seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Monte Re - Kraljevska špica
 Monte Re - Kraljevska špica
3.6.2020
vceraj , vsaj ne bomo nobenega srecali tukaj gor ker so še meje zaprte ,kdo bo izbiral za turo to pot in se po taki vertikali podajal tam gor ; tako da na vrhu samo mi.....in 15 drugih malo potemeekvelik nasmeh
Monte Re - Kraljevska špica strmo je1
Monte Re - Kraljevska špica samo nas 5 , do sedaj...9
Monte Re - Kraljevska špica10
3.6.2020
Meje kolikor vem za nas, vsaj od danes ne bi smel biti problem. Bolj za vas k nam, ali se motim? popravite me , če se

djimuzl
4.6.2020
Glede na to, da bo tvoje besedilo šlo v Alessijev prevajalnik, bi se lahko potrudil vsaj toliko, da bi tvoj sestavek izgledal vsaj malo bolj razumljivo.
Alessio ne bo jezen in dobro razume naš jezik, verjetno mnogo bolje kot pa kakšen Slovenec. Lepo, da si se oglasil djimuzl, ker nazadnje sem vas zasledil v času korone
Srečno
4.6.2020
na žal trenutno mi ne moremo k vama in vi ne k namamrk pogled tisto ker me je presenetilo je videti toliko naših obiskovalcev -sploh na temu vrhu- ker po navadi v teh krajah vecina pohodnikov so slovenci in avstrici ker naši so boli lenuhivelik nasmeh ( morebiti da sedaj ker smo uradno markirali in obnovili to pot je obisk uraden zaradi spleta,mobilni telefoni itd.)
VanSims
Kolikor vem, s tretjim junijem ni več karantene za državljane EU ob prestopu italijanske meje. Ostalo pa ne vem. A moraš imeti kako potrdilo o neokuženosti ali ti merijo temperaturo... in predvsem ali moraš vstopati na točno določenih kontr. točkah. Ni se problem čez rateče zapeljat ker je prehod odprt, samo ali se sme?

Za Avstrijo pa je jasno: z današnjim dnem (za slovenijo) je režim na meji enak predkoronskemu.
4.6.2020
Za tja ni problema, problem boj nastane ko prideš nazaj iz Italije na našo mejo. Italijanom je tko super, da pride čimveč zdravja k njimmežikanje
2061alessio
še ne bo šlomrk pogled, mejni prehodi ITA-SLO zaprti, ni še sporazuma med italjio in slovenijo , po verjetnosti bo od 15 junija dalje , guverner FJK prosil državno politiko da se zmenijo da bi vsaj za zacetek odprli meje med FJK-Koroška in Slovenija , v soboto bojo imeli srecanje za dogovor v LJ, te so sveže novice iz našega regionalnega dnevnika.mežikanje
30.6.2020

Kraljevska špica... Že dalj časa v mislih na tej gori. Lepo je na vrhu, ampak pot je vedno bolj strma. Krasnih razgledov ni bilo je bil pa občutek
zadovoljstva kraljevski, tudi brez krone. nasmeh