Matajur
Edina
6.6.2017
Tudi jaz sem se med potjo spominjala SuzaneM in kot je pravilno ugotovila že Ločanka, so bile potke na Matajur res nekako njene. V njen spomin bom drugi del objave o potepanju po Posočju objavila prav tukaj. Poleg Matajurja sta na povezavi še Breginjski Stol in Tolminski Migovec. Slednji bi sodil bolj pod prvi naslov, a sem pri združevanju tur na to pozabila.
Srečno na potkahnasmeh
11.6.2017
V soboto smo se po krajšem plezanju na Škratovi skali v Kobaridu podali še na kratek sprehod na Matajur od koče Pelizzo. Matajur je odličen razglednik.
Matajur 7a+, Škratova skala1 Matajur Na vrhu Matajurja2
Tolminc
3.1.2018
Danes na Matajurju kar lep zimski dan. Močan veter, sonce, megla, pobočja spihana in poledenela. Priporočam dereze. Obiska pa ogromno, od turnih smučarjev, pešakov, deskarjev, do štirinožnh prijateljev velik nasmehvelik nasmeh
Matajur1 Matajur2 Matajur3 Matajur4 Matajur5 Matajur6 Matajur7 Matajur8 Matajur9 Matajur10 Matajur11 Matajur12 Matajur13 Matajur14 Matajur15
funnyboy
21.1.2018
Krasen Matajur velik nasmeh
mirank
11.2.2018
V Avsi 20cm snega in proti vrhu ga je vse več, po moji oceni tudi do 80cm. Obiskovalcev kar nekaj, koča naših Benečanov malo pod vrhom odprta. Gaz za gor je široka in dobro uhojena, dol sva prečila (bolj priplavala) po stari stezi mimo It lovske kočice razen kratkega odseka kot prva in tam ga je bilo krepko čez gamaše.
19.2.2018
V soboto pa najlepši letošnji zimski obisk gora. Mi je že SuzanaM s svojimi pogostimi opisi netila željo po zimskem obisku Matajurja.
Pa sem ugotovila, da ni pretiravala, še več, zdelo se mi je, da je še lepše. Me je kar malo zanašalo od vse te lepote, ki se je odpirala po celi poti. Se je bilo potrebno neštetokrat ustavljati, da si lahko vsrkaval vse te zimske podobe, se jim čudil in ponovno podoživljal doma ob slikah.
Dan je bil jasen, rahle meglice pa so kasneje le bogatile poglede, in ustvarjale še bolj mikavno svetlobo.

Po celi poti pa je najbolj pritegnil poglede prav Krn, ki je bil s svojimi sosedi vsekakor glavna kulisa, vredna največjega občudovanja.
Nepozabnonasmeh
Matajur jutranji Tolminski Migovec1 Matajur tudi Krn jutranji2 Matajur Kaninske gore, od Babe do Prestreljenika3 Matajur V.Baba,  Vrh Laške planje4 Matajur pogled preko vasi Perati5 Matajur informativna tabla na začetku poti6 Matajur takole se je postavljal Rombon ob tej poti, približan seveda7 Matajur Jalovec, od povsod lepotec8 Matajur dva veljaka, Mangart in Jalovec9 Matajur Mangart si tudi zasluži svojo sliko10 Matajur za Stadorjem Tolminski kuk in Migovec, v ozadju se pokaže Vrh nad Škrbino11 Matajur med Srednjim vrhom in Mrzlim vrhom12 Matajur proti Mrzlemu vrhu, pogled nazaj13 Matajur pogled na Polovnik, v ozadju Rombon14 Matajur spet proti Krnu, je kar vlekel nase poglede15 Matajur ne moreš, da ne bi te podobe občudoval16 Matajur tudi Rdeči rob se vidi17 Matajur Bavški Grintavec se je tudi prikazal18 Matajur19 Matajur20 Matajur21 Matajur proti vrhu Matajurja22 Matajur zimski utrinek23 Matajur vrh s cerkvico24 Matajur greben Kobariškega Stola spredaj25 Matajur26 Matajur proti Domu na Matajure27 Matajur Rif.Pelizzo spodaj28 Matajur29 Matajur30 Matajur Prestreljenik31 Matajur vrh Krna popoldne32 Matajur z Mrzlega vrha takole proti Zuc dal Boru33 Matajur romantična kočica pod Mrzlim vrhom34
zlatica
19.2.2018
Hojla, ločanka, spet si me čisto osupnila s razgledi in pogledi na prekrasne gore na svoji poti na Matajur! Zanima me, na kateri poti na Matajur si deležen teh pogledov? Mi lahko, prosim, navedeš pot, po kateri si šla na Matajur? lp nasmeh
20.2.2018
zlatica, se opravičujem za precej pozen odgovor.
