seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Bovški Gamsovec
 Bovški Gamsovec
Grenaleva
18.7.2017
Mene pa zanima, a je bolje gor čez Sovatno ali Luknjo?
Pa, ko se odločiš, da greš po eni, a se z vrha ve, kako začeti dol po drugi? Hvala
Bandzo
18.7.2017
Mislim, da je zgodnje jutranji vzpon čez Sovatno bolj primeren kot čez Luknjo, saj imaš garantirano predstavo Kozorogov. En krajši skokec in nekaj varoval do vrha ne predstavlja neko mogočno oviro, zna biti pa malo vrtoglavo. Ko prideš do vrha, potem pa samo na drugo stran dol proti Luknji. Mislim, da je težko zgrešiti poti in da boš na vrhu zagotovo vedel/-a kam in kako naprej.velik nasmeh

Pa varen korak in LP,
Ben
Janez Seliškar
18.7.2017
Pot z Dovških vratc do Luknje preči vrh, zato nimaš kaj razmišljat po kateri poti boš nadaljeval z vrha.
V kateri smeri boš delal turo je le tvoja stvar in odločitev. Lepši pogled na Steno imaš pri sestopu z vrha na Luknjo, saj imaš Steno ves čas tik pred seboj.
Grenaleva
18.7.2017
Najlepša hvala...upam, da v kratkem napišem vtise
27.8.2017
Bovški Gamsovec pa je bil naš tretji dvatisočak na našem romanju na Razor. Zmerom skušamo popestriti pot v gore tako, da se vračamo po drugi poti.Pogled na Gamsovec od Pogačnikovega doma nam ponuja kar dolgo skalnat greben na vrh katerega pa je speljana prav prijetna neprezahtevna pot. Še lep kaminček prečimo. Pred kažipotom za na Luknjo pa zavijemo še na vrh.Tudi tu nam je v pomoč železje. Nato pa na dolg spust v Luknjo. Kar nahodili smo se.Do Vrat bi nas že skoraj ujela noč. Prijetno se je spustiti do struge Triglavske Bistrice in popiti kak počirek hladne čiste triglavske vode.
Bovški Gamsovec Pogačnikov dom-poslavljamo se do naslednjega leta.Dober štrudel imajo.Celo žganc eso kuhali.1 Bovški Gamsovec Vroče je bilo. Ovčke so iskale senco.2 Bovški Gamsovec Še zadnji pogled na Pihavec -najvišji vrh v sredini, desni nižji vrh spredaj je Šplevta-2224m.3 Bovški Gamsovec Na križišču poti , sedaj pa na desno .4 Bovški Gamsovec Na začetku vzpona.5 Bovški Gamsovec Kmalu bomo v skalah pri jeklenicah.6 Bovški Gamsovec Jeklenice -nič posebnega.Čelade pa so tu obvezne.7 Bovški Gamsovec8 Bovški Gamsovec Brez prostega plezanja po skalovju nikjer ne gre.9 Bovški Gamsovec Kamin.10 Bovški Gamsovec11 Bovški Gamsovec Kar našpičen je .12 Bovški Gamsovec Pot na vrh s sedla spodaj do vrha nam ne bo vzela več kot urco.13 Bovški Gamsovec Na sam vrh nam tudi pomaga nekaj železja.14 Bovški Gamsovec Vrh gore.15 Bovški Gamsovec Danes pa je bil Triglav večni maneken.16 Bovški Gamsovec Z vrha se čudovito vidi Spodnje Kriško jezero. Mimo tega jezera pa še nisem šel na Kriške pode.17 Bovški Gamsovec18 Bovški Gamsovec19 Bovški Gamsovec Sedaj pa dol na Luknjo in nazaj k vozilu v Vrata.20 Bovški Gamsovec Jeklenic pa ta dan res ni manjkalo.21 Bovški Gamsovec Dol.22 Bovški Gamsovec Še zadnja jeklenica Gamsovca.23 Bovški Gamsovec Luknja.24 Bovški Gamsovec25 Bovški Gamsovec Do Vrat se bo še kar vleklo.26 Bovški Gamsovec Res zadnje jeklenice ta dan.27 Bovški Gamsovec Ta dan smo res v večini primerov videli le gamse. Po poti na Gamsovec pa smo spodaj le videli par kozorogov.Bili so na tistem melišču pod Pihavcem.28 Bovški Gamsovec Zadnji pogled na LUknjo.29 Bovški Gamsovec Brez rožc pa res ne gre-triglavski svišč.30
taubi4
27.8.2017
Na siki 3 sta Pihavec in Šplevta.
tinky
5.9.2017
Matej že nekaj časa ni bil kje višje, pa sva šla na Bovški gamsovec, kjer še ni bil.Gor iz Vrat čez Luknjo, dol pa skozi Sovatno. Vreme lepo , temperatura ravno pravšnja za hodit. Na vrhu se nama je pridružila skupina gorskih reševalcev iz Kranja.Tudi kozorogi in gamsi so naredili turo lepšo. V Vratih na parkirišču avtomobili iz malone cele Evrope. Še slap Peričnik sva šla pogledat.
Bovški Gamsovec tri glave1 Bovški Gamsovec Matej2 Bovški Gamsovec proti Luknji3 Bovški Gamsovec4 Bovški Gamsovec5 Bovški Gamsovec6 Bovški Gamsovec vsi gredo čez Plemenice7 Bovški Gamsovec8 Bovški Gamsovec9 Bovški Gamsovec10 Bovški Gamsovec midva pa desno11 Bovški Gamsovec12 Bovški Gamsovec13 Bovški Gamsovec14 Bovški Gamsovec15 Bovški Gamsovec16 Bovški Gamsovec17 Bovški Gamsovec18 Bovški Gamsovec na vrhu19 Bovški Gamsovec pridruži se nama skupina iz Kranja 20 Bovški Gamsovec21 Bovški Gamsovec Križ22 Bovški Gamsovec23 Bovški Gamsovec24 Bovški Gamsovec tamala25 Bovški Gamsovec26 Bovški Gamsovec mama27 Bovški Gamsovec28 Bovški Gamsovec29 Bovški Gamsovec30 Bovški Gamsovec31 Bovški Gamsovec32 Bovški Gamsovec33 Bovški Gamsovec34 Bovški Gamsovec35 Bovški Gamsovec36 Bovški Gamsovec  37 Bovški Gamsovec38 Bovški Gamsovec39 Bovški Gamsovec40 Bovški Gamsovec še Peričnik pogledat41 Bovški Gamsovec42 Bovški Gamsovec43 Bovški Gamsovec44 Bovški Gamsovec45 Bovški Gamsovec46 Bovški Gamsovec47 Bovški Gamsovec48
Todi
5.9.2017
tinky, lepo turo sta opravila