnica - Plešivec proti sedlu Čez Brežiče7 Loška Koritnica - Plešivec gamsi8 Loška Koritnica - Plešivec iz sedla desno zagrizem v strmino9 Loška Koritnica - Plešivec pogled na prehojeno brez-pot10 Loška Koritnica - Plešivec uh, od višine se zvrti, ko vidiš dolino daleččččč11 Loška Koritnica - Plešivec z vrha Plešivca, JAlovec zadaj12 Loška Koritnica - Plešivec Mangrt13 Loška Koritnica - Plešivec zahodni julijci14 Loška Koritnica - Plešivec izstopa Briceljk, zadaj Kanin15 Loška Koritnica - Plešivec sosednji Pelci16 Loška Koritnica - Plešivec utrinek17 Loška Koritnica - Plešivec to je prava Špička18 Loška Koritnica - Plešivec proti planini Bala19 Loška Koritnica - Plešivec utrinek20 Loška Koritnica - Plešivec danes že prehojeno21 Loška Koritnica - Plešivec pot22 Loška Koritnica - Plešivec zapuščena23 Loška Koritnica - Plešivec pot čez Logje24 Loška Koritnica - Plešivec prelepa Bavšica25 Loška Koritnica - Plešivec utrinek26
mitjapelc
14.10.2011
Pridna @rozka, pridna. Imaš energije za mali teš6 in nič te ne ustavi ali bremza. Prav je tako, ker mlada jadrnica s starimi jadri bi po bovškem slabo lovila veter velik nasmehvelik nasmeh
rozka
hahaha...hvala, so taki dnevi, da je kar treba kam višjenasmeh
8.9.2013
Dlje časa sem že imel v mislih ta vzpon, danes je prišel dan in sem se odpravil iz Loške Koritnice, po plezalnem delu, čez Brežice na vrh Plešivca. Plezalni del me je navdušil, skale so bile mal mokre. Višje pot postane lažja, samo pohodna varianta, mal zaraščena pot, med potjo se mal posladkam z jagodam, nato pa naprej, počasi. Razgledi so bile ves čas fenomenalni, ker tu še nisem hodil, višje zagledam kozoroge a jih moj vzpon ne zmoti. Na sedlcu grem desno v smeri Plešivca, pogledi na Pihavce, Pelce, Loško steno. Na vrhu malo pihalo, mrzlo ni bilo, so bili pa vrhovi v oblakih, občasno se mal zvidrilo, mal pod vrhom zavetje, tam posedim in opazujem razglede, meglice. Po kakšni uri se počasi odpravim nazaj v smeri prihoda. Naj še tole omenim, mogoče bi naredil krožno pot čez Jalovec a vožnja do tja čez Cerkno-Tolmin-Bovec je dolga in ravno tako je čez Jalovec predolga. Še se vrnem v tiste konce.
Loška Koritnica - Plešivec Loška stena1 Loška Koritnica - Plešivec Jerebica2 Loška Koritnica - Plešivec plezalni del3 Loška Koritnica - Plešivec strma4 Loška Koritnica - Plešivec5 Loška Koritnica - Plešivec plezalni del6 Loška Koritnica - Plešivec plezalni del7 Loška Koritnica - Plešivec Plešivec8 Loška Koritnica - Plešivec9 Loška Koritnica - Plešivec10 Loška Koritnica - Plešivec11 Loška Koritnica - Plešivec ...12 Loška Koritnica - Plešivec Jalovec13 Loška Koritnica - Plešivec Loška stena14 Loška Koritnica - Plešivec Pihavci15 Loška Koritnica - Plešivec Pelc nad Klonicami, Pelci, pot Špiček...16 Loška Koritnica - Plešivec Jalovec17 Loška Koritnica - Plešivec Loška stena18 Loška Koritnica - Plešivec Montaževa skupina19 Loška Koritnica - Plešivec20 Loška Koritnica - Plešivec zaraščeno21 Loška Koritnica - Plešivec kačon22 Loška Koritnica - Plešivec Mangart23
8.9.2013
Pri 12. sliki si dodal tri pikice. Si imel v mislih...?
Loška Koritnica - Plešivec1
8.9.2013
Nekak takole gre pot, približno:
Loška Koritnica - Plešivec1
9.9.2013
Še en kratek video z vrha: http://www.youtube.com/watch?v=f7QtbK2myXs&feature=youtu.be