seznam forumov / Italija / Karnijske Alpe / Monte Coglians / Hohe Warte
 Monte Coglians / Hohe Warte
dm72
26.9.2013
Torkova tura v krasnem vremenu na prvaka Karnjicev Coglians po ferati Weg der 26-er je bila zame lepa nova izkušnja po takih poteh.Začnemo pri koči Tolazzi,po poti 144 do jezera Volaia,tam desno na pot 403 proti Valentin torl.Malo pod vrhom sedla mi zavijemo desno pot 427 pod ostenje Cogliansa,kjer začne omenjena ferata.Vstopni del ferate je kar malce težaven saj so stopi zelo majhni ali pa jih sploh ni.V nadaljevanju pa je bistveno lažje.Na vrhu smo imeli res čudovite razglede.Sestop je potekal po poti 143 do koče Marinelli in nato po dolini(pot 143)mimo planine Moraret nazaj do koče Tolazzi.
Monte Coglians / Hohe Warte1
Monte Coglians / Hohe Warte Proti Cogliansu izpred koče Tolazzi31
vagabund
3.10.2013
@dm72 lepo, da si objavil tako lepe slikice, da vidim kje sem hodil v soboto 28.09velik nasmeh . Bilo je oblačno in megleno vse do višine 2600m in šele na vrhu sončno zato sem gor sameval .
Edina
13.8.2015
Na prvaka Karnijskih Alp včeraj v lepem vremenu in v dobri družbi. Za večino je bilo to prvo spogledovanje z njim, zato smo izbrali južni pristop. Jaz bi v vršnem delu svetovala uporabo čelade zaradi padajočega kamenja, ki ga prožijo nepazljivi pohodniki. Več

Srečno na potkahnasmeh
IgorZlodej
27.12.2016
Nekje do prečne poti koča Marinelli širok kanal je kopno, v nadaljevanju večinoma sneg na markirani poti, še več levo na meliščih.

Očitno tukaj ni bilo dežja, saj je sneg precej prhek in pravo nasprotje tistemu trdemu v Julijcih.

Za na vrh shojeno, štapne.
Monte Coglians / Hohe Warte tja gor1
Monte Coglians / Hohe Warte nekaj so shodili2
Monte Coglians / Hohe Warte razgledno3
Monte Coglians / Hohe Warte pri avstrijskem križu4
mirank
14.8.2017
Že kmalu nad izhodiščem (Tolazzi) prehitimo posadko avtobusa (PD Ajdovščina) in tako smo več ali manj samevali do vstopa v ferato. Jeklenice in stopi kot prej, le jeklenica na dveh mestih malce nacefrana-očitno od udarca skale (obe mesti sta na nepomembnih odsekih). No na vrhu in po normalki je bilo malce živahneje in celo na sestopu Spinotti smo srečali nekaj ljudi, je pa pogled na sestopno pot od Lambertenghija obljubljal pravo neprekinjeno procesijozavijanje z očmi. Črni oblaki nad jezerom in za Capolagom so množico pregnali v dolino še preden smo sestopili do te poti in izpili zasluženo pivo v Lambertenghijuvelik nasmeh
bagi
31.8.2017
Weg der 26 …. ponovno sva se srečala po osmih letih nasmeh. Pozna se ji zob časa, predvsem v začetnem, navpičnem delu. Vstopna jeklenica ni več pritrjena na vseh točkah in je postala ohlapna. Uradno je v tem delu D plus stopnja, po mojem mnenju je v trenutnem stanju že dosegla E. Morda tudi namenoma zaradi selekcije. Kdor tukaj ne zleze, ne bo niti višje na gladkih ploščah, kjer ni več možnosti umika.

In kot sem enkrat že napisal ... Weg der 26 je precej težja od Cjajnika velik nasmeh

Več pa na tem opisu …. http://www.hribi.net/izlet/rifugio_tolazzi_monte_coglians_hohe_warte_weg_der_26er/27/649/2644 ...

