seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Šitna glava (Nad Šitom glava)
 Šitna glava (Nad Šitom glava)
maremare
26.1.2018
Nekje na območju med Nad šitom glavo in Vršičem sem včeraj izgubil oranžen cepin petzl ride. Pošten najditelj naj me kontaktira na marinko.marko@gmail.com. Čaka ga praktična nagrada.
legenda
19.6.2018
Danes sva na Šitni glavi počakala sončni vzhod. Noč je bila zelo temna, luna ni sijala, jutro jasno in precej vetrovno. Srečala nisva nikogar,le na vrhu nama je družbo delal trop ovac. Na izhodišču na Vršiču, sva bila že pred sedmo uro, poleg najinega avta samo še dva.
Šitna glava (Nad Šitom glava)1 Šitna glava (Nad Šitom glava)2 Šitna glava (Nad Šitom glava)3 Šitna glava (Nad Šitom glava)4 Šitna glava (Nad Šitom glava)5 Šitna glava (Nad Šitom glava)6 Šitna glava (Nad Šitom glava)7 Šitna glava (Nad Šitom glava)8 Šitna glava (Nad Šitom glava)9 Šitna glava (Nad Šitom glava)10 Šitna glava (Nad Šitom glava)11 Šitna glava (Nad Šitom glava)12 Šitna glava (Nad Šitom glava)13 Šitna glava (Nad Šitom glava)14 Šitna glava (Nad Šitom glava)15 Šitna glava (Nad Šitom glava)16
tinky
23.6.2018
Nekaj pred peto iz Vršiča proti Slemenovi špici. Pri štirih stopinjah kar malo hladno. Iz špice pa pod Mojtrovkami do vstopa na hanzovo.Precej snega je še, tako da so mi dereze in cepin prav prišle, sploh pa ker je bil sneg zaradi nizkih temperatur trd in pomrznjen. Naprej ni problema, jeklenice niso poškodovane , raze na enem mestu, kjer so pa že nekaj časa.Na Šitni glavi sem srečal 2 ki sta šla na M. Mojstrovko.Na Vršiču pa motoristi, kolesarji . Dol po melišču. Vreme lepo,z malo vetra.
Šitna glava (Nad Šitom glava)1 Šitna glava (Nad Šitom glava) na Vršiču2 Šitna glava (Nad Šitom glava)3 Šitna glava (Nad Šitom glava)4 Šitna glava (Nad Šitom glava)5 Šitna glava (Nad Šitom glava)6 Šitna glava (Nad Šitom glava)7 Šitna glava (Nad Šitom glava)8 Šitna glava (Nad Šitom glava)9 Šitna glava (Nad Šitom glava)10 Šitna glava (Nad Šitom glava)11 Šitna glava (Nad Šitom glava)12 Šitna glava (Nad Šitom glava)13 Šitna glava (Nad Šitom glava)14 Šitna glava (Nad Šitom glava)15 Šitna glava (Nad Šitom glava) slana16 Šitna glava (Nad Šitom glava) celo iz Nove Zelandije tu gor najdejo17 Šitna glava (Nad Šitom glava) Dobrač18 Šitna glava (Nad Šitom glava) prečenje19 Šitna glava (Nad Šitom glava) vstop v hanzovo20 Šitna glava (Nad Šitom glava)21 Šitna glava (Nad Šitom glava)22 Šitna glava (Nad Šitom glava) šo šli mimo23 Šitna glava (Nad Šitom glava) spredaj Šitna glava24 Šitna glava (Nad Šitom glava)25 Šitna glava (Nad Šitom glava)26 Šitna glava (Nad Šitom glava)27 Šitna glava (Nad Šitom glava)28 Šitna glava (Nad Šitom glava) Mala Mojstrovka29 Šitna glava (Nad Šitom glava)30 Šitna glava (Nad Šitom glava)31 Šitna glava (Nad Šitom glava)32 Šitna glava (Nad Šitom glava) dol po melišču33 Šitna glava (Nad Šitom glava)34 Šitna glava (Nad Šitom glava) danes pa palačinke35 Šitna glava (Nad Šitom glava)36 Šitna glava (Nad Šitom glava) na Jasni37 Šitna glava (Nad Šitom glava)38 Šitna glava (Nad Šitom glava)39 Šitna glava (Nad Šitom glava)40 Šitna glava (Nad Šitom glava)41
Sorok
30.6.2018
Danes vzpon na Šitno glavo z Vršiča nekaj pred 6.uro. Zjutraj sva na parkirališču bila dva, ko sem se vrnil, pa ni bilo več prostora zavijanje z očmi
Vreme pretežno jasno z zmernim vetrom, pot BP. Po poti sem srečal pribl. 20 pohodnikov, ob sestopu na Vršič pa, kot rečeno, motorji, kolesa, štirikolesniki, avti itak...vseh mogočih registracij. Pa še ovce so hodile naokrogvelik nasmeh
tinky
14.7.2018
Obljuba dela dolg, zato sva šla z vnukinjo hanzovo odplezat.Na grebenu sva se pa spustila na Šitno glavo. Pred tem sva bila pa še na Slemenovi špici. Pred vstopom na hanzovo je še sneg, vendar ne dela kakšnih problemov. Bila sva dovolj zgodaj da smo bili v steni samo štirje. Vreme kar lepo pa še pihalo ni.
Šitna glava (Nad Šitom glava) priprave za vstop v hanzovo1 Šitna glava (Nad Šitom glava) zjutraj2 Šitna glava (Nad Šitom glava)3 Šitna glava (Nad Šitom glava)4 Šitna glava (Nad Šitom glava) Prisank ima kapo5 Šitna glava (Nad Šitom glava)6 Šitna glava (Nad Šitom glava) Lara na Špici7 Šitna glava (Nad Šitom glava)8 Šitna glava (Nad Šitom glava)9 Šitna glava (Nad Šitom glava) mi210 Šitna glava (Nad Šitom glava)11 Šitna glava (Nad Šitom glava)12 Šitna glava (Nad Šitom glava)13 Šitna glava (Nad Šitom glava)14 Šitna glava (Nad Šitom glava)15 Šitna glava (Nad Šitom glava)16 Šitna glava (Nad Šitom glava) pa začniva17 Šitna glava (Nad Šitom glava)18 Šitna glava (Nad Šitom glava) zgleda da uživa19 Šitna glava (Nad Šitom glava)20 Šitna glava (Nad Šitom glava) še malo do Šitne glave21 Šitna glava (Nad Šitom glava)22 Šitna glava (Nad Šitom glava)23 Šitna glava (Nad Šitom glava)24 Šitna glava (Nad Šitom glava) počitek25 Šitna glava (Nad Šitom glava)26 Šitna glava (Nad Šitom glava)27 Šitna glava (Nad Šitom glava) še možice preštet28 Šitna glava (Nad Šitom glava) pa noge namočit29 Šitna glava (Nad Šitom glava)30
5.10.2018
3.10.... Šitna glava, vrh Vršiča, Sovna glava...Lepo je bilo v sredo na teh vrhovih. Razgledi nebeški, na vse konce. Takih razgledov na Vršiču ne doživiš prav pogosto. Potka na Šitno glavo je bila zasnežena, višje pomrznjena. Snega ni bilo veliko. Je pa zjutraj že zelo mrzlo.nasmeh

