seznam forumov / Italija / Karnijske Alpe / Pic Chiadenis
...
Jože.
23.9.2010
Ker tudi Peralba spada v "Vrhovi prijateljstva-60", sem se tudi jaz lani potikal tu okoli. S parkirišča, malo pred Rif. Sorgenti del Piave, grem do koče Calvi, se povzpnem po ferati Sartor na vrh in po "papeževi" poti proti sedlu Sesis. Od tu bi lahko sestopil nazaj do koče, ker pa je še dovolj časa, grem še naprej do sedla Cacciatore. Sledi malo spusta, se levo po melišču in snegu povzpnem na bljižni preval in levo proti vrhu Avanze. Vrnem se po isti poti do prevala Sesis in mimo koče na izhodišče. Pogled na uro mi pove, da bi lahko prečil še Pic Chiadenis. No pa kdaj drugič.
Pic Chiadenis izhodišče1

Tista pozidava pa ... Hm, glede na obliko ... mežikanje
Jože.
23.9.2010
Hvala matta. Prijatelja vsekakor, še posebno v hribih moramo biti prijatelji. "60" končal lani, kar pa ne pomeni, da se ne bi ponovno vračal na že osvojene vrhove. ( mislim namreč na tujino )
IgorZlodej
30.9.2010
No jaz pa ne vem, če sem še prijatelj matte, pa vseeno, čestitam, sva z Marjeto pred leti gledala tisti napis na sedlu Sesis, pa smo se kasneje odločili na njegovega soseda in kasneje še enkrat. Čestitam za vzpon in priporočam Franzo.
1.10.2010
Nič zagrešila, samo na moje ZS z 26. avgusta še nisem prejel odgovora. Na Franzo je najbližje od Sorgenti del Piave, pa saj vesta, Lp
bari
matta si je našla drugega velik nasmeh
IgorZlodej
1.10.2010
Nič hudega matta, sredi poletja mi je šla EP in tudi vsi naslovi, tudi tvoj, pa sem poslal ZS, poglej zgoraj desno, tam kjer piše levo: profil, v sredini: Zasebna sporočila (če kakšno dobiš se ti obarva rdeče) in desno so: Moji opisi.Saj počasi se bomo vse naučili, še vedno pa največ velja zlesti na kak samotni vrh v Karniji, kar oba najraje počneva, pa še kakšen vseved se ti ne nalima na tvoj opis, kar se meni občasno kar dogaja. lp
jaz
5.5.2011
Prvič sem bil v teh koncih v začetku 80, slikce pa so iz julija 2007, ko sem se v enem dnevu povzpel na vse tri vrhove. Lp!
Pic Chiadenis kapelica1
Pic Chiadenis mlin12
haridautovic
9.8.2020
5.8.2020/Po sestopu z Peralbe sva ugotovila da sva prehitra in za naslednjo točko dodava še Pic Chiadenis,nisva se mu mogla upreti.Zelo težaven stolp, katerega navpično južno pobočje se dviga nad Rif. Calvi. Od prelaza Seesis ga loči gora Peralba in je zagotovo ena najlepših skalnih struktur verige Carnic.Kljub bližnjem vrhu Peralba, ki je vedno gneča, na Pic Chiadenisu skoraj vedno kraljuje samota. Velika in nenavadna panorama.Po vzponu in sestopu po nezavarovani poti se usmeriva na Passo del Cacciatore in po ferati Via di Guerra se priplezava na vrh Monte Chiadenisa,,,sestopila sva po jugozahodni dolgi in zahtevni ferati CAI Portogruaro .Sam vrh lahko dosežete samo po ferati,druge poti ni,,pa srečno in obilo užitkov.
Pic Chiadenis Pri sestopu z Peralbe sva ga takoj opazila in sklenila splezati na vrh,1
Pic Chiadenis Pic Chiadenis,potek nezavarovane poti,prosto prestopanje po poličkah,grušču je kar zahtevno — v/na Monte Chiadenis.2
Pic Chiadenis in akcija se je začela3
Pic Chiadenis zahtevna neoznačena nezavarovana smer zahteva veliko previdnosti4
Pic Chiadenis kmalu sva na vrhu ,,super razglednik5
Pic Chiadenis sestop po smeri vzpona,prestopanje po poličkah,grušču skalah6
Pic Chiadenis in sva že zagrizla v ferato Via di Guerra iz sedla Cacciatori na Monte Chiadenis7
Pic Chiadenis je dokaj zahtevna/tudi skozi tako oviro se je treba splazit 8
Pic Chiadenis skozi kamine.žlebove previsne skale,zračnosti ne manjka9
Pic Chiadenis skratka ,,ferata poteka po celotnem Monte Chiadenisu,,Vzpon in sestop je možno opraviti samo po ferati10
Pic Chiadenis na vrhu je zelo malo prostora,,sreča da sva sama v ferati in na vrhu11
Pic Chiadenis malo predahneva se naužijeva in,,,12
Pic Chiadenis prehodi so tukaj zelo problematični,,za nekatere13
Pic Chiadenis hočeš nočeš moraš skoz,,če hočeš prit v dolino14
Pic Chiadenis kratka polička15
Pic Chiadenis in spet veselo na delo16
Pic Chiadenis večkrat se spuščamo in dvigujemo do grebenskega dela ferate17
Pic Chiadenis z kraja roba pri vpisni skrinjici se vidijo vsi trije obiskani,,18
Pic Chiadenis od tukaj gre samo še dol19
Pic Chiadenis od tukaj gre samo še dol20
Pic Chiadenis pogled nazaj,,21
Pic Chiadenis tudi spust zahteva kar dost moči v rokah22
Pic Chiadenis uživaški spust23
Pic Chiadenis prav užival sem ko sem jo spremljal kako se uživaško spušča proti sedlu24
Pic Chiadenis Rifugio Calvi in Pic Chiadenis v ozadju,,zelo privlačen,pravi greh bi bil če se nebi povzpela na vrh,25
Pic Chiadenis prijazna in meni zanimiva družba ob poti,še nisem videl belega osla..26