seznam forumov / ostale države / Gorovja / Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini
 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini
25.5.2013 - bagi
Čisto drugačna je tale pot od Camina France, ki sem ga prehodil leto poprej. Je za ljudi, ki imajo radi samoto, razgiban teren, čudovite razglede, stare vasice, prijazne domačine... Predvsem jim ne bo nikoli dolgčas. Vsega je bilo dovolj ... vročine, mraza, snega, dežja, vetra in spet vročine. Pot je dolga 330 km, rabiš cca 11 dni in trenutno okoli 550 € z vsemi prevozi vred. To pot prehodi okoli 7% vseh pohodnikov ki prispejo do cilja v Santiago de Compostela. In te dni v začetku maja jih je prihajalo po 1400 na dan.
Bolj natančne informacije pa kar na: gasperin.emil@gmail.com
Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini1 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini2 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini3 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini4 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini5 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini6 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini7 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini8 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini9 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini10 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini11 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini12 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini13 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini14 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini15 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini16 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini17 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini18 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini19 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini20 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini21 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini22 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini23 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini24 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini25 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini26 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini27 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini28 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini29 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini30 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini31 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini32 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini33 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini34 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini35 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini36 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini37 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini38 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini39
strelec1954
30.5.2013
Po fotkah sodeč je res pestra in raznolika.Kje se začne in kje konča?Za tiste ki ne morejo za mesec dni na pot je to verjetno prava kombinacija.Verjetno pa v zimskem času bolj težko prehodna?
lp Marjannasmeh
31.5.2013
Pot se začne v mestu Oviedo tik ob Atlantiku. Tu blizu je letališče, tako da je dostop lahek. Iz Ovieda se pot požene čez hribe in doline proti Santiagu de Compostella, cilj večine ne glede po kateri poti prihajajo (slika 36,37,38). Hodiš večinoma po pokrajini Asturia in preideš v Galicijo. Vsepovsod je ogromno mahu, ker se vreme zaradi bližine Atlantika hitro spremenija. Pot je aktualna nekje od začetka aprila do konca oktobra. V snegu je ne priporočam.

Pozdrav, Emil
sabina.7
31.5.2013
Čestitam za prehojeno pot in za lepe fotografije. Zares raznoliko, čisto, urejeno... Zelo vabljivo. nasmeh
bagi
@sabina.7...res je vabljivo in zlahka uresničljivo. Samo izbirčen ne smeš biti. Skozi stare kmečke vasi bi marsikdo s prefinjenim vonjem vihal nos velik nasmeh. Tudi poti po dežju se včasih spremenijo v drsalnico in vreme samo je lahko zelo nepredvidljivo. Če to sprejmeš, pot postane užitek. Albergi oziroma prenočišča so na tej poti izjemno lepi, čisti in poceni, hrana se vedno kje dobi, pot je lahko sledljiva. Samo odločit se je treba, kajne nasmeh
14.10.2016
Camino Primitivo ... strah in trepet večine peregrinov in ni jih veliko, ki se odločijo zanj. En kup hribčkov in dolinc, stalni vzponi in spusti naredijo svoje v mislih marsikoga, a v resnici ni prav posebno težak nasmeh. Od lanskega leta je tudi pod zaščito Unesca. Kot logično nadaljevanje sem po njem nadaljeval takoj po zaključku Camina del Salvador ... http://www.hribi.net/trenutnerazmere.asp?spa=1&gorovjeid=10016&id=7293

Kaj je novega v nekaj letih od mojega prvega obiska te poti ???

Pozna se, da je Camino Primitivo v svetu postal bolj prepoznaven. Pohodnikov še vedno ni veliko, so pa narodnostno bolj raznoliki. Rastejo novi albergi, še hitreje rastejo obcestne okrepčevalnice velik nasmeh. Tudi občinski albergi se modernizirajo s pralno sušilnimi stroj in veliko manj je pranja žlahtnih cunj na roke ter njihovega sušenja na vse mogoče in nemogoče načine zavijanje z očmi. Poti se urejajo, oznake se obnavljajo. Pokrajina je še vedno čudovita, dež pa enako moker nasmeh. Zame osebno je to eden lepših Caminov od vseh ki sem jih prehodil.

