seznam forumov / Italija / Ostala gorovja - Italija / Ferata Bruno Biondi in prečenje najlepšega grebena v dolini reke Glinščice
 Ferata Bruno Biondi in prečenje najlepšega grebena v dolini reke Glinščice
13.4.2014 - Jovan Cukut
Nekaj malega o drugem obisku Glinščice (Val Rosandra), zelo lepe ferate Bruno Biondi in prečenju najlepšega grebena (po M. Juriču miniaturi Zeleniških špic), med Trstom in Kozino v slikah in komentarjih na spodnji povezavi.

slavi0902
13.4.2014
res škoda,ker ne bomo mogli vsi pogledati sliknasmeh
acjom
Tudi jest sem danes preplezala vse tri ferate. Ferata Bruno Biondi ponuja največji užitek, lepo je speljana preko celotne stene, priporočljive pa so tudi plezalne rokavice. Ker mi je ostalo še nekaj moči v rokah, sem preplezala še ferato pod Čičkovo steno, Nos, kratka a sladka, čeprav srednji del zahteva kar moč v rokah in občutiš plezanje čez nos. Za konec pa še sestop po smeri Zimske rože, kjer nas na dnu pričaka lojtra. Lepo preživet dan v primorski pomladi, na katero bomo pa drugje še malo počakali.
Jovan Cukut
14.4.2014
slavi0902, klikni na povezavo in se bo odprl album. Ali se pri tebi ne da?
lynx
Tudi naša skupina je včeraj raziskovala tam okoli, a smo očitno prej končali, ker o dežju ni bilo ne duha ne sluha — nekaj samo okoli Postojne.

Obiskovalcev je bilo precej, a večina ni zapustila doline in kolesarskih stez. nasmeh
sebanakis
13.11.2015
Pozdravljeni, v nedeljo dne 15.11.2015 bomo imeli gibanje v zgoraj omenjeni ferati. Ker nas bo večja skupina odsvetujem obisk v izogib slabi volji. Hvala za razumevanje.
janezs73
15.11.2015
včeraj sem se poigral s temi feratami.. izjemna zadeva - ker dovoli različne pristope k sami ferati (klasicni feratarski pristop in prosto plezanje ob samovarovanju).. 1h50min sem si vzel za BB, celo preplezal prosto , vmes pa se pofografiral vse detajle
Ker pa so se mi zdele informacije o dostopu razmetane, informacij o težavnosti je pa sploh težko najti (razen na eni avstrijski strani), sem pripravil opis poti, ki bo morda drugim koristil in trenutno čaka na odobritev
6.2.2016
Danes simpatičen dan na Primorskem, skala je bila čez dan prijetno topla. Za začetek malo sprehoda zaradi znaka zapora ceste, potem pa najprej po Comicijevem grebenu, spust po markacijah, nazaj na cesto pa še po drugem nekakšnem ostanku grebena, kjer nosi ena od špic zveneče ime Mali Matterhorn. Potem še malo feratanja po že omenjenih treh poteh. Na srečo ni bilo gneče v Biondiju. Le ta je pravzaprav dolga prečnica malo nad tlemi. Če sešteješ vse skupaj kar lep pohod, posebej zdaj na skorajšnjo pomlad.
Ferata Bruno Biondi in prečenje najlepšega grebena v dolini reke Glinščice Koze1 Ferata Bruno Biondi in prečenje najlepšega grebena v dolini reke Glinščice Na vrhu grebena2 Ferata Bruno Biondi in prečenje najlepšega grebena v dolini reke Glinščice greben za nazaj3
sonny4
8.8.2018
Čeprav je težji del ferate Bruno Biondi uradno zaprt zaradi izruvanega klina nad klopco, se da ta del preprosto obiti po lahko prehodnem terenu (ali pa tudi preplezati, klinu navkljub).

Bila bi škoda, če bi tako lepa in tudi zahtevna ferata (če se pleza brez dotikanja jeklenice) samevala, saj bo lahko trajalo precej časa, preden jo bodo sanirali.
Ferata Bruno Biondi in prečenje najlepšega grebena v dolini reke Glinščice Poškodovani del nad klopco.1 Ferata Bruno Biondi in prečenje najlepšega grebena v dolini reke Glinščice Poškodovani del se zlahka obide mimo grmičevja na sredi.2
Bojan_A
11.8.2018
Za ogrevanje po ferati Bruno Biondi, potem pa še poplezavanje po čudovitem Comicijev grebenu: