seznam forumov / Italija / Karnijske Alpe / Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel
 Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel
11.9.2012 - IgorZlodej
S Cavalla sestopim do bivaka Ernesto Lomasti, sledi kratek potem pa nazaj gor na pot in pod Veliki Koritnik oz. do vstopa v kratko ferrato Crete Rosse. Pred mano je simpatična avstrijska družina, ta mali je nad plezanjem tako navdušen, da me kar 3 krat pozdravi s hello. Na nekem mestu jih prehitim in grem na planotast vrh. Razgledi so brezskončni. Malo posedim in se razgledujem po znanih gorah naokoli, zatem sestopim po avstrijski zavarovani poti Überlacher steig, prečim Mokrinška smučišča in se mimo vodnega parka povzpnem na Madrizze. Brez štrudla in piva seveda ne gre. Potem pa dol, sprva malo po smučišču, zatem po označeni planinski poti do Baite Winkel in do parkirišča pri kasarni. Bo treba ponoviti, ko orumenijo macesni.
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel bivak z krasno dolino in še bolj krasno gorsko panoramo1
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel lepa gora s čvrsto skalo2
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel3
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel4
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel lep sestop po avstrijski strani5
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel6
IgorZlodej
2.9.2015
Lonice - ferr. Crete di Rosse - vrh - Überlacher steig, Rudnig sedlo - sirarska -Lonice. Vse na mestu, na vrhu pa srečava znanca iz Cerknice in @Edino s prijateljico.
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel v zelenju1
3.9.2018
rozka
4.9.2018
Spomini, spomini, ko se pripeljemo na Lonice...

Glede na izbrano družbo, je bilo kar težko najti vrh, na katerem še vsaj eden od nas ni bilvelik nasmeh...tokarat gremo na drugo stran Lonic, a pogled je cel dan uhajal na prijetne spomine Zermule in Zuc della Guardia...cesta do Lonic odprta, ker pa so gozdarji vseeno delali, so nas hitro spustili naprej in ja, res so mojstri svojega dela, predvsem dela na odsekih te ceste, ki je ponekod še za "bicikel" preozkaeek, hehe

Obvezna jutranja, odlična "latte machiato", sem imela čas, saj so fantje še zajtrkovali, potem pa že v iskanju prave poti. Ma, so tako čvekalijezik, hehhee, da smo rahlo zgrešili, a tudi kaj hitro čvekali po pravi poti. Dan je obetal, sonček, prijetna, zmerna strmina, a da bo turca ponudila toliko zanimivega, ni vedel nihče...vzpeli smo se po zavarovani poti Creta Rossa, sama po "reglcih", čeprav me je pas bolj motilzadrega, kot kaj drugega, saj je bila skala odlična in edina slabost je, da je res kratka grapca za vzpon. Potem prvo presenečenje, vrh Velikega Koritnika je prava ogromna planota, še par korakov in že se je zaslužena malica tresla v trebuhih. Obvezno fotkanje in pošiljanje naših zadovoljnih obrazov, "mami Anki", ki ni mogla zraven, smo jo pa pošteno pogrešalivelik nasmeh, nAto začnemo s sestopom. En sam velik užitek in že je izgledalo prelepo in preveč sprehajalno, se na križišču odločimo za Alta Via Pontebba in ja, ni nas razočarala. Že kmalu, za zelenimi tepihi, se spustimo po zajli v čisto drug, krušljiv, razbit svet, s stolpiči, s katerimi se je narava res potrudila, nato malo gor, malo dol, predvsem pa v premagovanju dveh "Primoževih" poličk, za katere sama kar nisem in nisem našla stopov in je moje poležavanje in objemanje po skali izgledalo res zabavno, predvsem za njihzavijanje z očmi, js pa švicala rahlo zmedenosteek, hehe. Ker pa nam je že prej padel v oči vrh na koncu Via Alte, se seveda povzpnemo še nanj in ime, ma je bilo toliko izpeljank, da bi si ga lažje zapomnili, a moram tudi tokrat malo na karto "pošvinglati"...Zottach Kopfmežikanje, s katerega se po karinjski poti spustimo na sedlo Via Dolce in po sirarski poti nazaj do izhodišča, kjer se prileže ohlajen B vitamin napitek, hehe
Turca imenitna, dan poln neskončnih razgledov, družba za kadarkoli, kdajkoli, res je bilo zabavno in kljub temu, da sem bila tokrat sama v manjšini, je s tako družbo kjerkoli imenitno...in, ja, idrsko-štajerska naveza se je spet izkazala za odličnonasmeh
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel jutranje razvajanje1
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel ob poti2
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Monte Zermula3
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Veliki Koritnik4
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel utrinek, zadaj Grauzaria in Sernio5
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel ma tele pa kar ne moreš spregledati, je ogromna...6
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel začetek naše feratice7
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel akcija spodaj...8
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel akcija zgoraj9
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel izstop iz Crete Rosse10
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel ogromen, prostoren vrh11
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel pogled proti Mokrinam12
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel malo pod vrhom13
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel moj prvi snežak letos, mislim, da ga danes ni več, ehhe14
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel vrh Veliki Koritnik15
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel utrinek16
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel idrskidel ekipe:)17
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel tu lovili ne najbolj fotogeničnega svizca, ki je kljub kilaži bil hitrejši kot mi18
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel pot19
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel in že smo na Alta Via Pontebba20
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel začetni zajlan del, potem varoval ni več...21
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel v šoder in krš22
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel po sirarski poti do Lonic28
geppo
5.9.2018
Si imela resnično aktiven dopust ( coffetarica )!

rozka
5.9.2018
ja, ja, pa še vsega na-pisala nisemjezikvelik nasmeh, hehhe...
bagi
21.6.2019
Prejšnji vikend smo naredili luštno in predvsem zračno krožno pot preko grebena Koritnika do Monte Cavalla, s povratkom po dolini na izhodišče nasmeh.

Snega je še kar nekaj, a večinoma ne povzroča problemov. Tudi kratko, a strmo snežišče v grebenu Koritnika je v enem tednu verjetno že pobralo.

Cesta do Lonic iz smeri Pontebbe je uradno zaprta zaradi uničenega cestišča na nekaterih mestih in dvomim, da bo letos kaka sanacija na to temo. Težave znajo imeti predvsem nizka in dolga vozila. Varianta je dostop iz Mokrin.

Več o poti v komentarjih fotk ...

Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Prvi prelom ceste je že nekaj kilometrov iz Studene Basse1
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Najhuje je cesta poškodovana 3 km pred prelazom, tam kjer v serpentinah reže strmo pobočje2
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Dolga in nizko nasajena vozila znajo imeti probleme3
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Presenečenje na Lonicah …. nenapovedan dež. Vedrili smo pol ure in iz avta pobrali vse dežnike.4
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Sirarna z gostiščem na prelazu. Parkirišče poleg nje je bilo prazno5
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Naša pot je potekala levo v smeri Zottachkopfa in najnižjega dela grebena Koritnika6
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Smerokaz za zelo zanimivo jamo Atila v neposredni bližini poti7
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Vhod v jamo je bil tokrat še globoko zasnežen8
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Vstopna pot poteka v smeri grape med Zottachkopfom in grebenom Koritnika9
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Vreme je bilo popolno nasprotje napovedanega. Proti Julijcem je že močno deževalo10
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Zermula je bila še v soncu, a ne za dolgo11
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Nekoliko višje v grapi nas pozdravijo modro rdeče markacije visokogorske Pontebane12
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Na razgledneh vrhu Zottachkopfa z avstrijsko zastavo na robu13
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Tja gor gremo14
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Čisto zadaj ta zeleni je Hochwipfel, ta skalnati je pravkar obiskani Zottachkopf15
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Greben Koritnika postreže z divjo kuliso in lepo speljano, dobro označeno  potjo16
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Ob poti17
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Dež nam je stalno grozil, a na srečo kaj več od tega ni bilo18
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Eno samo strmo snežišče, ki ga je v enem tednu morda že pobralo19
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Divje, divje. Pot poteka gori, doli in se le počasi dviguje20
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Strma grapa, ki jo tudi potrebno predelati21
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Začetek varovanega dela poti. Jeklenice so trenutno brezhibne22
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Skalna stopnja je kar strma in brez varoval bi bila večini neprehodna23
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Vzpon čez varovano pot, večinoma z dobrimi oprimki24
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Gornji del grebena, kjer se pot položi25
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Pogled proti Konjiču ( Monte Cavallo ), kamor nas bodo ta dan še nesle noge26
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Greben je lepo označen, ker na njem pride do stika večih smeri vzpona27
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Snega je kar nekaj, a na južni strani ni ovira28
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Na vrhu Koritnika29
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Spustili smo se po atraktivni ferati Creta Rossa30
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Nekateri detalji so prav zanimivi :)31
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Vse je lepo varovano, a kljub temu ni čisto za vsakega. Težavnost je v okviru B, C32
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel V spodnjem delu ferate, ki je že nekaj let urejen na novo33
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Nadaljujemo proti Monte Cavallu34
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Ob poti proti sedlu je vse polno cvetja ...35
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel  ... vseh barv36
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel ... in oblik37
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Tukaj se bomo vračali mimo bivaka in še naprej po dolini38
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Torre Clampill s svojo značilno obliko in atraktivno ferato39
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Pogled nazaj na Koritnik40
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Dostop na Monte Cavalo poteka po severni strani, kjer je še veliko snega41
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Na vrhu. Srečali smo tri Slovence, od tega dva iz Idrije. Enega od njih smo srečali teden poprej na Monte Lavari :)42
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Še sem gremo, na Klondike43
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Na vrhu, od koder je prelep razgled daleč naokoli44
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Povratek je potekal mimo bivaka Lomasti45
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Tipičen italijanski bivak, poleti zelo obiskan46
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Notranjost bivaka. Izolacija v bivakih tega tipa je azbest med dvema pločevinama47
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Tudi globoko pod bivakom je še vse polno snega. Pot se ga na srečo izogiba48
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Pogled nazaj na prehojeno pot. Levo od sedla je Koritnik, desno Monte Cavallo49
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Povratek. Nad nami se razteza greben Koritnika50
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Še mimo planine in krog bo kmalu sklenjen51
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel Zaključek pri sirarni. Zaradi zapore ceste iz smeri Pontebbe imajo precej manj obiska. Večinoma so motoristi52
Veliki Koritnik - Creta di Aip - Trogkofel GPS sled prehojene poti53
Branee
21.6.2019
Za vikend se po cesti ni mozno peljat, saj te odslovijo carabinieri, ki cakajo na poti proti prelazu..
matic4
11.8.2019
Bivaka E. Lomasti malo pod sedlom Sella di Aip/Rudnig sattel ni več ,oziroma je razstavljen.