seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Čez Komno do Koče na Prehodavcih
 Čez Komno do Koče na Prehodavcih
2.8.2010 - matija s
v petek se nameravamo odpraviti čez komno mimo triglavskih jezer do koče na prehodavcih. kaj mi svetujete glede vremena in težavnosti ture?
bo_zl
2.8.2010
glede vremena še počakaj na natančnješo napoved.
sam sem sicer to turo naredil lansko leto v obratni smeri. Iz Prehodavcev (spanje po osvojitvi Triglava), mimo sedmerih na Komno in v dolino...
se kar malo vleče, predvsem del od Savice do komne... sicer pa sama pot nezahtevna, pravi gorski sprehod,del od komne do sedmerih tudi ne preveč obljuden (srečal le 2 pohodnika) tako da prav za dušo spočit...
se splača vzeti pot pod noge...
matija s
2.8.2010
hvala za informacije, sicer sem jaz biu tudi že 2x na triglavu tako da mislim da ne bo težav.
SuzanaM
3.9.2015
V petek, 28.8.2015, sem po vzhodu sonca od Doma na Komni (1.520 m) nadaljevala pot, ki sem jo dan prej pričela na smučišču Vogel. Opis na povezavi: http://www.hribi.net/trenutnerazmere.asp?slo=1&gorovjeid=1&id=2075&stran=2

Prvi daljši postanek je bil v Koči pri Triglavskih jezerih (1.685 m), kjer so me prav prijazno postregli. Zjutraj je bila pot v senci, pri Dvojnem jezeru pa je bilo že prav pošteno vroče in sem šele čez Štapce (1.851 m) za trenutek ujela nekaj zraku. Po vročem vzponu se je na Mali Tičarici (2.071 m) ob pihljanju vetra le dalo dihati in se mi ni prav nič mudilo naprej. Po daljšem postanku sem nadaljevala s hojo pod Veliko Tičarico in Kopico do Male Zelnarice (2.320 m). Po še enem daljšem postanku na vrhu, ki je na nekaterih kartah označen z 2.310 m, sem se pod Veliko Zelnarico (2.310 m oz. 2.320 m)spustila na Vrata (2.192 m), kjer se priključi pot z Dednega polja po dolini Za Kopico.
Do Kopice je pot večinoma enostavna, naprej pa postaja z vsakim korakom bolj zahtevna. Sprva čez ozek greben, nato krajši strm vzpon po grušču proti vrhu s travo porasle M. Zelnarice. Najbolj naporen pa je bil začetni spust čez strma gruščasta pobočja proti sedlu z V. Zelnarico. S svežimi markacijami so označeni najlažji prehodi čez strmino. Težava je v tem, ker je vse povprek zrito in je težje loviti idealno linijo. Do M. Zelnarice pot lagodno a vztrajno pridobiva na višini, ki se jo čuti bolj kot zgleda na planinski karti. Nato pa še dolg spust do Rjavega jezera (2.006 m) in vzpon do Zasavske koče na Prehodavcih (2.071 m).
Do 18.00 ure je sonce kljub višini nad 2.000 m prav močno grelo in sem se šele v močnem prepihu Prehodavcev v čakanju vzhoda lune dobro shladila. Za dolgo posedanje zunaj so prav prišla vsa topla oblačila. Kljub polni koči in bivaku prijazno osebje in kulturni planinci, ki so v tišini občudovali zahod sonca in bleščečo luno, ki je uro za tem pokukala izza Vršakov.

Pot je po oznakah dolga 8- 8,5 ur. Jaz sem z nešteto postanki za fotografiranje in lovljenje zraka potrebovala dobrih 10 ur, s tremi daljšimi postanki pa skoraj 13 ur.

