seznam forumov / Avstrija / Ostala gorovja - Avstrija / Zillertalske Alpe Zimmereben klettersteig D/E
 Zillertalske Alpe Zimmereben klettersteig D/E
6.8.2020 - primoza
Če ima človek slučajno apartma v Burgstallu tako kot mi, potem je ta plezalna pot popoldanski izlet. Varovala so dobra, pot pa zelo atraktivna. Seveda pa tudi strma, ponekod previsna. Priporočam.
Zillertalske Alpe Zimmereben klettersteig D/E Vstopni del1
Zillertalske Alpe Zimmereben klettersteig D/E Strmo2
Zillertalske Alpe Zimmereben klettersteig D/E Burgstall je cool3
Laščan
6.8.2020
Nekaj časa je bil mir !!
Kaj ima pa to veze s Tirolsko? A si se mau zgubu?
don kihott
7.8.2020
Bravo Primožmežikanje...Laščan ne nabijaj!!!
8.8.2020
Hvala, malo sem razplezan in opažam, da mi ravno prija tako plezanje do D/E... Tele počitnice letos so take hecne... Rezervirali smo jih v pričakovanju Šije že 29.8. 2019 (Tirolska je blizu, pa veliko lahkih gora ima, dostopne so tudi z vozičkom) in bili smo še pod veselimi vtisi iz Bolgarije 2019. Nato pa se je pripetila tale korona, ki bi lahko premešala štrene. Ampak na koncu se je Avstrija odprla pravočasno, tako, da se je vse neverjetno dobro izšlo. Apartma je 5 minut peš od sistema večih ferat, zglancan v nulo, pa še cena je ugodna, skupaj z vsem (TT+čiščenje) 72 EUR na dan za 60+ kvadratov. Otroška posteljica je všteta, pa garaža spodaj za strešni kovček, voziček in drugo kramo. Direktno od apartmaja je tudi več možnih pohodniških in tekaških poti, vse ostalo pa je tudi zelo blizu, par kilometrov z avtom. Od trgovin so tu Billa, Hofer in Spar, cene pa so nekje podobne našim. Edino Ajda je morala ostati doma, zaradi korone so izpiti na FŠ že sredi avgusta. Tako, da je bila Ajda edina žrtev korone.
Danes Žan v vlogi baby sitter. Midva z boljšo polovico pa na hitro čez ferato. Kljub zahodni orientaciji je nekaj sence tudi dopoldne. Posebej mostiček pred končnim delom je prijetno v hladu. Odlično krajše razmigovanje, ki pa ga nikakor ni za podcenjevati. Kljub soboti nisva v ferati srečala nikogar. Zgoraj pri gostišču pa je bilo ogromno ljudi.
Zillertalske Alpe Zimmereben klettersteig D/E Vstopni del1
Zillertalske Alpe Zimmereben klettersteig D/E Strm D2
Zillertalske Alpe Zimmereben klettersteig D/E Atraktivna D/E prečka3
Zillertalske Alpe Zimmereben klettersteig D/E Izstopni D/E previs4
lino
8.8.2020
Bravo Žan! Ti si res pravi baby sitter, pravi univerzalec.
Tudi Ajda bo sigurno preživela čas izpitov na FŠ in hitro pozabila na ta dolgcajt ob pripravah na izpit.
Primož tebi gre pa zasluga, da ste fizično verjetno najbolj aktivna in zdrava družina daleč naokrog. Ob vseh teh dosežkih in objavah lahko samo čestitamo in vas občudujemo. Še naprej - srečno! nasmeh
8.8.2020
Hvala za lepe želje. Tudi baby sitter je prišel popoldne na vrsto, jaz pa dvakrat.nasmeh