seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Prisank / Prisojnik - Hanzova pot
 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot
6.9.2018
Bojan, vse koče so tip top in pod okriljem PZS. Najbrž si mislil na Tonkino, ki je malo višje, tista pa je privat.
Snežišča nisem slikal, ker je v spodnjem delu zelo grdo.velik nasmeh. Krajne zevi praktično ni, je pa na začetku živ led, kamor sem vklesal par stopinj. Lahko bi šel tudi okrog (kakšnih 20m sestopa), pa sem moral upravičit nošnjo cepinajezik.
bbugari1
6.9.2018
Bravo za cepin velik nasmeh
Žal mi je če se motim, toda ta desna ni KNG ampak Tonkina. KNG je precej nižje...
7.9.2018
Vidim, da si dober poznavalec, Bojan! Seveda je na sliki Tonkina koča. Jaz sem pogledal samo površno, ob povečavi slike pa se dobro vidi, da sem bil v zmoti, za kar se javnosti opravičujem.
Ja, cepin je zakon, čeprav ga rabiš samo pet minut na celi turi.
8.9.2018
Zdravo Lijaneja, s prijateljem sva se namenila jutri prehoditi Hanzovo pot, praviš, da si cepin rabil le na delčku poti, ki bi se mu lahko izognil s spustom, vse ostalo pa je kopno ?
Če je treba vzeti zraven cepin in dereze jih seveda bova, če pa ne pa bo lažji nahrbtnik...
hvala !
8.9.2018
Cepin le vzemita, se bosta na vrhu vsaj razlikovala od množice turistov, ki pridejo po travah gor!nasmeh Takoj od jeklenice koristita tistih nekaj lukenj, ki sem jih skopal v led, cepin pa naj služi za varovanje.
Pa srečno, fanta!
8.9.2018
Hvala ! Cepin spakiran, se bo počasi začel spet privajati na gorski zrak nasmeh
10.9.2018
Čudovit dan sva izkoristila včeraj in se povzpela po Hanzovi (beri najlepši) poti na Prisank.
Pred nama so se štirje pogumni nad snežiščem lotili plezanja v steni, za nama sta šla dva mlajša gospoda ( morda rok.si in prijatelj nasmeh )....potem pa dolgo nič.
Na vrhu sva sicer poslušala komentarje mladega dekleta v družbi treh fantov, da pretiravava, ker imava cepin in najbrž le razkazujeva opremo...le kdo rad nosi pretežak nahrbtnik celih 8 ur eek
Ker sem ziheraš, sem si pred snežiščem, bolje rečeno lediščem nadela tudi dereze....še nekaj odvečne teže, za nekaj metrov. Po vrhu ledu je mehko blato, da se lažje spelješ v grapo...
Z opremo pa ni težav in ni skrbi. Uživancija , razgledi..........več v sliki...pa srečno
Prisank / Prisojnik - Hanzova pot začetek pri Koči na Gozdu1 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot MM že obsijana s soncem2 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot ....in senco3 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot jeklenice......nisem jih štela :)4 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot spust k slapu5 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot6 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot jutranja prha7 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot drugi slap8 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot vstop v steno9 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot10 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot po poličkah11 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot proti snežišču12 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot13 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot strgana jeklenica ni problem14 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot15 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot prečenje snežišča16 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot17 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot razpotje18 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot po melišču v grapo19 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot20 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot vpisna skrinjica21 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot22 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot23 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot veliko je prostega plezanja24 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot25 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot le kdo jo je postavil čisto na rob26 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot zadnji vzpon proti vrhu27 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot28 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot pa sva v gneči na vrhu29 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot razgledi...30 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot razgledi....31 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot ....in razgledi da nahranijo dušo32 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot33 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot se kdo prepozna na sliki malo pred 12 uro34 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot na Mangartu pa tudi gneča35 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot36 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Vršiške koče37 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot38 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot daleč je še do avta...39 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot po grebenski poti40 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot ...mimo okna v dolino41
coupet
10.9.2018
Ker tudi mene v začetku drugega tedna, če bo le vreme, zanima vzpon po Hanzovi, so potem dereze in cepin obveza ali gre brez?
lencka
Vse je napisano v besedi že od mojih predhodnikov. Dodala sem slike...odločitev je tvoja. Brez cepina ne gre, brez derez ja. Si boš vklesal stopinje če bo potrebno. Pa srečno nasmeh
10.9.2018
Zdravo Lencka, prav si uganila, midva sva vama "dihala za ovratnik" nasmeh Sva bila oba navdušena nad lepo, razgibano in kar samotno potjo, gneča na vrhu je bila še toliko bolj očitna. Bil pa je res dan za bogove!

coupet, tudi jaz bi spet vzel cepin s sabo !
11.9.2018
Ja lepo je bilo res...vidva pa si le shranita sliko 16 nasmeh pa še veliko uspešnih podvigov vama želim! lp
Peter Pehani
14.9.2018
Cepin in dereze niso nujni. Jaz sem jih nosil s seboj, vendar jih nisem uporabil. Na licu mesta sem oceni, da je zame precej hitrejši in varnejši prehod pod snežiščem (oz. okoli njega) kot čez njega. Sestopa je okoli 15 viš. m. (kot je napisal že lijaneja). Med krajno zevjo in pečevjem je dovolj prostora. Na dveh mestih (prehod čez zlizane skale) sem malo "pogoljufal". Po potrebi si tam pomagaš (če si v dvoje) z "ravbarsko" ali s 3 m vrvi. Snežišče pa deluje zelo trdo, peklensko trd led. Takšno stanje bo verjetno vztrajalo do prvega večjega sneženja.

Po Hanzovi sem šel v sredo, 12.9.2018. Res lepi prehodi po neverjetno razčlenjenem ostenju Prisanka! Sestopil sem pa po Jubilejni. Na obeh poteh nisem srečal nikogar. Na vrhu pa kar nekaj ljudi (tudi skupina od darinke4, ki je to popisala na hribi.net)
Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Vsakih 100 m je višinska oznaka.1 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Pogled vzdolž krajne zevi velikega, zloglasnega snežišča, ki je sigurno ključno mesto spodnje polovice poti.2 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Pot na več mestih prečka neverjetno lepe, na videz neprehodne police.3 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Družina kozorogov.4 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Zadnji strmi detajl pod vrhom.5 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Pogled na druge prvake Julijskih Alp z vrha Prisanka.6 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Martuljški Ponci, Oltar in Škrlatica se takole kažejo iz senčne Jubilejne poti.7 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Zadnje okno.8 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Razor.9 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Mlinarica, pogled proti vršacem nad Zadnjo Trento.10 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Mlinarica, pogled na nazobčani greben od Turna do Razorja.11 Prisank / Prisojnik - Hanzova pot Zadnji žarki na razčlenjenem ostenju Prisanka.12