Naslednji dan sem nadaljevala na Kanjavec (2.569 m) in mimo Koče na Doliču (2.151 m) do Trente (600 m), kjer sem zaključila svoj tri dnevni pohod. Opis na povezavi: http://www.hribi.net/trenutnerazmere.asp?slo=1&gorovjeid=1&id=787
Čez Komno do Koče na Prehodavcih za grebenom od M. Tičarice do V. Zelnarice je potekala moja pot do Prehodavcev (pogled z Mahavščka, 27.8.2015)1
Čez Komno do Koče na Prehodavcih pred sončnim vzhodom2
Čez Komno do Koče na Prehodavcih3
Čez Komno do Koče na Prehodavcih kapelica pri Domu na Komni4
Čez Komno do Koče na Prehodavcih pogled nazaj proti Domu na Komni5
Čez Komno do Koče na Prehodavcih Dom na Komni in Podrta gora6
Čez Komno do Koče na Prehodavcih voda od poti7
Čez Komno do Koče na Prehodavcih pot čez Velika Vrata do pl. Za skalo je sveže markirana 8
Čez Komno do Koče na Prehodavcih redko cvetje ob poti9
Čez Komno do Koče na Prehodavcih lepo zavarovan prehod17
Čez Komno do Koče na Prehodavcih M. Tičarica 18
Čez Komno do Koče na Prehodavcih sveže markirana pot19
Čez Komno do Koče na Prehodavcih markacije vodijo na vrh desno tik pod grebenom20
Čez Komno do Koče na Prehodavcih z Male proti Veliki Tičarici21
Čez Komno do Koče na Prehodavcih pogled navzdol na pot po Dolini Triglavskih jezer22
Čez Komno do Koče na Prehodavcih23
Čez Komno do Koče na Prehodavcih24
Čez Komno do Koče na Prehodavcih25
Čez Komno do Koče na Prehodavcih pri spustu z Male Tičarice se splača narediti še nekaj korakov na sosednji vrh26
Čez Komno do Koče na Prehodavcih naprej proti V. Tičarici in Zelnaricam27
Čez Komno do Koče na Prehodavcih pogled na nadaljevanje poti z vzpetine pod M. Tičarico28
Čez Komno do Koče na Prehodavcih sprva ožja pot čez strma pobočja se v nadaljevanju razširi in zavije na položnejši teren29
Čez Komno do Koče na Prehodavcih proti V. Tičarici30
Čez Komno do Koče na Prehodavcih pogled nazaj na V. Tičarico, Sp. Bohinjske gore, Komno in Dvojno jezero31
Čez Komno do Koče na Prehodavcih ob poti veliko planik, a sem morala kar poiskati še ne odcvetele 32
Čez Komno do Koče na Prehodavcih čez trato se je že kazal vrh Kopice33
Čez Komno do Koče na Prehodavcih vrh ob poti34
Čez Komno do Koče na Prehodavcih Kopica35
Čez Komno do Koče na Prehodavcih pod Kopico se je že videlo Veliko jezero (Ledvička)36
Čez Komno do Koče na Prehodavcih čez zeleno trato37
Čez Komno do Koče na Prehodavcih s te strani prav mogočna, z druge pa lahek dostop38
Čez Komno do Koče na Prehodavcih naprej proti M. Zelnarici39
Čez Komno do Koče na Prehodavcih47
Čez Komno do Koče na Prehodavcih proti zelenemu vrhu M. Zelnarice48
Čez Komno do Koče na Prehodavcih razgled z vrha pod M. Zelnarico49
Čez Komno do Koče na Prehodavcih pogled nazaj do V. Tičarice in Dvojnega jezera, zadaj Sp. Bohinjske gore50
Čez Komno do Koče na Prehodavcih tik pod vrhom M. Zelnarice51
Čez Komno do Koče na Prehodavcih V. Zelnarica, spodaj Prehodavci52
Čez Komno do Koče na Prehodavcih samotarska ovca je vztrajno pozirala 53
Čez Komno do Koče na Prehodavcih Veliko jezero (Ledvička)54
Čez Komno do Koče na Prehodavcih pogled nazaj proti Kopici in V. Tičarici55
Čez Komno do Koče na Prehodavcih Debeli vrh56
Čez Komno do Koče na Prehodavcih po nekaj korakih se prične pot strmo spuščati (levo)57
Čez Komno do Koče na Prehodavcih po krajši zoprni strmini se pot položi in vodi do sedla pod V. Zelnarico 58
Čez Komno do Koče na Prehodavcih sedlo Vrata, kjer se priključi pot iz doline Za Kopico59
Čez Komno do Koče na Prehodavcih naprej pod Zadnjim Voglom in Vršaki60
Čez Komno do Koče na Prehodavcih Prehodavci61
Čez Komno do Koče na Prehodavcih Zasavska koča na Prehodavcih62
Čez Komno do Koče na Prehodavcih lepo vidni ostanki muletjere63
Čez Komno do Koče na Prehodavcih prečenje melišč pod Vršaki in naprej pod Poprovcem64
Čez Komno do Koče na Prehodavcih spust pod Poprovcem proti Rjavemu jezeru, zadaj Vršaki65
Čez Komno do Koče na Prehodavcih med Zelnarico in Špičjem do Krna66
Čez Komno do Koče na Prehodavcih še 1 dan do polne lune74
carniolus
3.9.2015
Čestitam Suzana. Izjemno slikovita tura in hvala za zelo dobro dokumentirano in poslikano pot.
Rokovnjacica
4.9.2015
Tudi jaz čestitam Suzana! Vse opisano in poslikano si želim ogledati od blizu. Lep pozdrav!