Visoki Mavrinc
19.8.2010 - skala123
Kratka,primerna za družinske sprehode.Pot ni markirana,je pa zelo lepo shojena.Z vrha zelo lepi pogledi na okoliške vrhove.Lep pozdrav
Visoki  Mavrinc1 Visoki  Mavrinc2 Visoki  Mavrinc3 Visoki  Mavrinc4 Visoki  Mavrinc5 Visoki  Mavrinc6
Jože.
12.12.2010
Parkiram nad drugim ovinkom, na parkirišču, ki je spluženo. Stopinje v snegu kažejo, da je nekdo že šel proti vrhu. Kmalu srečam pohodnika, ki pove, da prihaja s Škrbinjeka. Se pravi, da bo treba na "celo" na vrh. Ker je že kar nekaj časa, ko sem šel po tej poti, (takrat v kopnem) je bila hoja bolj po spominu, kajti pot ni markirana, še manj, da bi se v snegu videli kakšni možici. Pršiča je dobrih deset centimetrov na zmrznjeni podlagi, ki pa se ni predirala, vsaj pri vzponu se ni. Se mi je pa parkrat malo pred vrhom pošteno udrlo (da ne rečem do kje). Malo neroden je le prehod preko grape, ki je večinoma prekrita s snegom, tako, da je treba pazit, da ne stopiš v prazno, oziroma v vodo. Pazljivost tudi na sedlu, kjer so s snegom prekrite korenine zelo gladke. Na vrhu pa razgledi, kot vedno, čudoviti. Sestopil bi lahko do Koče na Gozdu, ampak ker je treba potem nazaj po cesti, se raje spustim po poti vzpona. Res da se Mavrinc ne ponaša z nevem kakšno višino, je pa le vreden obiska.
Visoki  Mavrinc začetek poti na levi1 Visoki  Mavrinc preko potočka2 Visoki  Mavrinc pod snegom je prodišče3 Visoki  Mavrinc če se obrneš nazaj4 Visoki  Mavrinc proti sedlu5 Visoki  Mavrinc malo pod vrhom6 Visoki  Mavrinc zadnji metri7 Visoki  Mavrinc vrh8 Visoki  Mavrinc Špik9 Visoki  Mavrinc kraljica10 Visoki  Mavrinc Razor 11 Visoki  Mavrinc Prisank12 Visoki  Mavrinc proti Vršiču, zadaj Bavški Grintavec13 Visoki  Mavrinc MM14 Visoki  Mavrinc Kumlehova glava15 Visoki  Mavrinc Veliki Kumleh16 Visoki  Mavrinc Koča na Gozdu - kar precej obiska17 Visoki  Mavrinc18
Jože.
5.2.2011
Danes pa še enkrat na Mavrinc, tokrat po najkrajši poti, od Koče na Gozdu. Za zadnji vzpon proti sedlu in naprej do vrha priporočljive male dereze, ker je pot na nekaterih delih poledenela. O vremenu bodo pa slike povedale mrk pogled
Visoki  Mavrinc PP (pot od Planice do Pokljuke)1 Visoki  Mavrinc proti vrhu2 Visoki  Mavrinc zadnji metri3 Visoki  Mavrinc vrh4 Visoki  Mavrinc Špik, (levo Frdamane police)5 Visoki  Mavrinc Škrlatica6 Visoki  Mavrinc Razor7 Visoki  Mavrinc Prisank (ali Prisojnik)8 Visoki  Mavrinc Poštarski dom pod Vršičem, zadaj Bavški Grintavec9 Visoki  Mavrinc Mala Mojstrovka10 Visoki  Mavrinc mravljinci proti Grebencu11 Visoki  Mavrinc Robičje12 Visoki  Mavrinc Koča na Gozdu13
MajaO
21.11.2011
LidijaJesih
2.6.2013
Končno spet vsaj s pogledi na naših lepih vrhovih. Končno je spet vsaj zrak prav dišal. S Koče na gozdu sva se vzpela na Visoki Mavrinc, potem pa se spustila še do Krnice in stopila do Koče v Krnici (mi gre dobro tole razkazovanje naših lepot, res :jeziknasmeh. Kar sva prehodila je kopno, tudi Kumlehov glava nima snega, višje gori pa je še kar zimsko. Koča odprta, je pa kar naprej bobnelo, saj se gore še čistijo. Oskrbnik pravi, da so še par dni nazaj imeli 20 cm snega... ampak, narava že ve menda, mi pa se nimamo kaj pritoževati. Ujetega tiča tožba....
Visoki  Mavrinc Oznake p.p. so se razmnožile, ali se motim?1 Visoki  Mavrinc sprva še malo oblačno, pogled tja proti Mojstrovkam in Robičevju2 Visoki  Mavrinc Ajdovska deklica od tu nima prav najlepšega profila, je pa v družbi veliko slapičev3 Visoki  Mavrinc Mojstrovke v zimski obleki4 Visoki  Mavrinc Tudi Špik in podložniki še ne spoštujejo poletja5 Visoki  Mavrinc Špik6 Visoki  Mavrinc poplazeno7 Visoki  Mavrinc lep je Prisojnik, s pajčolanom še posebej8 Visoki  Mavrinc pa se je le sčistilo, Mojstrovke kar zasijejo9 Visoki  Mavrinc Križ na Mavrincu, zadaj Kumlehova glava10 Visoki  Mavrinc tam je pa avtek spodaj11 Visoki  Mavrinc o, pa je le dovolil pogled nase, Razor12 Visoki  Mavrinc na spodnjem parkirišču proti Krnici nov vodnjak, o kako prav bo prišel poleti13 Visoki  Mavrinc pogled z mostička14 Visoki  Mavrinc Lepo počivališče imajo umrli v gorah tule15 Visoki  Mavrinc Koča v Krnici, odprta, razgledna16 Visoki  Mavrinc plaz z Dovškega Gamsovca 17 Visoki  Mavrinc nazadnje se pokaže še Škrlatica z Rakovo špico in Rogljico. Očarljivo18 Visoki  Mavrinc Pa pejva domov, tamle gor sva pa danes že bila. :)19
5.4.2014

