seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce
 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce
BrankaM
26.2.2013
Zanima me, če kdo ve, kakšna je pot iz Rudnega polja do Blejske koče na Lipanci.
PFranci
Če se vprašanje nanaša na peš pot,te zaenkrat ni pa tudi ponavadi se pozimi ne hodi z Rudnega polja.
Če pa se nanaša na cesto od Mrzlega studenca proti spomeniku,je treba upoštevati naslednje opozorilo GG Bled:http://www.gore-ljudje.net/informacije/88649/
Kokta
13.10.2013
Lep sončen dan na Pokljuških vrhovih.
Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Blejska koča1 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Lipanski vrh2 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce malo pomrznjeno3 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Planina Zajavornik4 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Lipanski vrh5 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Triglavski dom na Kredarici6 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce spust do sedla7 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pogled nazaj8 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Blejska koča9 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pot10 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Krma z vrhovi11 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Brda12 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pomrznjeno13 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce ob poti14 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Triglav15 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce16 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce nazaj grede po spodnji poti, kjer se najde še malo pomrznjenega snega..previdno!17 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce18 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce očak19 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Draška vrhova20 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pogled nazaj s poti na Brda21 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Debela peč22 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce23 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce24 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce25 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Vrtaško Sleme26 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce27
tagec
18.10.2013
Izlet sredi oktobra na vrhove nad Blejsko kočo postaja tradicionalen,razlog pa je obila macesnov,ki so začeli dobivati žarečo rumeno barvo.In ena lepših poti mi je od Blejske koče na Debeli vrh,čez Mrežce,še raje po spodnji poti,razgledi pa so fantastični.Pot je primerna tudi za družine z otroki..nasmeh
Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce moja najljubša spremljevalca1 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce2 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Lipan.vrh3 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Od Viševnika,do M&VDV4 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce lep dan je bil..5 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce skoraj 12letni Tagi na vrhu :-))6
peter2
12.10.2014
Pot sva včeraj prehodila v obratnem vrstnem redu, kot piše v naslovu.
Kaj naj rečem - Leponasmeh Macesni se zlatijo nasmeh, nad vrhovi se je vse dopoldne prepletalo jasno in oblačno vreme, zjutraj sva hodila sama zavijanje z očmi, ob vrnitvi pa je bil na Debelo peč že kar velik naval.
Pa več v slikah:
Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Nad dolino Krma1
SuzanaM
23.8.2015
Dolgo me je vleklo na Pokljuko, a sem jo šele v soboto, 22.8.2015, zahvaljujoč javnemu prevozu tudi dosegla. Od lani vozi v času poletnih šolskih počitnic turistični avtobus z Bleda in iz Bohinjske Bistrice. Žal le ob sobotah in nedeljah.
Kmalu po petih sem se odpravila na vlak do Bohinjske Bistrice, kjer sem morala še 45 minut počakati na avtobus za Pokljuko. Ob 8.30 sem prispela na Rudno polje. Za daljše pohode veliko prepozno, sploh v najbolj vročih poletnih dneh. Tokrat se je v zraku že čutil pridih jeseni, nobene vlage in nadležnega mrčesa, prav idealno za hojo. Kljub napovedani jutranji jasnini je bilo okoli vrhov kar precej oblakov, Najvišji je šele opoldan pogledal izpod kape.

Z Rudnega polja sem se odpravila mimo Blejske koče na Lipanci na Debelo Peč. Vračala sem se čez Brda, Lipanski vrh in Mrežce. Vleklo me je še naprej proti Debelemu vrhu in Viševniku. Ker nisem vedela, koliko časa bom za ta del potrebovala, sem se raje odpravila do Blejske koče in po že znani poti do Rudnega polja. Od tu z avtobusom do Bleda in na vlak.