Šitna glava (Nad Šitom glava) - Mala in Velika Ponca, Oltar, Rokav, Škrlatica, Goličica, Rogljica, Dolkova špica...1 Šitna glava (Nad Šitom glava) - Mala Mojstrovka iz Šitne glave2 Šitna glava (Nad Šitom glava) - Vrh Vršiča 3 Šitna glava (Nad Šitom glava) -  Ajdovska deklica  je po cesti za Poštarskim domom čisto blizu..4
skala123
14.10.2018
Danes lepa krožna pot na Šitno glavo.Gor po Hanzovi poti in grebenu do Šitne glave.Dol pa po običajni poti.Na Hanzovi poti velika gužva,na Šitni glavi pa užival v tišini in čudoviti razgledi.Varovala na Hanzovi poti v dobrem stanju.Je pa precej letelo kamenje,zaradi velike gužve na poti.Lep gorniški pozdrav.
Šitna glava (Nad Šitom glava) jesenske barve1 Šitna glava (Nad Šitom glava) del poti2 Šitna glava (Nad Šitom glava) pogled proti M.Mojstrovki3 Šitna glava (Nad Šitom glava) začetek Hanzove poti4 Šitna glava (Nad Šitom glava) Hanzova pot5 Šitna glava (Nad Šitom glava) pogled s poti6 Šitna glava (Nad Šitom glava) čudoviti razgledi7 Šitna glava (Nad Šitom glava) Hanzova pot8 Šitna glava (Nad Šitom glava) Slemenova špica9 Šitna glava (Nad Šitom glava) modrina na nebu10 Šitna glava (Nad Šitom glava) Šitna glava11 Šitna glava (Nad Šitom glava) na grebenu12 Šitna glava (Nad Šitom glava) na vrhu Šitne glave13 Šitna glava (Nad Šitom glava) Špikova skupina14 Šitna glava (Nad Šitom glava) Mala Mojstrovka15 Šitna glava (Nad Šitom glava) ob poti16 Šitna glava (Nad Šitom glava) pogled proti prelazu Vršič17 Šitna glava (Nad Šitom glava) pogled proti Prisojniku18 Šitna glava (Nad Šitom glava) Poštarski dom na Vršiču(približan)19 Šitna glava (Nad Šitom glava) melišče20 Šitna glava (Nad Šitom glava) exspres po melišču v dolino21 Šitna glava (Nad Šitom glava) Erjavčeva koča na Vršiču22
gofra
10.11.2018
Pozdravljeni!

Jutri se nameravam odpravit na Šitno glavo pa me zanima, če morda ve kako je s snegom na poti - s seboj bi sicer vzel male derezice za vsak slucaj.

Pa še eno vprašanje za ljubitelje fotografije - ker imam namen gor škljocnit kakšno lepo fotko ali dve, me zanima v kakšni svetlobi je gor lepše, zgodnje jutranji ali predvečerni?

Hvala vsem vnaprej!
PFranci
10.11.2018
Vse poti so kopne. Če bo tako vreme kot je danes na Vršiču - megla veter itak nič ne bo kaj dosti za škljocat. Lp