Krasji vrh
svicr
9.3.2014
Cesta Kobarid -Drežnica je normalno prevozna in v petek 7.3.2014 smo se odločili za Krasji vrh. Nad Drežniškimi Ravnami je bilo še veliko polomljenega drevja, vendar so pridni domačini že očistili cesto in z avtom smo lahko prišli do Planin. Na planini Zaprikraj je snega le za vzorec. Štirje turni smučarji so se podali pod Lopatnik, kjer so imeli odlične razmere za smuko, le ena pomanjkljivost je na teh JZ pobočjih ... snega spodaj ni več (150m).
Mi smo ga pa imeli vso pot, pa še prediral se nam ni. Izbrali smo južno smer nad Koluji. Zadnji greben pod vrhom je spihan do trav. Na vrhu popolno brezvetrje, nenavadno toplo za ta čas, pa še čudoviti razgledi. Vračali smo se po isti poti. Za vršni del nam je bilo žal, da nismo imeli še mi turne opreme.
Krasji vrh Planina Zapleč, v ozadju se pa že vidi naš cilj1 Krasji vrh Krn2 Krasji vrh Lopatnik - Velika vrata3 Krasji vrh spihan greben pod Krasjim vrhom4 Krasji vrh zaenkrat se ga še vse drži5 Krasji vrh Triglav6 Krasji vrh Jalovec7 Krasji vrh Mangrt8 Krasji vrh Rombon9 Krasji vrh veter je imel veliko dela10 Krasji vrh11 Krasji vrh12 Krasji vrh na Krasjem vrhu, v ozadju Krn, Srednji vrh, Krnčica, Lopatnik13 Krasji vrh  na planini Zaprikraj že diši po pomladi14 Krasji vrh tudi one nestrpno čakajo pomlad v bližnjem močvirju15
Tolminc
11.3.2014
Današnjo turo sem pričel okoli 07.00 ure tako, da je bil sneg pomrznjen in se ni prediral. Pot iz Drežniških Raven do planine Zaprikraj je kopna, na planini pa snega skorajda ni več. Jutro je bilo še oblačno, a naredil se je čudovit dan. Na vrhu je sicer pihal močan mrzel veter, kljub temu pa sem popolnoma sam, kar nekaj časa užival v prečudovitih razgledih. velik nasmehnasmeh
bojan79
5.4.2014
Ve mogoče kdo kake so razmere?
dejboz
8.4.2014
Jaz sem si ga ogledoval z južne strani dvakrat v preteklih 10 dnevih (s Kuka prejšnji teden in z Laščka v nedeljo) in deluje kopno.
bojan79
9.4.2014
Hvala, sem šel potem na Kobariški stol in si ga ogledalnasmeh
Carpinus
Sem bil danes s boljšo polovico.Sonce , nad koluji je kopno,mimo snežne jame je sneg.Sneg je mehak in se ne pretirano udira.Pot do planine Zapleč je dokaj dobra,z normalnim avtom se jo da prevozit.Avtomatski žig na vrhu je pokvarjen,potrebuje vsaj malo hitrega lepila,da se ponovno pritrdi blazinica na ohišje.
Krasji vrh1 Krasji vrh2 Krasji vrh Edini omembe vreden sneg na poti smer koluji3 Krasji vrh4 Krasji vrh5 Krasji vrh6
sedromeo
16.4.2014
Kot je napisal Carpinus, žig še vedno ni ispraven, manjka blazinica z napisom. Razmere so bile odlične, sneg se začne na 1450 m. nm samo po severni strani, se ne predira,bil pomrznjen. Zelo močma burja, na vrhu v sunkih je bilo potrebno dobro se upirat.
Krasji vrh1 Krasji vrh2 Krasji vrh3 Krasji vrh4 Krasji vrh5 Krasji vrh6 Krasji vrh7 Krasji vrh8 Krasji vrh9 Krasji vrh10 Krasji vrh11 Krasji vrh12 Krasji vrh13 Krasji vrh14 Krasji vrh15 Krasji vrh16 Krasji vrh17 Krasji vrh18 Krasji vrh19 Krasji vrh20 Krasji vrh21 Krasji vrh22 Krasji vrh23 Krasji vrh24
K8
19.4.2014
Pa še moja verzija, zaradi vremenske napovedi je Krn žal odpadel, potem pa cel dan lepo mrk pogled :

klavdipo
9.5.2014
Kako je zdaj z žigom, se da odtisnit s tiste blazinice ali je sploh ni?
Nogometni fanatik
23.11.2014
Po treh tednih slabega vremena je bilo treba izkoristiti današnjo lepo nedeljo. Pa sem jo mahnil na Krasji vrh. Res lepa in topla tura, od parkirišča pri koritu nad Drežniškimi Ravnami sem do vrha zlezel v dveh urah in pol. Nekaj sto metrov pod vrhom je teren prekrit snegom, nekaj več ga je malo pred Snežno jamo in nato do konca. Se pa je dalo tako brez krpljev in derez. Na vrhu prava milina in lep razgled na vse strani, nazaj sem jo mahnil mimo kolujev.

Žig na vrhu pa je kot se šika, če koga zanima.
Krasji vrh1 Krasji vrh2 Krasji vrh3 Krasji vrh4
Tolminc
11.12.2014
Že včeraj je padla odločitev za obisk gora, saj se bo vreme v kratkem spet sfižilo. Odločil sem se za Krasji vrh, saj je trenutno berz snega, pa tudi že kar nekaj časa nisem bil gor.
Mrzlo jutro na planini Zaprikraj (pa saj smo skoraj na polovici decembra) je obetalo lep dan in zares je bil.
Za vzpon sem si izbral pot mimo "Kolujev", saj je sončna in razgledna.
Na vrhu je sicer nekoliko pihalo, vendar so čudoviti panoramski razgledi tudi to odtehtali.
Ob povratku sem srečal štiri italijane, ki so sopihali proti vrhu, drugih obiskovalcev pa ni bilo. Pot pa brez posebnosti nasmeh
vulpes
25.1.2015
Je bil kdo mogoče za vikend gor? Kakšna je pot? Hvala! nasmeh
Na levi je Krasji vrh: http://www.hribi.net/slika.asp?razmerekomentar=239109
26.1.2015
Današnje razmere na Krasjem vrhu.

Sneg na poti se je pričel na ovinku pod gozdno jaso. Snega je zelo malo, vendar je večinoma prekrival pot skozi gozd. Sneg je bil ob sijanju sonca po vrhu zmehčan, v spodnjem sloju pa pomrznjen ali leden. Ko sonce ni več sijalo, je zaradi nizke temperature hitro pomrznil. Tako je bil ob sestopu trši kot ob vzponu.

Pot mimo kolujev je zasnežena le po gozdu. Travnati del je vse do vrha skoraj kopen.

Pot mimo Snežne jame je bila shojena vse do ovinka nad jamo, kjer je skozi grmovje zavila proti južnim pobočjem. Predvidevam, da so se predhodniki povzpeli na vrh po JV grebenu, ker sem šla po njihovih sledeh del poti pri sestopu.
Do snežne jame in v nadaljevanju čez greben je bila pot normalno prehodna brez zimske opreme. Do snežne jame oziroma ovinka nad njo je uhojena gaz. Čez greben pa je bilo snega zelo malo in so se še videle trave.

S hojo sem nadaljevala do ruševin. Pot ni bila shojena, ali pa sta novo zapadli sneg in veter zabrisala sledi predhodnikov. Na muletjeri do ruševin je bilo snega ravno dovolj, da je prekrival pot, ki je bila do ruševin lahko prehodna. V nadaljevanju pa je zimska oprema nujna tako pri prečenju nad globeljo z granatami kot za vzpon čez zadnjo strmino. Na severni strani je tudi snega več. Bil je od trd do pomrznjen, vmes pa tudi mehek. Na napihanih delih tudi oskorjen. 1 cm skorja se je pod mojo težo lomila, vendar so dereze dobro prijele v trdo podlago in z vzponom ni bilo težav.