Pot do Blejske koče na Lipanci je dobro označena, razen pod vlečnico Viševnik, kjer je oznaka šele nekoliko više ob cesti pri odcepu za Triglav in se jo spregleda, če se odpravimo po stezi ob vlečnici. Naprej so vsa razpotja označena s tablami za Lipanco, od peskokopa pa je pot markirana. Le na razpotju tik nad kočo, kjer se odcepi pot za Viševnik in Mrežce, sem pogrešala kakšno oznako. Pot skozi gozd me sprva ni navdušila, ob videnju ostalega pa sploh ni bila tako napačna. Predvsem zaradi samote, saj sem le ob povratku srečala en madžarski par. Večina, ki se na Pokljuko pripeljejo z avtom, do Blejske koče raje izbere bližje dostope.
Naprej do Debele Peči bolj prometno, ob povratku čez Brda, Lipanski vrh in Mrežce pa sem srečala le peščico pohodnikov (če odštejem tiste, ki so že bili na samih vrhovih). Najlepši del poti mi je bil čez Brda, telovadbi z Lipanskega vrha do Mrežc pa bi se z lahkoto odrekla. Dobro pritrjene jeklenice olajšajo prehod čez greben (spust z Lipanskega vrha je mogoče manj naporen za tiste z dolgimi nogami), vrhova pa sta mi bila zaradi podobnih razgledov manj zanimiva od Debele Peči in Brd. Dobra plat te poti je, da je manj obiskana. Mogoče je bolje it v obratni smeri.

Čas hoje s krajšimi foto postanki: Rudno polje-Debela Peč: 3.20, Debela Peč-Brda-Lipanski vrh-Mrežce: 2.00, Mrežce-Bl.Koča-Rudno polje: 2.25, skupaj 7 ur in 45 min, z daljšimi postanki 8 ur in 45 minut. Tokrat sem se obirala manj kot običajno in sem se približala označbam na planinskih tablah.

