Briceljk
31.8.2008 - freelander
Zanima me zakaj ne piše nihče o vzponu na ta vrh.Rad bi se odpravil gor pa bi mi prišel prav kak opis poti,ker pot ni markirana.
fpetel1
31.8.2008
Letos sem bil iz Bale do Stadorja. Po 1.5ure iz Bavšice pridemo po markirani poti proti Brežičem do lovske koče, ki leži približno 1300 metrov nad morjem.Od tu se levo skoraj v smer Bavšice odcepi pot proti Briceljku. Pot je široka in dobro vhojena in je ne moremo zgrešiti. Čez nekaj časa postane pot nekoliko ožja in slabše sledljiva. Pomagajo nam možici, ki jih je k sreči dovolj, tako da glede orientacije ni večjih težav. Po 1.5 ure od lovske hiše pridemo do sedla pod Stadorjem, kakih 1900 metrov visoko. Do vrha imamo še dobro uro hoda po mestoma zahtevnejšem terenu (baje so tudi stara varovala v kar dobrem stanju)
panoramik
3.7.2009
Zanima me kakšne so razmere za vzpon,če je bil gor kdo v kratkem.Kdo bo obnovil markacije?Kdaj?
Upam da markacij ne bo nihče obnovil. Nikoli. Saj ni potrebno, da je vsepovsod popackano.........Samo Martuljkova skupina in deloma Bavščica in Loška Koritnica sta kolikor toliko "divji", pristni, vse ostalo je že popackano in "ožičeno".
triglavski
3.7.2009
Pot Bala - Briceljk ni bila nikoli uradno markirana, kot pa sem slišal pripovedovati, naj bi jo nekoč popackali tečajniki za planinske vodnike iz Bavšice. Ne me držat za besedo, ampak tako se je takrat govorilo, saj je med lovci nastala zaradi tega prava revolucija in so bile te packe v večini tudi prekritie s sivo barvo. PD Bovec, ki upravlja s potmi te poti ne bo nikoli markiralo, ker je tak tudi dogovor med upravljalci tega območja. Seveda pa kdo drug te pravice prav tako nima.
Možno, da je kje višje še kakšno snežišče, zagotovo pa ne vem.
zelenci
3.7.2009
Tisti, ki ste proti markacijam se zavedajte, da planinsvo ni privilegij samo nekaterih. V hribe vse poda vsak enkrat prvič. Zato smatram, da oznake in markacije niso packarije temveč so v prid varnosti vsem, ki se podajamo v hribe. Strinjam se pa, da ne sme vsak po svoje nekaj packati po drevju in tablah.
tom6666
4.7.2009
zelenci, se strinjam.
triglavski
Zeleni, rumeni, bledi in ne vem kakšni še, ki podajate svoje mišljenje. Verjetno vam je znano, da so v okviru triglavskega narodnega parka tako imenovane mirne cone, kjer pretiran obisk iz takšnih in drugačnih razlogov ni zaželjen, zato na takih območjih tudi ni markiranih poti in jih nikoli ne bo, to pa še ne pomeni, da ni takšnih ali drugačnih stezic, ponekod kar pravih poti in da območje ni povsem zaprto. Izkušeni, vajeni hoje po brezpotjih si bodo lahko pomagali z opisi iz vodnikov in planinskih kart, tisti, ki tega ne obvladajo se lahko recimo pridružijo kakšnemu društvu, ki ima organiziran izlet s planinskim vodnikom in nenazadnje si lahko najemjo tudi gorskega vodnika, ki jih bo varno pospremil na vrh in nazaj. Tukaj ne gre za nobene privilegije, vsak pa sam izbire, kako priti na določenih nemarkiran vrh. Tudi pozimi markacioje povečini niso nikjer vidne, pa zaradi tega nihče ne zahteva, da je potrebno vsa turno smučarska območja označiti, kot je recimo označena triglavska magistrala.