... Že na začetku vršiške ceste podrto drevje, ki čaka na čiščenje. Sledi več metrov visokega plazu malo pred Mihovim domom. Tudi kakšen kopen del ceste se najde vmes. Večinoma pa je sneg, za pešake bolj slaba pot. Cesta verjetno še nekaj časa ne bo prevozna. Po gozdu bo sedaj, za nami kar dobra sled. Proti vrhu zaradi opasti težaven dostop. Križ je polomljen, klopca globoko pod snegom. Pa še mrzel veter nam je delal družbo, kar ni običajno za Mavrinc. Vedno je bilo lepo prijetno brezvetrje tam na gori. Poleti lahek izlet je lahko pozimi kar težaven. Prav so prišle dereze in krpljenasmeh
Visoki  Mavrinc  - Podrto drevje že na začetku vršiške ceste1 Visoki  Mavrinc  - Sledi visokega plazu2 Visoki  Mavrinc - Mihov dom je odprt3 Visoki  Mavrinc  - Zanimiv jedilnik,( ga vzameš dol, pa neseš v kuhinjo)4 Visoki  Mavrinc - Ruska kapelica5 Visoki  Mavrinc - Prisojnikovo okno6 Visoki  Mavrinc - Mojstrovka in Robičevje7 Visoki  Mavrinc  - Opasti pod vrhom8 Visoki  Mavrinc - Previdno navzgor9 Visoki  Mavrinc  - Kumlehova glava10 Visoki  Mavrinc  - Razgledi od Frdamanih polic do ......vedno bolj zamegljeni11 Visoki  Mavrinc - Pogled na jezero Jasna v Kr.Gori12 Visoki  Mavrinc - Križ ni prenesel težo snega te zime13 Visoki  Mavrinc - Čez gore so se valile meglice, kot slapovi, lepo za pogledat.14 Visoki  Mavrinc  - Nazaj je bilo še težje15 Visoki  Mavrinc - Tudi kakšen teloh je v zavetju smrek pokazal svoj lepi cvet16
Bandzo
21.6.2014
Zelo bi bil vesel in hvaležen, če bi lahko kdo posredoval informacije o stanju poti in markacij na Visoki Mavrinc.

Hvala in LP,
Ben
lepenatka
21.6.2014
Pot na V. Mavrinc ni markirana, vsaj ta ne,po kateri sem šla jaz. Je pa dobro shojena. Pred kakim mesecem sem šla po poti, ki se začne malo pog Kočo na gozdu.

13.4.2015
Zelo bi bil hvaležen če bi imel kdo frišno sliko od pobočja nad Pišenco iz Visokega Mavrinca. Predvsem od Lipnih prodov naprej proti Kačjemu grabnu.

LP
Janez Seliškar
Mogoče Ti kaj pomaga:
Visoki  Mavrinc 12.04.1 Visoki  Mavrinc 12.04.2
ful! Hvala.
20.1.2016

.... Lep razglednik, snega skoraj nič, kratko pa luštno...nasmeh

Visoki  Mavrinc  -Prisank 1 Visoki  Mavrinc - Tudi vrhove v Karavnkah je pobelil sneg2 Visoki  Mavrinc - Proti Mojstrovki in Robičju3
2.4.2016
A je kdo kaj hodil tu v tem času?

..Ločanka..
"evo me spet tukaj gor, led je prebit, pa navali narod", je napisal Rašo na Facebook.
Visoki  Mavrinc - Rašova fotografija z vrha Mavrinca, posneta 31.3.016..1
2.4.2016
Majda, hvala za to obvestilo.

... Ni kej, zato pa so hribi/net..
11.11.2016

..Včerajšnje potepanje in pravo zimsko vzdušje: mraz, sneg in čarobnost gozda. Gore pa obsijane s soncem, lepo.velik nasmeh

Visoki  Mavrinc -Sonček pod vrhom Mavrinca...1 Visoki  Mavrinc  -Mojstrovke, Robičje, Kumlehi..2 Visoki  Mavrinc  -  do Prisanka, začetek na sliki 4..3 Visoki  Mavrinc  -Špik in naprej ..4
11.11.2016
Od Velike Martuljške Ponce pa do Prisanka bi bil naslov 3. fotke. Fp ni niti blizu.mežikanje
12.11.2016
Juš, tudi VMP ni tu gor. Je pa VR.
Lepe fotke in opisi, Majda.
12.11.2016
kako da ni, jaz jo vidim
Edina
VMP je zagotovo na slikci, nisem pa čisto prepričana, če je čisto zadaj res že VR, ker v tem primeru bi Oltar manjkalmežikanje