Več v opisih pod fotografijami.
Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce vojaški objekt na Rudnem polju-od l.2012 imenovan po Rudolfu Badjura (1881-1963), prvem slovenskem piscu planinskih in turističnih vodnikov ter učitelju smučanja1 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pomanjkljive planinske oznake pri spodnji postaji vlečnice Viševnik 2 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce obe poti sta pravi-ali po cesti ali po stezi ob smučišču 3 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce malo više ob cesti v gozdu 4 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pot na Viševnik se nadaljuje ob smučarski progi, za Blejsko kočo na Lipanci pa naprej po cesti5 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce naprej od peskokopa zavije pot v gozd6 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce nadaljevanje po markirani poti skozi gozd7 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce od začetka nekaj večjih luž, ki se jih da lepo obiti 8 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce9 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce10 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce11 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce po prečenju gozdne ceste se prične pot stmeje vzpenjati12 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce z velikim nahrbtnikom sem se komaj zvlekla skozi podrta drevesa13 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce kal ob poti, do Blejske koče še 10 minut14 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce neoznačeno razpotje tik nad Blejsko kočo, levo pot na Viševnik in Mrežce15 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Blejska koča na pl. Lipanca16 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Blejska koča17 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce oznake pri koči18 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce19 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce planina Lipanca20 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pl. Lipanca in Mrežce21 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce krajši strm vzpon (pogled nazaj)22 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pot se za kratek čas izravna23 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce krajši vzpon med redkimi macesni-škoda, da še niso odeti v zlate barve24 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce po premaganem vzponu razkošni razgledi še v oblakih25 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce naravnost Debela Peč26 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pogled z vrha Debele Peči proti Karavankam27 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce spodaj dolina Krma28 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce naprej v oblakih29 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Triglav in Rjavina nad zatrepom Krme30 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce skozi koprene se je komaj videlo do Bleda-naravnost pl. Klek31 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce32 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce vzpon na Brda33 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Brda34 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Debela Peč35 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Triglav in Rjavina36 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce dolga in ozka dolina Krma37 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce z Brd proti Lipanskemu vrhu 38 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce39 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Planika40 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Kredarica41 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pogled nazaj na Brda s poti na Lipanski vrh42 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce naprej proti Lipanskemu vrhu43 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce lepo zavarovan spust za nekaj telovadbe (za tiste brez dolgih nog)44 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce še nekaj korakov pozornosti45 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pogled nazaj na Brda in pot pod  grebenom46 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce nad Blejsko kočo-levo Bled, naravnost pl. Zajavornik47 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce še en krajši spust ob jeklenici48 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pogled nazaj49 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce50 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Lipanski vrh51 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce vabljivo nadaljevanje proti Debelemu vrhu in Viševniku, a sem se zaradi pomanjkanja časa in informacij raje spustila proti pl. Lipanca52 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce53 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce še en spust pod deblom54 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce nad Blejsko kočo55 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce strupene jagode navadnega volčina56 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce za ljudi strupena, polžem pa v slast57 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce še hiter skok do hotela Center ob biatlonskem stadionu58 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce nazaj do parkirišča in hop na avtobus do Bleda59 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce ob jezeru do žel. postaje-še dobre 0,5 ure hoje, za vožnjo s pletnjo pa ni bilo časa60 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce61 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce62 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce še zadnji, a najbolj naporen vzpon do žel. postaje63 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce približan pogled na Blejsko jezero z žel. postaje ob 19.00 uri, ko je sonce žarilo le še hotele ob jezeru64 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce zaradi muzejskega vlaka je redni vlak z Jesenic zamujal65 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce priložnost za ogled lokomotive od znotraj66
legenda
6.11.2015
Danes sva se sprehodila po vrhovih nad Lipanco. Pot nad Blejsko kočo nadaljujeva proti Viševniku, kasneje jo zapustiva in se med rušjem povzpneva na Vrh Razora. Nadaljujeva po razglednem grebenu proti Mrežcam in naprej preko Lipanskega vrha in Lipanskih vrat do Brda.Sledi sestop mimo koče do izhodišča v Medvedovi konti. Lepo poznojesensko vreme, nenormalno toplo, kot vedno lepi razgledi, čeprav so macesni že odvrgli zlato preobleko.
zile67
30.12.2015
28.12.2015 sprehod Kroglež, Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce, vreme krasno, snega še vedno ni. Razgledi enkratni, samo lahko uživaš. Obiska je bilo še kar.
Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Debela peč1 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce2 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pogled3 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pogled4 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pogled5 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pogled6 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce brda-pogled na očaka7
31.12.2015
Danes na Sivestrovo pa na sonce na dva pokljuška dvatisočaka -Debelo peč in Brdo.Na Brdu pa nisem bil še nikoli.Od Mrzlega Studenca gremo po zaledeneli gozdni cesti parkirat Na Rupe in v dobrih 40 minutah smo na planini Lipanca . Vmes je malo poledenelih odsekov. Za varnost si raje nadenemo male dereze. Da se pa tudi brez njih.Nato pa proti Debeli peči. Tudi ta pot je na posameznih odsekih poledenela.Vrh Debele peči pa je brez snega. Vpisna knjiga je skoraj popolnoma nova -pohvalno.Tu se naužijemo čudovitih pogledov vsenaokrog. Nato pa dol.Ker je prekrasen dan se odločimo še za drugi dvatisočak-Brdo. Tu pa jaz nisem bil še nikoli. Triglav imamo kot na dlani. Lipanski vrh je v bližini. Pustili smo ga za drugič.
Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Pred planini Lipanco.1 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Na planini Lipanca.2 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Že nad planino Lipanco-pogled proti meglenemu morju.3 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Zagledamo vrhove.4 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Potka gre pod Okrogležom.5 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Pred Debelo pečjo.6 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Na vrhu-žig in skrinjica s knjižico za vpise.7 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce8 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Pogledi z vrha.9 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce10 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce11 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Nazaj grede pa še na Brda.12 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Proti vrhu Brda.13 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Vrh Brda.14 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Pogled z vrha.15 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Debela peč z Brda.16 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Lepo je.17 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Planina Zajavornik.18 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Tam desno je Lipanski vrh.To levo je predvrh.19 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Malo snega je pa le bilo.20
matej13
7.1.2016
je bil kdo te dni na debeli peči?kakšne so razmere?hvala za odgovor
20.7.2016
Vrhovi nad Lipanco...Prijetno potepanje z lepimi razgledi, le veter je malo preveč resno jemal svojo službo..velik nasmeh

Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce - Blejska koča na planini Lipanca...1 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce - Vse na ogled...2 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce - Možic3 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce - Rožice se  počasi že poslavljajo...4
zlatica
21.7.2016
Majda, z zamudo sem ujela tvoj prispevek. Spet si našla polno lepih motivov na svoji poti, kljub vsem oblakom in občasni sivini so tudi rožice zasijale v svoji lepoti. nasmeh Še dobro, da v objektiv ne moreš ujeti vetra, ki ga je bilo kar nekaj, kot praviš!velik nasmeh
Hvala Zlatica.nasmeh
Enka
31.7.2016
Krog nad Lipanco (Brda, Lipanski vrh in Mrežce) sva opravila dovolj zgodaj, da sva še ujela razglede. Še sreča, kajti tako lepih ne najdeš ravno za vsakim vogalom. Po deseti so se najvišji vrhovi Julijcev že zavili v meglo. Štartala sva z Medvedove konte, do koder pripelje solidna cesta, na kateri se mi je avto smilil le sem ter tja na kakšnem delčku. Je pa makadama kar precej kilometrov. Sama bi štartala kje nižje, mladina pa bolj ljubi višja izhodiščanasmeh. Od avta do avta sva, če odštejem postanke v Blejski koči, rabila slabe 4 urice zelo zmerne hoje. Čisti užitek!
Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Nekoliko pod vrhom Brd prvič ugledava Očaka1 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Razgledi jemljejo dih2 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Tja greva3 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce In odtod sva prišla4 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Klasična hribovska :-)5 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Izmenjujejo se krotke potke...6 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce ...in adrenalinski deli7 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Sem ter tja je treba kar gledat pod noge8 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Zadnji vrh današnjega popotovanja9 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Ob slovesu imajo vsi najvišji vrhovi že pošteno kapo10
Mrki
20.12.2016
Greben nad Pokljuko od Debele peči do Mrežic je danes sijal v soncu. Pot pomrznjena, v senčnih legah rahlo zasnežena – ponekod le ivje, razgledi fenomenalni.
16.1.2017
Mrežce 15. 1. 2017 od planine Zajavorniki. Cesta odlično splužena. Do Blejske koče udobna gaz. Naprej je sicer shojeno, ampak se precej udira. Snega do 1m v zametih. Na vrhu kopno.
Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce1 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce2
peter2
7.10.2017
V obratnem vrstnem redu kot v naslovu.
Pot b.p., macesni rumenijo, malo je nagajal veter.
Do Debele peči srečala le skupino planincev, ob povratku proti Lipanci pa je bilo bolj živahno.
Za pešake je verjetno najlepši čas za obisk gora tu...nasmeh
Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Macesni rumenijo ...1
12.6.2018
Po vrhovih nad Blejsko kočo...
Zjutraj je še mokro in prst se nabira na čevlje. Korak po skalah je rahlo drseč. Varovala pri spustu z Mrežc so v redu. Pri vzponu na greben za Brda, pa je en klin zunaj. Lepa krožna pot.nasmeh

Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce - Luka in Miha1 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce - Škrbina, Brda, Okroglež2 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce - Brda, zadaj Debela peč3 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce - Gorski aranžma - slečnik4
Roman29
14.6.2018
Tudi jaz sem v soboto prehodil to prekrasno pot v obratni smeri. Od spomenika mimo Blejske na Mrežce, od tam pa na Lipanski vrh, Brda in do Debele peči. Večino časa se je sonce skrivalo za oblaki tako da je bila hoja še toliko bolj prijetna. Lp

Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce1 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce2 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce3 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce4 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce5 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce6 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce7 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce8 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce9 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce10 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce11 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce12 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce13 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce14 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce15 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce16 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce17 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce18 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce19 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce20 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce21 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce22 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce23 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce24 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce25 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce26 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce27 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce28 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce29 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce30
bogi
15.10.2018
V soboto smo prehodili celotno pot. Startali smo pri planini Zajavornik proti Blejski koči. Od tu pa najprej na Okroglež, nato Debela peč, Brda, Lipanska vrata, Lipanski vrh, Mrežce in spust do Blejske koče.
Poti so brez posebnosti. Vsepovsod je veliko obiska, vreme pa kot naročenonasmehvelik nasmeh.
Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce pri planini Zajavornik1 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce2 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce3 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce4 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce5 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce6 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Blejska koča7 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce se še najde8 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce9 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce10 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce11 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce na Okroglež12 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Brda, Triglav, Rjavina13 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Triglav14 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Debela peč15 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Krma16 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Macesnovec17 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce na Debeli peči18 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce z Brda v Krmo19 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Brda20 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce21 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce22 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce23 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Lipanski vrh24 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Mrežce25 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce26 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce27 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce28 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce29 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce30 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce Blejska koča na Lipanci31 Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce32