Kje se nahaja Hotunjski vrh (1107 m)?

V Julijskih Alpah

V Karavankah

V Kamniško Savinjskih Alpah

Na Pohorju

seznam forumov / Hrvaška / Gorski Kotar in Istra / Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana
 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana
16.4.2019 - velkavrh
Od Opatije do Lovrana ob morju je narejena čudovita pohodniška pot.Je čudovito speljana tik ob morski obali.Je varovana z ograjami.Vseskozi občudujemo morje in skrite kotičke obale. Nad potjo pa se bohotijo lepe vile.Pot je nekako dolga okrog 10 km. Pohod nam bo vzel nekako dve uri in pol.Pohod lahko začinimo z ogledom Opatije in Lovrana.
Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana Štartali smo sredi Opatije.1 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana2 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana Najprej si velja ogledati deklico z galebom.3 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana4 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana Nato pa mimo številnih hotelov na tlakovano pot.5 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana Aleja slavnih mož.6 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana Začenja se naša pot.7 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana8 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana Skriti kotički obale.9 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana10 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana11 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana12 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana Marina .13 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana Pod školjkami.14 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana15 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana Pod arkadami.16 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana17 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana18 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana Potočki izpod Učke.19 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana20 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana21 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana22 Pot Franca Jožefa I.-od Opatije do Lovrana Lovran.23
kolesar
17.4.2019
Bi vprašal, verjetno je v eno smer 10km?
Ja v eno smer je nekako 10km. Jaz nisem meril.Smo pa srečevali tudi kolesarje.Lahko bi bila celo za kolesarje prepovedana.Znaka prepovedi sicer nisem opazil.Lahko pa kadarkoli obrneš in se vrneš v Opatijo. Nas je v Lovranu čakal avtobus.Prvič sem tudi ob poti opazil plažice , kjer je pes dovoljen.V glavnem pa so plaže za pse prepovedane.Srečavali smo veliko mamic z majhnimi otroki.Je pa Opatija že polna turistov-predusem starejših.
17.4.2019
Tisto, kar so krofi na Trojanah in kremne rezine na Bledu, je kamelija v Opatiji. Običajno jo imajo v vseh hotelih ob obali. Zelo njami velik nasmeh

Seveda pa je pred sladkanjem primerno kaj prehoditi in če ni volje in/ali časa za kaj podjetnejšega, se tule najde nekaj primernega: