Kukova špica
Daaam
1.7.2018
Kakšen bo prometni režim v bodoče ne vem..sem slišal/prebral že več možnih scenarijev.. Verjetno bo pa zmagal tipičen za naše razmere..to se pravi , tisti ukrep ki bo prinesel največ denarja za najmanj truda mežikanje Kmalu bo obisk TNP-ja postal prestižnega pomena.. Ni mi všeč ta situacija, ki se riše na obzorju..pa prosim lepo, ni mi težko vržt kšn dodaten cekinček v mošnjiček za uredtitev okolice..ne maram pa, da me strižejo na suho..
lepenatka
13.8.2018
Včeraj gneče ni bilonasmeh,oblački pa so nas ščitili pred hudo vročino,tako da smo bili na vrhu prej kot v 4 urah.Razgledov pa na trenutke ravno prav.
Melišč na pretek,ki pa so za gor prava muka.Nekateri smo ubrali kako bližnjico mimo njih.
Pri odcepu desno, ki ga označuje možic na sliki 17 v opisu poti,je pametno nadaljevati naravnost kakih 50 m. Prideš na prav elegantno potko,ki pa smo jo mi odkrili šele na povratku.
Lepo preživet dan v prijetni družbinasmeh.

Kukova špica1
Bojan_A
13.8.2018
Je sedaj dovoljeno parkiranje pri Crlovcu ali ne?
lepenatka
Parkirali smo direktno pod plazom ob 6. uri, res pa smo bili edini. Nobenega hudega strica ni bilo mimonasmeh, listka na avtu pa tudi ne.
Ko smo se vračali, so eni tujci parkirišče pokoristili za dolg počitek, sušili perilo in se sončili.

janez.novak
13.8.2018
Danes zgodaj zjutraj (zaradi vročine in melišč je pregovor "Rana ura, zlata ura" še kako veljal) start pod plazom in klasična pot na Kukovo špico. Pot v redu in dobro sledljiva, za vzpon sem po prečkanju Velikega Črlovca izbral drugi odcep (od odcepa za alpinistično pot), sestopil pa po melišču (prvi odcep). Če dobro gledaš, se da izogniti najtežjim meliščem, pri spustu pa je stvar seveda čisto drugačna.
Kukova špica Jutranji pogled proti očaku Triglavu1 Kukova špica Plaz Črlovec2 Kukova špica Pogled proti manjši skalni stopnji - nič posebnega3 Kukova špica Sedaj pa je sedlo Gulce že blizu4 Kukova špica Grapa pod Škrnatarico5 Kukova špica Pogled na pot proti vrhu s sedla Gulce6 Kukova špica Kmalu bo vrh - orientacija travnati pomolček z možicem7 Kukova špica Pogled na prehojeno pot s sedla8 Kukova špica Pogled proti Martuljškim goram in Škrlatici9 Kukova špica Globok prepad proti krnici Za Akom10 Kukova špica Utrinek na grebenu11
13.10.2018
Pogled v skrivnostno krnico za Široko pečjo, Amfiteater, mi je buril domišljijo že od nekdaj. Vedno izkoristim vsako priliko, da se lahko zazrem v njeni smeri in kar ne morem odtrgati pogleda od nje. Ta pogled me vedno znova navdušuje, želja stati nekoč v tem odmaknjenem svetu, pa tli tako še naprej.
Morda najlepši pogled nanjo ponudi Kukova špica. Sva se z Zdenko že v lanskem letu dogovarjali, da se povzpneva nanjo, pa se je dan prehitro skrajšal, letos pa sva ga še pravočasno ujelinasmeh. Ona gor tako prvič, jaz pa drugič. Se splača vzpenjati po tej dolgi, precej meliščni dolini med Tičarico in Škrnatarico na eni strani in Kukovo špico na drugi strani.
Prijetno je tudi začetno vzpenjanje v ključih po mehki potki skozi gozd, ki je v tem času jesensko obarvan, v popoldanskem času pa prav čarobno zažari.

Sva bili na celi poti sami, nikjer ni bilo nikogar, ne pri vzponu in ne pri spustu. No, dva gamsa sva pa uzrli. Pa se nisva pritoževali, saj sva tako imeli vrh samo zase in pogled z vrha odtehta vse, napor in previdnost, ki je potrebna zlasti pri vzpenjanju v zgornjem delu poti. Se kakšen kamen kar spodmakne in odpelje po svoje navzdol. No, pa če se sam pelje, je še dobronasmeh

Kukova špica jutranji pogled proti Tičarici, Peščenku in Kukovi špici1 Kukova špica proti sedlu Čez Gulce2 Kukova špica s poti3 Kukova špica proti Peščenku4 Kukova špica tu je njegov svet5 Kukova špica so se potegnile megle6 Kukova špica neprecenljiv pogled proti Amfiteatru in vencu gora nad njim, s poti proti vrhu7 Kukova špica Široka peč približana8 Kukova špica krnica še bližje9 Kukova špica proti Triglavu10 Kukova špica tudi Visoke ture so se videle v četrtek,  Hochalmspitze približana11 Kukova špica greben proti Slemenu12 Kukova špica proti Kepi13 Kukova špica vpisi z zadnje strani14 Kukova špica svet za Široko pečjo,  VMP, MVP, Špik, Frdamane police, Rušica, Rigljica in Kurji vrh15 Kukova špica v pogledu žleb proti Škrnatarici, Dolški križ, Škrlatica, Oltar, V.ponca16 Kukova špica Škrlatica in Oltar v ozadju, spredaj vezni greben med DK in Široko pečjo17 Kukova špica Julijci v meglicah18 Kukova špica delo narave19 Kukova špica20 Kukova špica čez rob grebena proti krnici Za akom21 Kukova špica barve jeseni22 Kukova špica23
LEA ŠTUMBERGER
Opis poti: https://www.jbvertical.com/single-post/2018/12/08/Kukova-%C5%A1pica

Lepo.
Sem ti pa že na FB-ku predlagal, da si malo ogledaš, kaj si napisala!
Srečno v hribih še naprej in seveda
Srečno 2019!
Tone
14.12.2018
Na peti sliki vajinega cilja še ninasmeh
a desno od tega pa ni v soncu?