23.6.2010
V nedeljo nameravam na Briceljk. Če je bil v kratkem kdo tam, ga prosim za podatke, če so snežišča še moteča. Hvala za odgovor
lp Tone.
husky
24.6.2010
Kakšen teden nazaj je bilo z Mangrtskega Sedla videt, da je vršni žleb še obilno zasnežen.
matic4
Jaz sem bil 5.6. gor. Vršni žleb je bil takrat še poln snega. Kar je napisal husky je verjetno posledica zadnjega sneženja. Verjetno snega ni več, če pa je drugo kot cepin ne boš rabil.
24.6.2010
Obema lepa hvala za odgovor.
clo
12.9.2010
Čeprav sem že večkrat obiskala dolino Bale, ter travnata pobočja pod Stadorjem, kjer večkrat lenobno poležavajo kozorogi, pa grem danes na pot z drugim ciljem. jutro prebudiva v Bavšici ob prijetnem srečanju z gospodom iz drugega konca Sloveniije, ki se danes poda na Pelce, ker je bolj uren stopi bolj hitro naprej, midva pa prebujava dan v tišini, a kljub temu dvakrat zmotiva jutranjo pašo srnjaka, ki zabavka v svarilo, da se nekdo giba po njegovem domovanju. Pri lovski koči v Bali zavijeva levo v gozd. Steza je lepo vidna. Više gor se v jutranjem soncu greje Svizec, s Stadorja naju ponosno gleda gams. Steza je na travnatih pobočjih lepo vidna, za še lažje sledenje njej si pomagava z možici, ki ždijo ob njej. Na višini cca 2000 n.m.v, nekoliko pod dolino med Vrhovi, zahodno od Stadorja, pred nama zleti iz gnezda jata ( kakih 10) verjtno mladih ruševcec ali pa ruševk ( bilo je prehitro, da bi lahko videla). Pot od tu dalje, torej od nekje 2000 n.m.v. postane slabše vidna, vendar še vedno sledljiva, kar spet omogočajo možici. Kakih 250 metrov pod vrhom bolj pazivai na korak, potem pa sva kmalu tik pod vrhom, kjer desno pod njim preplašiva trop kakih 30 gamsov. Z vrha je čudovit razgled na vse strani, vse do avstrijskih gora, ter do morja. Ponosno v daljavi Triglav, mogočna Viševa in Montaževa skupina, Mangrt in Jalovec kot na dlani...Ko pogled potuje od Triglava do morja, pa ne morem toliko mojih oči izostriti, da bi opazila najinega jutranjega soseda, kateremu se zahvaljujem za prijazno sporočilo, ki naju je čakalo ob povratku za brisalci mojega avta. Turo je zelo lepa in priporočam. Enkrat kmalu pa še na Pelce, na priporočilo najinega jutranjega soseda.
vagabund
15.10.2010
V nedeljo sva s kolegom izkoristila lepo vreme za obisk Briceljka.Ker tu ne vidim nikjer slikic ,jih bom pa jaz nekaj dodal.Lp
Briceljk1 Briceljk korito z vodo pri lovski koči cca 1300m visoko2 Briceljk nadaljevanje poti od lovske koče pod skalami in navzgor3 Briceljk iz gozdra po travah in ponovno v gozd4 Briceljk možici kažejo pot5 Briceljk desno Stador levo greben Briceljka6 Briceljk pogled na prehojeno pot7 Briceljk nekoliko strmejši del v travah  terja previdnost 8 Briceljk še na to škrbino pa smo že blizu vrha9 Briceljk pogled proti zahodu10 Briceljk levo Mangrt, desno Jalovec,spredaj greben loške stene z Morežem in Bedinjim  vrhom11 Briceljk Mangrt malo približan12 Briceljk Jalovec bliže13 Briceljk Bavški grintavec14 Briceljk zahtevni Pelc nad Klonicami15 Briceljk Jalovec , Veliki ozebnik , Pelc nad Klonicami , Veliki Pelc,Srednji Pelc,Zadnji Pelc,Nizki vrh , zadaj Triglav16 Briceljk Triglav močno približan17 Briceljk pogled na vzhod18 Briceljk Kamniti lovec , Višarje,Veliki Grintavec, Mala Ruša ....     .pogled približno na NW19 Briceljk pogled na w20 Briceljk pogled na Pelce pri sestopu21 Briceljk sestop proti lovski koči nad planino Bala22
ledo84
17.10.2010
vagabund, imas li mozda sliku "jalovec blize" u nekom original formatu pa da mi je posaljes na mail?ili ako imas jos koje slike jalovca tako strong kvalitete?
bohincm
Pozdravljeni planinci!

Letos, 5. junija planinci iz Kostanjevice načrtujemo vzpon na Briceljk. Lansko leto sem bil na ogledni turi, tako, da smer poznam.
Zanima pa me kakšne so snežne razmere v zgornjem delu, kjer se preči krajši skalni skok. Če vrmenske razmere ne bodo ugodne bomo turo prestavili.

Hvala za vse informacije in lp. Matjaž Bohinc
23.5.2011
Vzpon na Briceljk omenjenega datuma z Bale ne bi smel biti več vprašljiv glede snega, saj pot vijuga v glavnem po južnih pobočjih. Glede zasneženosti samega vrha pa presodi sam. Tu imaš sliko severovzhodnega dela Loške stene z najvišjim Briceljkom posneto 7. maja letos z vrha Loškega žleba.
Če misliš na izlet z večjo skupino in manj izkušenimi pohodniki, ti predlagam, da zadevo za kakšen teden preložiš.
Srečno
Briceljk Briceljk, desno Rombon, zadaj Vrh Laške Planje1 Briceljk Pa še enak posnetek z vrha Jalovca2
bohincm
Živijo!

Hvala za fotko in nasvet. Pohodniki sicer ne bodo neizkušeni, ker se v glavnem srečujemo na turah z istimi, a vendar. Varnost ima tu prednost. Če pa od koga še dobim kakšno informacijo in če bo v tem času hodil tja gor pa še bolje.

Lp Matjaž
rozka
3.8.2011
Končno...sem že nekaj časa "hodila" gor in danes stala na vrhumežikanje. Izhodišče Bavšica, nato čez planino Bala in naprej do lovske koče, kjer pot zavije levo na nemarkirano, a dobro vidno stezico, ki se mogoče nekje izgubi, a je nekdo imel pravi ustvarjalni dan in je možice postavil po celi poti, saj jih nazadnje, ko sem bila tu, ni bilo, vsaj ne v takem številunasmeh, tako, da je do vrha šlo bp. Vračala po isti, vendar samo do Stadorskega prevala ter čez Lepoč, pri mlakici desno, do gozda, mimo solnice in po lovski poti nazaj do izhodišča. Pot razgibana, razgledna, malo več pazljivosti je potrebne pri sestopu, saj je pot, ki je nimežikanje, porasla z šopi trav, vmes so luknje in kaj hitro gre kaka noga po svojeeek. Drugače pa zelo lep dan in topel dan, ki so ga popestrile meglice in par kapljic dežja...sem še pridem, vedno najdem kakšen nov vrh na katerem še nisem bilanasmeh
Briceljk jutro nad Bavšico1 Briceljk levo se skriva vrh Briceljka, desno Stador2 Briceljk možicelj3 Briceljk pot na Briceljk4 Briceljk čez žlebič5 Briceljk sosedi Pelci6 Briceljk Morež in Jalovec7 Briceljk le kdo kuka iz meglic:)))8 Briceljk vrh Briceljk9 Briceljk od Mangrta do Jalovca10 Briceljk utrinek11 Briceljk Lepoč12 Briceljk voda je ledeno mrzla13 Briceljk prehod14 Briceljk pot, ki je v bistvu ni oz.ni vidna:)))15 Briceljk se je prehitro skril16 Briceljk solnica17 Briceljk lovska pot se priključi markirani malo nad lovsko kočo18 Briceljk zapuščena planina Bala19
jprim
3.8.2011
Lepo, tudi vreme lepo, in ravno danes sem o tej gori brala v Sidartinem vodniku in se je nekako kar vrinil med prihodnje plane.
rozka
nasmeh, ja, ja kar pojdi...samota, tišina, razgledi,...
če ne bi bilo megle, bi podaljšala še do Oltarjev...ena ideja večmežikanje