Velja izkoristiti ugodno vremensko napoved za sredo, potem pa se obeta sneg do nižin.
Fotopis sledi.

Krasji vrh pri ruševinah1
29.1.2015
Prelep dan na Krasjem vrhu v ponedeljek, 26.1.2015 še v sliki. Kljub temu, da je bilo kar nekaj stopinj pod ničlo, je sonce dobro grelo in je bilo v enem dolgem rokavu ravno prav toplo za hojo. Dopoldan se je še slišalo hrumenje vetra visoko nad glavo, med hojo pa se ni čutila niti sapica. Tudi na vrhu je vladalo skoraj brezvetrje in je bilo prav lepo malo posedeti in uživati v samoti.
Krasji vrh sončno dopoldne na izhodišču nad Drežniškimi Ravnami1 Krasji vrh visoko nad vrhovi se je slišalo hrumenje vetra2 Krasji vrh pomlad3 Krasji vrh vzpon skozi gozd4 Krasji vrh5 Krasji vrh6 Krasji vrh7 Krasji vrh8 Krasji vrh prvi sneg malo pod gozdno jaso9 Krasji vrh trenutek odločitve10 Krasji vrh pred Snežno jamo11 Krasji vrh malo nad Snežno jamo je gaz zavila skozi grmovje12 Krasji vrh gaz se je nadaljevala proti jugu in verjetno naprej po grebenu, kjer sem jo zopet našla ob sestopu13 Krasji vrh namesto po sledeh predhodnikov sem nadaljevala po muletjeri proti ruševinam14 Krasji vrh15 Krasji vrh do reševin snega le za vzorec16 Krasji vrh17 Krasji vrh kljub majhni količini snega, je bila pot nad globeljo zasnežena - tako sem prečila par korakov po vrhu za sledmi živali 18 Krasji vrh pogled navzdol na kletko, v kateri so včasih granate19 Krasji vrh pogled nazaj20 Krasji vrh pod par cm mehkega snega je bila trda podlaga21 Krasji vrh22 Krasji vrh23 Krasji vrh Bovec v objemu pobeljenih vršacev24 Krasji vrh pogled navzdol na prehojeno pot25 Krasji vrh tik pod vrhom26 Krasji vrh proti Rombonu27 Krasji vrh do Triglava28 Krasji vrh na morju za Matajurjem je odsevalo sonce 29 Krasji vrh čez greben Polovnika 30 Krasji vrh še en pogled nazaj31 Krasji vrh tokrat namesto mimo kolujev kar naravnost po grebenu32 Krasji vrh pogled čez južna pobočja proti Drežniškim Ravnam in na pot mimo kolujev33 Krasji vrh pogled proti SV na prehojeno pot mimo Snežne jame in ruševin34 Krasji vrh čez greben sprva po sledeh predhodnikov, potem pa po občutku35 Krasji vrh pogled nazaj36 Krasji vrh na poti mimo kolujev37 Krasji vrh38 Krasji vrh zavila sem še proti planini Zaprikraj39 Krasji vrh40 Krasji vrh samevajoča planina41 Krasji vrh vrhovi nad planino Zaprikraj od Vršiča do Krnčice42 Krasji vrh Krnčiča, Srednji vrh in Krn43 Krasji vrh osamelec na planino Zapleč44 Krasji vrh45 Krasji vrh čez pašnike proti Drežniškim Ravnam (pogled nazaj)46 Krasji vrh za občutek raja res ni treba v pretirane višave-na teh planinah se ga vedno dotaknem47 Krasji vrh sonce je bilo že nizko nad Matajurjem, do sončnega zahoda le še 0,5 ure48 Krasji vrh na koncu poti49 Krasji vrh rdeče obarvani vrhovi ob sončnem zahodu50 Krasji vrh Krasji vrh iz Drežnice51
daisy66
27.2.2015
Je bil kdo v teh dneh na Krasjem vrhu. Kako je s scesto do planine Zaprikraj?
igor b.
15.3.2015
Krasji vrh 14.03.2015
Več slik na ---> http://pdkobarid.com/2015/03/15/krasji-vrh-14-03-2015/
Krasji vrh Krasji vrh1
13.5.2015
Krasji vrh v nedeljo, 10.5.2015. Krasen kot vedno.
Krasji vrh Krasji vrh z Napoleonovega mosta čez Sočo pri Kobaridu (ob povratku)1 Krasji vrh2 Krasji vrh proti jutranjemu soncu (skozi gozd po sprva široki neoznačeni poti, ki se proti vrhu zoži v stezico in se kar strmo vzpenja)3 Krasji vrh po bližnjici, ki to niti ni, sem bila znova na običajni poti4 Krasji vrh orjaške vijolice5 Krasji vrh označena pot zavije levo, naravnost ob robu goza pa se vzpenja steza, na kateri se še vidi kakšna zbledela markacija6 Krasji vrh steza se kasneje razcepi, zavila sem levo in se mimo brezna pri gozdni jasi priključila na običajno pot7 Krasji vrh8 Krasji vrh razpotje, na katerem nikoli ne razmišljam 9 Krasji vrh proti Snežni jami10 Krasji vrh11 Krasji vrh12 Krasji vrh Krasji vrh13 Krasji vrh za pobočjem Krasjega vrha zahajajoča luna 14 Krasji vrh15 Krasji vrh16 Krasji vrh17 Krasji vrh pri ruševinah18 Krasji vrh prehod pod ruševinami, ki ga sneg hitro zakrije, v kopnem ne predstavlja nobenih težav19 Krasji vrh20 Krasji vrh vzpon ob razglednem robu21 Krasji vrh22 Krasji vrh tik pod vrhom23 Krasji vrh za zadnjič ujamem luno24 Krasji vrh z vrha proti Matajurju in morju25 Krasji vrh naprej po grebenu Polovnika26 Krasji vrh27 Krasji vrh Čukla in Rombon28 Krasji vrh29 Krasji vrh Stol30 Krasji vrh Matajur31 Krasji vrh proti Jalovcu32 Krasji vrh Triglav33 Krasji vrh Krn34 Krasji vrh pogled v dolino od Drežnice do Soče35 Krasji vrh36 Krasji vrh povratek čez planine37 Krasji vrh38 Krasji vrh39 Krasji vrh pl. Zaprikraj je še samevala40 Krasji vrh pogled proti Vršiču-greben proti Krnčici je zgledal  kopen41 Krasji vrh42 Krasji vrh43 Krasji vrh44 Krasji vrh45 Krasji vrh dremajoči telički na pl. Zapleč v skrbnem varstvu46 Krasji vrh s pl. Zapleč proti Krnčici47 Krasji vrh Lopatnik48 Krasji vrh49 Krasji vrh50 Krasji vrh oslička sta me hitro prišla pozdravit51 Krasji vrh52 Krasji vrh na koncu poti53 Krasji vrh Krnčica54 Krasji vrh55 Krasji vrh56 Krasji vrh mogočna drežniška cerkev Srce jezusovo57 Krasji vrh na poti med Kobaridom in Tolminom so me ustavili oblaki 58 Krasji vrh Soča pri Volarjah59 Krasji vrh nad Sočo se pne Mrzli vrh60 Krasji vrh61 Krasji vrh Kozlov rob in Tolminske gore62 Krasji vrh63 Krasji vrh Kanal ob Soči64 Krasji vrh65 Krasji vrh Solkanski most čez Sočo66
14.5.2015
In krasne slike - kot vedno!nasmeh