seznam forumov / Italija / Karnijske Alpe / G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m
 G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m
18.10.2009 - triglavski
Na njem sem sicer že bil pred dvemi leti, me je pa tokrat zanimala dolina Lesachtal in pristop s severne strani. Ta dolino sicer še spada pod deželo Koroško, se pa tudi že spogleduje z vzhodno Tirolsko. S kolegom se zaplejeva do Koča - Muta (Kötsach - Mauthen) in naprej v dolino Lesachtal. Vasice so prav idilično avstrijsko urejene, nekatere tudi pravi turistični biserčeki kot recimo Obertiliach, prav blizu in sicer kak km ali dva naprej je vasica Leiten, ki je izhodišče za dolino Leitental. Po nekaj km vožnje po makadmaski cesti prideva na konec ceste, kjer je izhodišče za Filmoor Standschützenhütte. Kmalu sva pri jezeru Stockensee, kjer se odprejo širne planine. Misel na prečenje Creste Pitturine zaradi snega opustiva, zato nadaljujeva do koče, ki je na najino presenečenje odprta in toplo zakurjena. Popijeva čaj, nato pa v sončnem, a hladnem vremenu nadaljujeva do mejnega sedla od tam pa po južnih pobočjih na Grosse Kinigat. Nekaj metrov si pomagava ob jeklenici, nato pa z zahodnega grebena od koder je le streljaj do vrha. Razgled je sicer dober, predvsem na Dolomite, ki so skoraj na "dosegu roke", pa na Lienške Dolomite na severu, ter seveda na celo plejado Karnijskih lepotcev na jugu. Zaradi vetra jo hitro popihava nekoliko nižje, kjer pomalicava, nato pa se po poti 403 spustiva pod severno steno Kinigata pa čez sedlo Mitersattel nazaj na širne planjave in v dolino na izhodišče. Vračava se ob mladi Dravi preko Lienza in Oberdrauburga domov.
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m jutranja zarja nad Koča - Muta1
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m Cima Palombina - Porze2
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m širne planjave pod grebenom Pitturine3
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m v sredini Cima Vallona, desno Cresta Pitturina4
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m pri koči Fimoor Stan....5
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m6
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m južno ostenje Kinigata z znamenitim stolpom7
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m8
Janezs
2.9.2015
DVODNEVNO POTEPANJE PO ZAHODNIH KARNIJCIH

Najino pot sva začela v vasici Sillian, po poti 473,kasneje se združi s potjo 403, ki naju pripelje na sedlo pod Sillaner hüte.Zavijeva na desno, na Monte Elmo in tako je za nama prvi vrh.Nato se obrneva nazaj proti vzhodu. V koči Sillaner se najeva in oskrbiva za naprej. Drugi vrh Tovo Alto, 2573 m. Sedaj, ko sva hodila po grebenu, tudi do ostalih vrhov ni bilo daleč. Do koče Obstansersee hütte, sva jih kar nekaj nekaj nanizala, nekateri niso označeni poimensko ,razen na zemljevidu.V koči pri jezeru prespiva. Tudi na tej koči so cene zelo visoke.

Drugi dan greva najprej po poti 403 nato po 160 in osvojiva Cima Vanscuro 2678 m. Tudi tukaj med potjo prehodiva nekaj vrhov.Ko sestopiva na forcello Pala di Ciuzes, se začne ferrata na M Cavallino. Ferata ima mogoče sto metrov jeklenice, potem se pot položi, na sam vrh,zopet strmo vzpne. Sestopila sva po vzhodni strani na Kartitscher sedlo, od tam pa do Filmoor hütte. Tu sva malo razmišljala ,kaj sedaj, pot do naslednje koče sva že poznala. Odločiva se, ker bo v sredo slabo vreme, da greva kar domov. Za sestop, sva preprosto izbrala pot 464, ki pelje v Schöntal. V dolino hodiva v družbi potoka, proti koncu po makadamski cesti, ki ima postavljene klopi za prijeten počitek. Na glavni cesti zavijeva na Kartitsch sedlo, tam počakava na avtobus, ki naju odpelje na železniško postajo. Tako sta minila dva dneva v Karnijskih Alpah.
(slike od prvega dne sem nekam zapravil)

G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m   Pogled nazaj na Obstanser see hütte1
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m   Na vrhu je bilo kar nekaj ljudi  Cima Vanscuro2
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m   Lepa (vojaška) pot3
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m   Ferata na M Cavallino4
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m   Ni zahtevna5
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m   Vrh se že vidi6
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m  M Cavallino7
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m   Tik pod vrhom kapelica,kakšen smisel ima to na mesto ubijanja8
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m   Ferata na vzhodni strani9
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m Pot se strmo vzpenja21
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m   Mimo koče22
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m Pot je lepo urejena in vzdrževana23
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m   Srečala sva tudi markacista pri delu, barval je oznake,(pot je bila tudi pokošena)24
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m Sva že nad gozdno mejo25
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m35
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m Šla sva na vsak hribček36
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m37
G. Kinigat - Monte Cavallino 2689 m Grebenska pot, na posameznih mestih malo zahtevna38