Podrobnejše informacije kot vedno na ZS ali moj mail, ki se nahaja v *Profilu*

Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Razcep poti v Oviedu. Tabla je vzidana v tla tik pred katedralo1 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Jutro. Po dolgem času se obeta lep dan2 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Ponovno na poti. Postala je moj stil življenja3 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Pokrajina žari v jutranji svetlobi. Sonce je nizko nad obzorjem4 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Lična domačija ob poti5 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Trgovinica in krčma, vse v enem. Prijazna lastnica mi pripravlja sendvič6 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Lokalci. V podstavke postavijo posebno pijačo, fermentiran jabolčnik in ga iz višine po malem točijo v kozarce7 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Peregrina na počitku8 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Utrinek ob poti9 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Sonce in sence, dva kontrasta ki pričarata najlepše detalje10 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Tokrat je pot zelo mehka in prijetna11 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Prva znanilka naselja, do katerega pa je še daleč12 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Tipična kmetija13 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Takole prometni znaki opozarjajo na prehod peregrinov čez cesto14 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Ograje so postavljeno iz lokalnega materiala. Ogromno je skrilavca.15 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Spust v zajezeno sotesko16 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Hidroelektrarna. Vsi objekti, ki so jih uporabljali v času gradnje so zapuščeni, z hišami delavcev vred17 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Pogled na drugo stran jezu18 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Večer se bliža, potrebno bo poiskati prenočišče19 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Juan. Z njim se srečujeva že nekaj dni20 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Peregrini z vseh vetrov pri večerji. Pogovarjamo se v *Caminščini* in se čisto dobro razumemo :)21 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Spet lep, sončen dan. 22 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Notranjost ene od lekarn na poti. Oni znajo špansko, jaz bolj malo, a se vse da zmeniti23 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Stare hiše se vse po vrsti krite z ročno lomljenim skrilavcem, nove iz industrijskega24 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Nedvoumna oznaka o pitnosti vode :)25 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Tipičen znak za Camino ob poti. Vzidane ploščice s preostalo kilometražo do Santiaga večinoma manjkajo 26 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Tudi tukaj je ograja iz lokalnega skrilavca, Visoka je čez meter, dolga kilometer27 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Katedrala v mestecu Lugo. Srednjeveški del znotraj obzidja je izjemno lep. Tudi albergo je tam28 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Notranjost katedrale v Lugu s posebnim vozičkom svetnikov. Tega nisem videl še nikjer29 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Maša z večglasnim petjem. Vse skupaj se je stopilo z ambientom in je bilo enkratno doživetje30 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Jutro. Sončni dnevi so končno postali stalnica31 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Jutro ... zaspano, ležerno, čudovito :)32 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Simpatičen prometni znak33 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Približuje se mesto Melide, križišče več poti. Tukaj se moja pot združi s Camino France34 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Takoj se pojavijo množice peregrinov. Tokrat dve simpatični mladenki na zasluženem počitku35 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Trak z motivacijskimi zapisi na delu poti. Camino France je huda preizkušnja za marsikoga36 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Množice se večajo, pridružujejo se *Sto kilometraši*37 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Napis na vhodu v mesto. Sanje četrt milijona peregrinov letno38 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Glavna katedrala v Santiagu na trgu Obradorio. Tu se zgrinja večina peregrinov39 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Znamenito ogromno kadilo *Botafumeiro*, ki zaniha čez obe stranski ladji katedrale40 Camino Primitivo - osamljena pot po čudoviti pokrajini Relikvija Svetega Jakoba41
jvali
14.1.2019
Emil, z možem odhajava na Camino Primitivo v mesecu juliju. To bo najin prvi Camino, za menoj je sicer že treking po Nepalu v lastni režiji. Hoja z nahrbtnikom mi je blizu in rada jo imam, to svobodo in skromnost. Camino me kliče, srčno si želim francosko varianto, a sva za letos izbrala kompromis, ker mož ne more biti mesec dni službeno odsoten. Za vse drobne napotke, nasvete, ki imajo veliko vlogo na poti, se že v naprej zahvaljujem. Valerija
lynx
Bolj enostavno je kot izgleda. Vsi se bojijo grebena Hospitales, potem pa prideš tja, pa je milejši od Nanosa. Za slovenske gornike tu ni nobenih resnih težav.

Priporočam tole za planiranje, si lahko ustvariš itinerar po želji, hkrati pa potem sproti še gledaš, kje bi spal, jedel ipd. Julija bo zagotovo treba kaj rezervirati vnaprej!
15.1.2019
Lep pozdrav Valerija nasmeh. Za uhojene Slovence nobena varianta Camina Primitiva ne predstavlja posebnih težav. Ker bo za vaju to prvič, se vama gotovo poraja obilica vprašanj. Splošen vtis sta si verjetno že ustvarila iz prispevkov nekaj višje, na vsa drobna vprašanja vama seveda rade volje odgovorim. Da ne smetimo teme bo bolje, da to naredimo preko mailov. Mojega imaš v profilu ali v uvodnem prispevku.

Buen Camino nasmeh
jvali
15.1.2019
lynx in bagi, hvala obema za hiter odgovor. Berem vse, kar mi pride naproti in zbiram informacije. Nastaja knjižica pomembnih linkov, kontaktov... to je zgodba pred potjo. Emil, pošljem vprašanja preko e-poštarja. Da se naberejo v neko smiselno formo. Že v naprej hvala za odgovore. Lepo pozdrav obema in srečno na poteh.