Izhodišče v vasi Avse (pri tabli na 6.sliki), nato pa kar po sledeh markacij (je tudi precej utrjena gaz ali pa vsaj stopinje, kakor kje). Na začetku poti piše "stara pot". Priporočam pa nujno vzpon preko Srednjega in Mrzlega vrha, kjer se res odprejo izredni pogledi na gore v okolici. Drugače je pa veliko označb na poti, ne moreš zgrešit.
Vzpon je trajal cca 3,5 ure (z veliko slikanja in občudovanja), povratek pa okoli 2 uri. na tablah je predviden vzpon za cca 2,5 ure.

Drugače pa zlatica, res hvala za pohvalo, se bom še prevzelanasmeh
Res lepe slike.mežikanje
Kaj, ko je zame Matajur tako daleč. mrk pogled
20.2.2018
Sedim v soboto vrh Kobariškega Stola in gledam na Matajur, kar vidim @ločanko v rdeči bundi ( foto št. 25 ), kako gleda v dalj. Maham in maham in maham, ona pa nič velik nasmeh
Matajur1
20.2.2018
garmont, tudi meni ni blizu
Ampak je vse poplačanonasmeh
20.2.2018
turbo, bi moral močneje mahatinasmehnasmeh
darinka4
Si mi naredila skomine, ko si Krnsko plošče približala.nasmeh na zadnji sliki.
20.2.2018
Darinka, kdaj se potem vidiva na Krnunasmeh?
darinka4
Ja kmalu. nasmeh Saj gre zima h kraju.
ZoranV
25.2.2018
V iskanju sončka smo se odpravili iz vasice Matajur na Matajur. Burja nas je spremljala od doma večino poti, na Matajurju pa nas je pustila skoraj pri miru. Tako se je naredil prekrasen dan in Matajur je ponujal odlične razglede. Za Matajurjeve skromne naklone je bila tudi še kar dobro smuka.
Matajur Že med vožnjo smo videli da se nam obeta odličen dan1 Matajur Ni ravno sončni vzhod, je pa Krnov vzhod.2 Matajur Razgledi se širijo.3 Matajur Megla se pretaka čez Krnčico.4 Matajur Na vrhu.5 Matajur Proti Stolu in Kaninu ter še daleč naprej ...6 Matajur Nedotaknjena zasnežena planina.7 Matajur Jalovec je tako oster da reže meglo.8 Matajur9 Matajur Kip v vasi10 Matajur Roza utrinki Gira dItalia.11 Matajur Utrinek iz vasi.12 Matajur V vasi Matajur je že pomlad.13
Akultom
30.4.2018
28.4.2018 Matajur. Soncno in vroce. Dom na matajurju zaprt. V cerkvi italijanska vpisna knjiga. Ziga nisem nasel.
bos
Ali žiga ni več tu?
Matajur malo desno od glavnega obeležja na vrhu1 Matajur žig2
Tolminc
21.5.2018
Ker sem že zelo zgodaj vstal, sem šel na Matajur pogledat sončni vzhod nasmeh Pihalo pa je pihalo, kot vedno. velik nasmeh
palček plezalček
3.6.2018
V teh dneh sprehajalno-simpatični Matajur ponuja blatne poti v zgodnjih urah, mokre noge (na JZ dostopu so trave visoke), klope in obilico cvetja. nasmeh