Nekaj dodatnih fotk pa tukaj ... https://photos.google.com/share/AF1QipMndWQ6Bpt4c2ZZZMuynTxQpx9XrshlTvg1pi-aXaYrTTw3Ks4eskU7f8-giF5nWA?key=c1VvVFFCa1RYWXlKRHo1bW0weXZaeEowYlphYzFR

Monte Coglians / Hohe Warte Jutranja zarja pri koči Marinelli. Proti jezeru Wolayer see in našemu izhodišču se odpravimo po poti Spinotti1
Monte Coglians / Hohe Warte S poti Spinotti ... sedlo, kamor smo namenjeni. Tam se nahaja koča Lamberthengi2
Monte Coglians / Hohe Warte Koča Lamberthengi tik pod jezerom Wollayer see3
Monte Coglians / Hohe Warte Gorsko jetzero Wolayer see4
Monte Coglians / Hohe Warte Avstrijska koča Eduard Pichl na drugi strani jezera5
Monte Coglians / Hohe Warte Proti sedlu. Pot za Weg der 26 vodi desno spodaj pod vršičem na sredini fotke6
Monte Coglians / Hohe Warte Pogled nazaj. V sredini malce težje dostopen Monte Capolago tik nad jezerom7
Monte Coglians / Hohe Warte Proti izhodišču za ferato8
Monte Coglians / Hohe Warte Hohe Warte, tokrat še iz daljave9
Monte Coglians / Hohe Warte Lahko dostopni in zeleni Rauchkofel na nasprotni strani Hohe Warte-ja10
Monte Coglians / Hohe Warte Za dostop na Hohe Warte sta na razpolago dve smeri ... težja, Weg der 26 in lažja Koban Prunner11
Monte Coglians / Hohe Warte Začetne stene so navpične. Jeklenice so neobičajno ohlapne, ker je več sidrišč izpuljenih12
Monte Coglians / Hohe Warte Fotk iz navpičnega vstopa razumljivo ni :) Tole je slikano že višje nad njim nad prelomom13
Monte Coglians / Hohe Warte Ferata iz navpičnega dela preide na strme, vodoravne  gladke plošče z izjemno malo stopov14
Monte Coglians / Hohe Warte Nekako do polovice ferate strmina ne popusti15
Monte Coglians / Hohe Warte Višje v ferati so jeklenice v boljšem stanju kot spodaj, vendar še vedno bolj ohlapne sorte16
Monte Coglians / Hohe Warte Občasno so na razpolago varna stojišča za počitek, nato pa spet novim izzivom naprej ...17
Monte Coglians / Hohe Warte Do polovice ferate je izpostavljenost ogromna, višje je lažje18
Monte Coglians / Hohe Warte Poleg moči v rokah in nogah je pomembna hladnokrvnost do globine in morebitnih zdrsov19
Monte Coglians / Hohe Warte Vpisna knjiga. Od tu naprej je lažje20
Monte Coglians / Hohe Warte Še malce pretegovanja ...21
Monte Coglians / Hohe Warte Weg der 26 se v zgornji polovici združi s potjo Koban Prunner22
Monte Coglians / Hohe Warte V zaključnem delu je na vrsti grebenčkanje23
Monte Coglians / Hohe Warte Prehodi na grebenu so lepi in zavarovani24
Monte Coglians / Hohe Warte Proti vrhu25
Monte Coglians / Hohe Warte Čestitamo si za prehojeno pot ... :)26
Monte Coglians / Hohe Warte Skupna na Hohe Warte-ju27
Monte Coglians / Hohe Warte Naši cilj iz nekega drugega dne ... Creta Collinetta, Creta di Collina, Creta della Chianavante28
Monte Coglians / Hohe Warte Vrh je prostoren, več gornikov razumljivo pride iz južne, lahko dostopne smeri29
Monte Coglians / Hohe Warte Pogled na Karnijce30
Monte Coglians / Hohe Warte Južni dostop pomeni mletje grušča. Še sestop je zoprn, kaj šele vzpon31
Monte Coglians / Hohe Warte Vsi se strinjamo, da bi raje sestopili po Koban Prunner-ju kot tu. A logistika s prevozom narekuje drugače32
Monte Coglians / Hohe Warte Pic Chiadin na poti proti koči Marinelli33
Monte Coglians / Hohe Warte Ponovno pri koči Marinelli. Zaradi lahke dostopnosti je bila polna dnevnih gostov34
Monte Coglians / Hohe Warte Skica poti Weg der 26 in označbe zahtevnosti so iz leta 2004, štiri leta po odprtju ferate. Spodnji del je sedaj zahtevnejši35
Monte Coglians / Hohe Warte Desna stran zemljevida Crete prvega dne, leva stran Hohe Warte po Weg der 26 drugega dne36
funnyboy
2.9.2017
Pestro dogajanje v Karnijcih nasmeh

mandela
28.9.2018
Čudovit vikend v Karnijcih. Monte Coglians po ferati Weg der 26er. Ferata je obnovljena, zajle so napete, klini pritrjeni...tako da je Cjajnik zopet car mežikanje
Monte Coglians / Hohe Warte Wolayer See...1
Monte Coglians / Hohe Warte Rif. Marinelli...13
haridautovic
9.8.2020
6.8.2020_Monte Coglians /Hohe Warte je z 2.780 metri najvišja gora Karnijskih Alp. Nahaja se v njihovem osrednjem delu zahodno od mednarodnega mejnega prehoda Plöckenpass (Monte na meji med Avstrijo in Italijo. Normalni južni pristop vodi od Koče Marinelli čez travnati Pic Chiadin in nato po južnem gruščnatem pobočju na vrh. Zelo zahtevna zavarovana plezalna pot, ki se prične ob vznožju severne stene, dostopna s sedla Valentintörl, "Weg der 26er,Nažalost sredi izčrpljujočega melišča sva ugotovila da sva zgrešila odcep za Weg der 26er in nadaljevala vzpon po južnem pobočju do vrha.SVK je sameval v nahrbtniku.
Monte Coglians / Hohe Warte Izhodišče pri Rifugio Tolazzi — v/na Rifugio Tolazzi.1
Monte Coglians / Hohe Warte Kmalu sva že pri sirarni Casera Morareet2
Monte Coglians / Hohe Warte po dolgem vzponu po travnatem pobočju prideva do koče Marinell3
Monte Coglians / Hohe Warte Privoščiva si jutranjo kavico — v/na rifugio Marinelli ( 2122 m ) Alpi Carniche.4
Monte Coglians / Hohe Warte in občudujeva kočo,za moje pojme ena najlepših v prekrasnem okolju5
Monte Coglians / Hohe Warte radovedni čuvaj budno spremlja vse kar se dogaja okoli koče6
Monte Coglians / Hohe Warte nadaljevanje poti proti vrhu,tukaj sva ugotovila da sva zgrešila odcep za feratoWeg der 26er,tega na vrhu nisva obžalovala zaradi megle in oblačnosti7
Monte Coglians / Hohe Warte dolgo in izčrpljujoče melišče pobira moč in te prisila da daš vse od sebe8
Monte Coglians / Hohe Warte ko prideš do trše opore gre lažje — v/na Monte Coglians.9
Monte Coglians / Hohe Warte in končno vrh v megli10
Monte Coglians / Hohe Warte tako vesela sva ga bila/nebo se odpira samo po obrokih,10 sekund in konec11
Monte Coglians / Hohe Warte  pri Avstrijskem križu/ lepo je stati na najvišjem vrhu Karnijcev12
Monte Coglians / Hohe Warte Ki nam ni postregel z razgledi13
Monte Coglians / Hohe Warte Pri sestopu zavijeva čez Forcello Monumenz inse povzpneva na Pic Chiadin14
Monte Coglians / Hohe Warte pogled nazaj z Pic Chiadina15
Monte Coglians / Hohe Warte evo tukaj sva bila16
Monte Coglians / Hohe Warte in po razglednem travnatem grebenu proti koči Marinelli17
Monte Coglians / Hohe Warte izjemno lep greben ,prepoln murk18
Monte Coglians / Hohe Warte malo nad kočo19
Monte Coglians / Hohe Warte razgledi od koče so res fenomenalni20
Monte Coglians / Hohe Warte še enkrat si ogladava čudovito lokacijo koče,ki je priljubljena točka tudi med gorskimi kolesarji..in spust v dolino21
Cedomedo
9.9.2020
Pozdravljeni. Ta vikend bi šla mogoče z ženo na Wolayersee.Zanima me, če je koča na planini Untere Valentinalm ki je omenjena na opisu poti ista koča, ki je na Google Maps označena kot Almgasthof Valentinalm in je do nje iz Ljubljane prb 2 uri in pol? Hvala za odgovor velik nasmeh
haridautovic
16.11.2020
Koča Obere Valentinalm se nahaja na drugi strani hriba na katero MI2 nisva šla,,sva šla s Italijanske strani iz Izhodišče pri Rifugio Tolazzi.lp
mirank
Untere= spodnja; to je spodnja planina , tam je koča oz kmečki turizem. Do tam se da z vozilom. Obere= zg planina, mislim da ni oskrbovana niti v sezoni, vsaj ustavili se tam nismo nikoli saj gre steza mimo malo niže